Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK



Podpowiadamy gdzie i jak ładować elektryczny samochód
Materiał powstał we współpracy z firmą Volkswagen

Subskrybuj – kliknij ► http://bit.ly/1cf11i5

Znajdziesz nas również na:
WWW ► http://www.antyweb.pl
FACEBOOK ► http://www.facebook.com/antyweb

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

22 thoughts on “Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK

  1. A czemu nie masz zielonych tablic?? Po drugie nie pokazałeś jak ładować auto w zwykłej galerii handlowej gdzie nie ma stacji greenway. Ojciec podjechał w galerii do ładowania w galerii i kazali mu zbliżyć kartę. Nie wiedział jaką.

  2. A co z ładowaniem w prywatnych parkingach podziemnych? Ktoś ma doświadczenie? Wspólnota musi wyrazi zgodę na licznik jak to wygląda jeśli jakiś zawistnych sąsiad z Dieslem nie wyrazi zgody?

  3. Greenway coś sobie za dużo życzy 1,7 zł/Kwh?! W domu masz 0.6 zł/Kwh przy dziennej taryfie. Greenway powinien być zaledwie trochę droższe 0.8 max 1zł za KWh! Zdzierstwo… i to właśnie jest błąd który odstrasza zwykłego kowalskiego od elektryków, na elektryczne auto pozwolić sobie może jedynie bogaty Maniak elektryków, który nie brzydzi się brudnych kabli elektrycznych 🙁

  4. Ostrzegam przed kupowaniem samochodu elektrycznego ponieważ od następnego roku prąd ma iść w górę i to sporo a na tym się nie skończy bo nie mamy rządu proekologicznego i jeszcze czaka nas sporo podwyżek prądu.

  5. Nie nazwał bym tego samochodu ekonomicznym. Cena zakupu e-golfa zaczyna się od 164 tysięcy a zwykłego golfa od 70 tysięcy. Różnica w cenie pozwoli na przejechanie ok 290 tysięcy kilometrów przy zużyciu średnim paliwa 6,5 l/100 km i cenie benzyny 5 zł/litr. Biorąc pod uwagę, że ten samochód w zasadzie nie ma prawa się sprawdzić jako jedyny w rodzinie to jego odbiorcami są raczej bardzo dobrze sytuowane osoby. Tym osobom nasze Państwo za pieniądze przeciętnego Kowalskiego stawia darmowe ładowarki i miejsca parkingowe w najlepszych punktach w mieście.

  6. Jadąc gdzieś dalej samochodem spalinowym podjeżdżasz, tankujesz, płacisz i jedziesz. Elektrykiem niestety czekasz sporo. Więc jadąc gdzieś z dziećmi to generalnie masakra. A druga sprawa to różnica w cenie elektryka i jego zamiennika nie elektryka 😛

  7. Dla marudnych że to nie ekologia bo ładuje się i tak z węgla. Można ładować ze słońca od swoich paneli fotowoltaicznych wtedy jest 100% za darmo ale inwestycja przewyższa opłacalność dla Polaków wiec lepiej u nas dalej palić oponami i relaksować się zimowym czystym i rakotwórczym smogiem.

    Dziwi mnie to że na dachu auta nie zastosowali panela fotowoltaicznego zawsze te 200 watów by doładowywało za darmo.

  8. Za darmo jest na razie żeby zachęcić do przesiadki, w Polsce nic nie jest za darmo, nawet gry darmowe nie są bo reklamy musimy oglądać, jeśli zrobić myk i wszyscy którzy do tej pory jeździli na pb czy on od ręki mieliby zmienione na elektryki i zaczęli by za darmo się ładować na tych stacjach to nie ma bata że to darmowe ładowanie po miesiącu by nie zniknęło, albo płatność bitcoinami, albo stój podczas ładowania i oglądaj reklamy aby naładować albo zapłać kartą i idź na kawę

Dodaj komentarz

Zadzwoń!