Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Dlaczego auta elektryczne są lepsze od spalinowych? | VLOG 28 | EV Repair



#Tesla​​ #Vlog #wady
W naszych vlogach będziemy starać się przekazać Wam, co nowego u nas słychać, pokazać jak się rozwijamy, a także przekazać trochę wiedzy w formie pogadankowej.
W tym filmie opowiemy o tym dlaczego i pod jakimi względami samochody elektryczne są lepsze od spalinowych. Dajcie znać w komentarzach jakie Waszym zdaniem przewagi mają elektryki 🙂
Miłego oglądania!

Zapraszamy na nasze media społecznościowe oraz stronę internetową, na której możecie umawiać się na wizyty!

Warsztat: https://www.evrepair.pl/

IG: https://www.instagram.com/evrepairgarage

​FB: https://www.facebook.com/evrepairgarage

TIK TOK: ttps://vm.tiktok.com/ZMRSXTkNQ/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

20 thoughts on “Dlaczego auta elektryczne są lepsze od spalinowych? | VLOG 28 | EV Repair

  1. Bardzo podoba mi się twój optymizm i to wszystko jest prawda w idealnym swiecie.
    Jest duży problem to nie jest świat idealny.
    Na swiecie jest około 1 miliard samochodów spalinowych
    10 milionów elektrycznych.
    Chiny I Rosja mają w ręka wszystko czego potrzebujemy do budowy tych aut. Ja nie jestem gotów kleknac przed nimi żeby ten projekt zrealizować.
    Musimy znalesc inny sposób i niestety ropa musi z nami zostać jeszcze kilka dekad
    Chiny I rosja nie pozwolą nam na tego typu rozwój.
    Przykro mi

  2. Problem jest jeszcze gdzie indziej .
    Od rosji wszyscy się uzależnili od gazu i wielu innych towarów.
    Materiały takie jak kobalt do produkcji baterii są wydobywane w 85% w Afryce.
    15 na 19 kopalni w Afrykanskich należy do Chin.
    Czy my naprawdę chcemy aby pacjentowi uzależnionemu od narkotyków proponować dodatkowo uzależnienie od alkoholu?
    Chiny i rosja nas zjedzą
    Elektryki tak ale jeszcze nie teraz.
    Gospodarki nie są jeszcze gotowe .
    Potrzebujemy zmienić caly system zasilania na świecie
    Nuklearna wiatrowa słoneczna i węglowa

  3. Prosze sie nie dziwic, ze koncepcja samochodu elektrycznego jest tak atakowana jesli lobby naftowe sprzedaje benzyne po 7-8 zlotych a to podobno dopiero poczatek podwyzek.

  4. Samochód elektryczny powinien jeździć za darmo. Oby nastąpiło to jak najwcześniej tego sobie i wszystkim życzę. Nie żartuję.
    Warto wiedzieć że Nikola Tesla ponad 100 lat temu skonstruował generator energii "z powietrza" (pole elektromagnetyczne ziemi, energia z kosmosu itp. itd. można poszukać w necie). Przedstawił go na targach samochodowych, przerobił auto spalinowe na elektryczne, zamontował w nim swój generator. Auto osiągało w tamtym czasie 140 km/h. Jeździł nim "bez tankowania" przez tydzień, a mógłby aż do zdarcia opon. Niestety żaden potentat samochodowy nie był zainteresowany urządzeniem, które spowodowałoby utratę zysków z paliw, wymiany olejów, naprawy zużywających się silników, co prowadziło do kupna nowego auta. Takie urządzenie dostarczając prąd zapewniłoby ogrzewanie domów, wody użytkowej, a owoce i warzywa można by uprawiać w ogrzewanych szklarniach przez cały rok nawet na Alasce. Zasilałoby auta, statki, pociągi, samoloty. Wodę oceaniczną możnaby odsalać przy znikomych kosztach i uczynić Saharę i inne pustynie zielonymi ogrodami. Ponad 2 miliardy ludzi nie ma dostępu do wody pitnej nie wspominając o wodzie użytkowej – to zmieniłoby się na zawsze. Znikłyby miliony kilometrów sieci elektrycznych. Ludzie nie musieliby pracować po 8 i więcej godzin, ponieważ to co kosztuje najwięcej byłoby dostępne za darmo. Najbogatsi straciliby miliardowe dochody i władzę nad już nie przestraszonym ludem 🙂 Niestety całe archiwum Tesli z planami i gotowymi modelami urządzeń zostało przejęte przez wywiad USA i trafiło do "archiwum X". Ujrzą światło dzienne jak skończy się ropa i węgiel lub zmieni się mentalność ludzi, którzy na nich zarabiają. Podobnych wynalazków w ostatnim stuleciu było co najmniej kilka i zostały skutecznie zarchiwizowane. Są o tym książki i filmy przytaczające szczegóły, wystarczy poszukać. Pozdrawiam!
    A film świetny, konkretny i zwięzły.
    Toyota w 2023 ma wypuścić pierwsze elektryki z solid state battery, których życie ma być dłuższe niż życie przeciętnego użytkownika auta. Auto testowe z tymi bateriami jeździ z powodzeniem od 2021 roku. Oby im się udało rozpocząć sprzedaż takich aut.

