#93 Coobcio & Basia – Rozbiórka silnika 2.0TFSI po nieudanym remoncie. Naprawa i wzmocnienie 400KM+
Rozbieramy u Michała kolejne 2.0 TFSI – tym razem sztuka wyciągnięta z poliftowego Audi A3 8P
o przebiegu 184 tys km ze Szwajcarii w którym już ktoś przed nami niestety maczał swoje palce i tym samym dokonał sporego spustoszenia…
‼️ ‼️ INSTAGRAM ‼️‼️
https://www.instagram.com/fairladyz_33/?hl=pl
https://www.instagram.com/__coobcio__/?igshid=hzik7se48r9e
Ps. Sorry za jakość i montaż, próbowałam coś skleić na komputerze pół roku temu, jednak wolę na telefonie 😁 Film już dość dawno zrobiony, czekał na odpowiedni moment 🤫
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Firma, która robi remont silnika w naszym Audi A3 8p 2.0 TFSI to SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego telefon do jej właściciela 663 148 778 (Michał Szczepaniak)
E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com
Po powołaniu się na nas (Coobcio i Basia z YouTube)
Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. Polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju.
Mówicie że silniki wcale nie są złe tylko zły interwał wymiany oleju a co powiedzieć o autach sprzed ponad dekady które żyją do teraz bez remontu a nie wierzę w to że miały wymieniany olej co 10tys
W opisie jest napisane, że normalnie filmy obrabiane są na telefonie, jaką apką jeśli można wiedzieć?
Pozdrawiam 😉
W opisie filmu powinny być namiary na Michała
A co się stało ze srebrną A4 Coobcia?
Jak najczęściej taka sekcja zwłok. Pozdrawiam!
Z jaka siła dokreca się śrubę koła pasowego?
Przewaga dzięki technice xD
Kuba, za 2k chf wytargałeś tą a3 lekko pstryknieta przodem? Jesli tak to szacun, piekny zakup, cena bajka 🙂 pozdrowienia
Coobcio powiedział kurde, świat się kończy
Kiedys to kanał olejowy byl jak palec olej zapierdalal jak glupi nie było zadnych zaworkow sitek ktore same z siebie sie sypia i nic sie nie zacieralo
Nie znam Vaga ale czy ta pokrywa wałków nie powinna być złożona na jakiś klej anaerobowy, a nie silikon?
Coobcio jest jak gadasz z walkami wolno ssak ma leprze ,….
1.10 Przydałby się PALECIOK 😀
Cobcioo powiem ci lepiej rób te nissany 😉 a nie pchaj się w jakieś falwejowskie wynalazki … 2.0tfsi itp konstrukcje wgl do mnie nie przemawiają …. Nawet jeśli idzie wyciąganą z tego 400km … To nigdy nie wiesz kiedy ci się coś urwie ,zatrze … Jak VW to tylko w 1.8t
super czysty warsztat, jak u niemaca, pozdro
Interesujące są te sprzęty zuzlowe
Czy te silniki poprawiono przy koncu 2011 roku czy 2012?
Elegancka robota, pozdro 🙂
Mistrzu, powiedz mi taka sytuacja jest w silniku tfsi, gdy wrzucę 4 bieg od 1.5k obrotów dam buta do dna czyli max obciążenie to przy 3 tys łapie muła dużego (przeładowuje lekko turbo) i odmula sie powyzej 3.5 idzie do końca brak błędów to na serii, a po zmianie mapy po prostu wywala tryb awaryjny i przeładowanie P0234. Wymieniłem n75, dv, przeplywke i dalej to samo. Miałes taki przypadek?
Dwa tysiące franków licytacja. Plus cło transport to kolejne dwa tysiące franków
Stare lata ale najwatwiej bylo wsadzic agresywny walek wieksze krzywki czyli glebsze otwieranie zaworow lepszy wdech i wydech w starych silikach bez tego nowego badziewia.
31:42…wada materialowa – swietnie w takich czasach i przy takiej technologii… Wady materiałowe, to po prostu idealne obliczenie materiału ze ma się zużyć po pewnym nie duzym przebiegu a drugi właściciel co kupi ma wspierać rynek części zamiennych które sa wiadomo jakie…, taka ekologia. Lancuchy pekaja, tloki pierścienie slabe… Co to za wynalazek. Ksiegowym kasa sie zgadza. W latach 80-90 były silniki po 190KM i wad materiałowych nie bylo bo nawet 500tys bez remontu oblecialy. Bardzo dobra robota Pana Michała widać ze ekspert od tych silniczków.