Oszczędność level TAXI: hybryda z LPG. Fanaberia czy biznes?
===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback
Spojrzenie na temat okiem taksówkarza. Dowiedz się po co walczy o litr paliwa i dlaczego nie lubi Ubera…
Podziękowania dla Adama – właściciela sieci Soowa Taxi Radom
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Spojrzenie na temat okiem taksówkarza. Dowiedz się po co walczy o litr paliwa i dlaczego nie lubi Ubera…
Podziękowania dla Adama – właściciela sieci Soowa Taxi Radom
Bez sensu jest ciągła dyskusja czy zakładać gaz do hybrydy czy nie. Jak się komuś opłaca to zakłada, nad czym tu dyskutować?
1. nie powinno być żadnej regulacji zawodu taxi. Ktoś wozi, ktoś jedzie. Koniec.
2. walka o uczciwość względem ubera powinna polegać na tym aby taxi zostało zderegulowane a nie uber uregulowany.
W 2 lata do 70 pracowników i 30 aut? W Radomiu? Brawo.
Ostatnio w Krakowie jechałem Auris em Hybryd z gazem no i klikało niemiłosiernie, ale może to kwestia montażu
Mam Priusa II w gazie. BRC. Pali gazu 6.2l/100km i około 0,5l benzyny. Akumulator trakcyjny osobiście regenerowałem. Świetny zestaw.
ta japonska taksowka hybryda-lpg jest wzorowana na brytyjskim black cabbi.brytyjskie kasowki maja 2 osie skretne, kierowca jest oddzielony krata od pasazera, interkom, centralny zamek, ladownosc do 8 pasazerow, siedziska chowane jak w pociagu
a moze tak taksowki historyczne ? 🙂
Ten koleś z jajowatą głową i wodogłoqiem to zwykły kręt on niema ani jednego auta wszystkie auta to powstawiali do niego ludzie a on wydaje im zlecenia.Omijac go z daleka każdy kto wyszedł z nim w jaki kolwiek biznes później tego żałował został oszukany. Kłamca na każdym kroku kłamie i wciska wszystkim kit przedstawoa się jako koleś który jest wszystko wiedzący a w żeczywistosci to koleś który opowiada wszystkim kłamstwa
Świetny gość. 😉
dlaczego dotrysk benzyny skoro jest posredni ?
jaki olej do hybrydy ?
Ja nie żartuje, dobra sprawa LPG. a benzyna a do zapalniczek 😉
Myślę o tym samochodzie, w opcji również rozważam dodatkowe LPG, bo muszę się zdecydować tylko na 1 auto w rodzinie a priorytetem jest bezawaryjność i ekonomia. Jeśli przy okazji auto jest ładnie zaprojektowane i bezpieczne jak Auris to super:) Czekam tylko aż sie rozsypie 1,6CRDi w Ceed'dzie ale nie wiem czy taki moment w ogóle nastapi, prędzej blacha odpadnie chyba…
Zachar, już wiem dlaczego w prawie każdej recenzji narzekasz na brak miejsca na tyłach auta. Chłop jak dąb
Mnie nurtuje jedno. Jak oni dokonali pomiaru tego auta na hamowni?
W Stanach jeżeli firmy używają hybrydy jako taksóweki, to wykręcają przebiegi między 370 tysięcy mil nawet do pół miliona.
Ma się rozumieć rozmawiamy o hybrydach Toyoty😆
Samochód jak jeździ na trzy zmiany i nie stygnie, w przeciągu 5 lat wykręca takie przebiegi.
Ciekaw jestem jak to wygląda w Polsce ile da się z tego samochodu wycisnąć!?
Wspaniały młody facet,wiedza i praktyka,powinien żyć 150 lat aby uczyć innych jak to się robi i dodatkowo zmienić profesję aby się sprawdzić w innej dziedzinie ,życzę dużo zdrowia i jak najmniej zazdrośników.
Ja swoim autem robiąc miesięcznie 2000 km oszczędzam jeżdżąc na lpg ok 300 zł przy spalaniu ok 9 bp vs 11lpg tak więc po niecałym roku instalacja się zwraca, użytkuję auto już 4 lata więc roczna oszczędność to ok 3500 zł więc x 4 to 14 000 oczywiście – koszt instalacji i serwisu i droższego przeglądu wychodzi że przez 4 lata zaoszczędzone 10 000zł więc jest ok a różnicy w jeździe nie widać no może poza zasięgiem który wynosi ok 500km na butli zamiast 800 na bp, zakładam że autem pojeżdżę jeszcze 2-3 lat więc całkowita oszczędność wyniesie ok 17000-20000 …… chyba WARTO
Mam priusa 4 i robię 1200km za 200 zł 😉
6l gazu ale 70 procent w mieście hybryda plus jeżdżę na klimie
pzdr
Z przyjemnością się słuchało gościa programu.
Świetny facet! Z poczuciem humoru, przedsierbiorczy no i wszystko może wyliczyć. 😃😃 Pozdrawiam serdecznie !