  5. Elektrownie atomowe wbrew pozorom są znacznie bardziej zanieczyszczające środowisko niż węglowe 🙂 Najlepszy przykład Fukushima, która ma setki ton odpadów radioaktywnych z działających jeszcze reaktorów i z braku innych rozwiązań rząd Japonii zamierza je zrzucić do morza. Niemcy, Hiszpania, Belgia zamykają elektrownie atomowe, bo koszty utylizacji odpadów są nieopłacalne. Wybrzeża (woda, piasek na plaży, owoce morza) Francji, Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii są skażone promieniowaniem radioaktywnym z odpadów utylizowanych do oceanu. Fabryka we Francji zajmująca się przetwarzaniem odpadów atomowych podczas procesu wytwarza codziennie wiele ton skażonej wody, która zgodnie z przyzwoleniem francuskiego ustawodawcy jest spuszczana do Oceanu Atlantyckiego. Warto się trochę bardziej zainteresować tematem zanim zacznie się łączyć elektrownie atomowe ze słowem ekologia. Takie myślenie zostało wypracowane przez koncerny, które mają monopol na dostarczanie uranu i zarabiają na nim fortunę. Jeśli chcesz poznać prawdę, wystarczy wpisz w google "ile uranu zużywa elektrownia atomowa" 🙂 Rozmawiajmy świadomie.

  6. film 100% SPONSOROWANY, wiarygodnosc opowiadającego = 0, to jest opowiadanie ekoboya który nie jezdzil elektrykiem przez kilka lat.

  7. 3-4 lata po szybkich ladowarkach i masz 70% pierwotnej bakterii i 100km zasiegu. bedziesz jeździł takim goownem??!
    kolejny, brzydki jak noc listopadowa MELEX… i tablet na kólkach!
    przestancie reklamowac te OKROPNE KLOCOWATE MELEXY!!
    jak nie widzisz roznicy w wygladzie, to na 100% jest to "EKOPSEUDOLOGICZNY" lelektryk.
    kupujcie, kupujcie. po 1-2latach zobaczycie w co wdepnęliscie….
    onanizm gnojkow przy szybkim ruszaniu spod swiatel szybko zmieni sie w trwały brak erekcji,
    gdy gnojek zobaczy ze juz nie jest pierwszy bo wyprzedzily go 2 nowsze elektryki….
    https://www.youtube.com/watch?v=UgJJsRg07n4
    https://www.youtube.com/watch?v=BDbXinfMAkU&t=1347s
    https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8&t=831s
    https://www.youtube.com/watch?v=OT8Fx4iGnys

  8. wystarczy wykonać parę obliczeń i prawda jest straszna. Różnica w cenie między samochodem elektrycznym ładowanym tylko w domu a spalinowym zwraca się już po 312,5 tyś km (do obliczeń przyjąłem benzynę po 5,3 spalanie 5l/100km cena prądu w domu 0,70 zł zużycie energii 15kW/100km, różnica w cenie takiego samego samochodu 50tyś zł) Wnioski pozostawiam czytającym

  9. Kiedyś byłem przeciwny co do elektrycznych samochodów wiadomo cały czas człowiek jeździł dieslem kle kle kle😂😂😂 4 miesiące temu kupiliśmy TMS 80D z 2015r na przyszły rok planujemy TMX.Samochód mega moc dostępna od 0 a komfort jazdy mega. Tylko te opony z kolcami słychać.a na Shella to po kawę jeżdżę 😜🤪 Tak ze ogólnie mega zadowoleni. Czekamy u nas na nowe targi samochodów elektrycznych by zobaczyć jakie to nowe perełki są jak np BYD . Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!