Dobry merytoryczny materiał, ale komunikacja wykonywana przez gościa bez polotu, żadnych emocji. Zawsze doceniałem właścicieli aut, którzy się w tym temacie pasjonują np. właściciele kilku perełek, którzy są pełni smutku kiedy muszą swoją wyjątkową maszynę sprzedać bo nie ma miejsca w garażu. Tutaj mieliśmy odcinek z jakimś ala podejściem niemieckim, najważniejszy jest pieniądz, pieniądz i tylko pieniądz. Pierwszy raz od dawna nie oglądnąłem całego filmu bo szczerz mówiąc nie mogłem a bardzo doceniam ten kanał.
Ty chyba z Radomia jesteś
złotówa z mięsnego
Prius Pali 4l na 100.wiec 5l gazu…..
mam pytanie – co z kołem zapasowym? nie jest wożone ?
Chytra baba z Radomia i chytry taxowkarz.
Mądrego (a raczej dwóch) warto i miło posłuchać. A Zachar od tygodnia urósł w moich oczach 😉
Tak bo posredni wtrysk benzyny to było coś zajebistego co zabiły koncerny ze swoimi nowymi technologiami pseudo oszczędnymi
Super , Zachar ,Złomnik , Petrolhead Number One, Michu , Blogomotive, Patryk Mikiciuk, Motowizja, Piotr Kawałek i wiele wiele innych . To jest właśnie to co internet oferuje obecnie fanom motoryzacji . Fajnie się ich słucha , bo zawsze mają coś ciekawego do powiedzenia i wbrew pozorom nie ma tu tej wszechobecnej komercji która non-stop przewija się w TV.
Hybryda + LPG = RADOM
Taksówkarze powinni domagać się zniesienia licencji i wszystkich dodatkowych opłat, które są na nich nakładane wraz z wyższym ubezpieczeniem. A nie walczyć z konkurencyjnym uberem, w tym wszystkim najważniejsze ma być dobro klienta a nie przewoźnika.
Jednak LPG do ogrzewania tesli to jest szczyt. Widocznie tesla takich zasiegów nie miała nigdy (albo w ciepłej kaliforni tylko)
Bardzo zdrowe i racjonalne podejście, skoro można za coś płacić mniej nie tracąc na jakości to po co przepłacać? Śmiać się powinien właściciel tej korporacji z ludzi którzy nie potrafią liczyć. Porównał bym to do żarówki energooszczędnej po co takie kupujemy do domu przecież stać nas prąd? to się właśnie nazywa ekonomia, skoro można zaoszczędzić trzeba z tego korzystać. Sam jeżdżę na paliwie LPG i wiem że to czyta oszczędność.
Bardzo dobry materiał
Jak do starych diesli Mercedesa lali najtańszy olej roślinny z biedronki albo olej opałowy to dopiero było tanio.
A już nie mówię o desperatach co potrafili wlewać używany olej roślinny przefiltrowany przez pończochę. I jeszcze się właściciel knajpy cieszył, że go zutylizował za darmo 🙂
Co do LPG+hybryda – świetne połączenie. W warunkach miejskich ~15 zł/100 km to dobry wynik. I przy tym efekt ekologiczny naprawdę ma znaczenie – LPG jako paliwo jest bardzo ekologiczne (obok gazu ziemnego czy wodoru), dobrze się spala i ma w sobie mało różnych dodatków. Takie auto wytwarza względnie mało CO2 i praktycznie nie przyczynia się do powstawania smogu, który w dużych miastach jest poważnym problemem. Uważam, że 2 letni Auris z takim rozwiązaniem jest sto razy lepszy niż kopciuchy bez EGR i filtrów cząstek stałych, często w kiepskim stanie technicznym i puszczające dymka przy każdym wciśnięciu gazu.
LPG has some true disadvantages:
1. Gas explosion is more faster than gasoline, which will increase pressure inside of piston chamber.
2 intake valves will clogged because gasoline injectors spray on the intake valves and clean them from oil vapors, but gas is sprayed in intake and you will need an "oil catch can".
3 Gas explosion will generate a higher temperature and you will need to use flashlube to preserve exhaust valves.
4 Gas systems will be compatible with your car but nobody will give you a stamped paper that your car after conversion will stay in the same engine revs range, for example if you car on gasoline will operate between 670-6800 revs (japanese cars) on gas you will need gas on deceleration otherwise the idle will drop when you will stop in a road intersection. And it's very difficult to calibrate it. Only researchers will know physics and chemistry to make your car perfect on LPG.
5. In some cases engine requires more power on idle speed and to do that you need to raise it but if you have electric throttle you can't raise it.
6. You will need a larger battery because gasoline cars usually have a 45A battery. Car battery is calculated regarding to cars options (electric seats, heated seats, power windows etc), if you add more consumers (gas injectors, multivalve, gas ecu etc) you will need more battery life (that means A about 60A if you had a 45A one)