Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?
Zapraszam do kontaktu.
www.acs-serwis.pl
+48 603975574
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Rok temu robiłem to samo w 520d 2014 rok w Hamburgu!!całkowity koszt to 1800 euro dzięki temu że serwisowałem i serwisuję BMW podzielił się kosztami czyli 900 euro pozdrawiam z HH
Jestem troszkę rozczarowany taka solidna firma a tu wpadka. Nie zawsze trzeba wymieniać oba elementy przewód + dozownik- Wy poprostu urwaliscie króciec który faktycznie jest delikatny a trzeba umiejętnie delikatnie wypiąć z niego przewód. Warto było to zaznaczyć bo ktoś kto obejrzy może pomyśleć ze zawsze wymienia się oba elementy. Pozdrawiam
Panie Adamie proszę o poradę eksperta. Silnik B47 2.0d 190 KM F26 X drive. Czy warto ten silnik poddać chip tuningowi? Wiem że wiele zależy od programu i tego kto to będzie robił ale pytanie odnoszę do części mechanicznych jak przyrost mocy znosi silnik, skrzynia biegów układ przeniesienia napędu?
Trzy części wymienione to ok 2500 PLN. A robocizna lekko 1500 PLN bo dwa dni auto stało plus aktualizacja oprogramowania. 4 tysie za takie pierdoły. I ktoś mi powie że tanio?
Dajciebspokoj z tymi dieslami adblue… Grabież w biały dzień. Jakoś dofinansowani wg do kopciuchow można zrobić a że samochód to stan luksusu to gołą jeleni. Dobrze że ktoś inny ogarnął temat bo w aso to za robociznę wzięli 2x tyle co za części bo trzeba pewnie całe auto od spodu rozebrac.
to do uzupełnienia czynnika katalitycznego trzeba wymienić cały osprzęt ? dolewamy , restartujemy na komputerze i gra muzyka. Ewentualnie sprawdzamy czujnik
Panie Adamie, jaka jest przyczyna takiego zajączkowania jak się jedzie tak delikatnie trzymając gaz w E91 2.0d? I tak samo przy ruszaniu czasami tylko mocniej klepie. Sprzęgło wykluczam bo ma teraz jakieś 60k zrobione. Pozdrawiam
Diesla są dobre ale starsze modele ja mam x5 e53 3.0 Diesel 218koni z 2005 roku właśnie przekroczyłem magiczne 300tys km. Auto śmiga i wygląda bardzo dobrze. Zero problemów, od wymiany do wymiany bez dolewek oleju. Stara generacja wymiata, pozdrawiam Panie Adamie świetny kanał 👍
W pieprzonej navarze z 2019 trzeba 80 km zrobic aby ad blue skasowac. A przy tankowaniu nie mozna za duzo wlac ad blue bo bedzie trzeba odessac bo beda bledy
Jest moze opcja poprowadzenia tego przewodu inna droga do zbiornika aby tego wszystkiego nie demontowac? Tylko odpiac stary, zostawic go a ten nowy nowa droga poprowadzic?
U mnie w ciężarówce to został tylko orginalny zbiornik pozatym już wszystko zostało wymienione za ładnych parę tys… Żywotność tego układu jest bardzo krótka a części dość drogie
koszmaaarna praca silnika ..
Rok temu robiłem to samo w 520d 2014 rok w Hamburgu!!całkowity koszt to 1800 euro dzięki temu że serwisowałem i serwisuję BMW podzielił się kosztami czyli 900 euro pozdrawiam z HH
Jestem troszkę rozczarowany taka solidna firma a tu wpadka. Nie zawsze trzeba wymieniać oba elementy przewód + dozownik- Wy poprostu urwaliscie króciec który faktycznie jest delikatny a trzeba umiejętnie delikatnie wypiąć z niego przewód. Warto było to zaznaczyć bo ktoś kto obejrzy może pomyśleć ze zawsze wymienia się oba elementy. Pozdrawiam
Panie Adamie proszę o poradę eksperta. Silnik B47 2.0d 190 KM F26 X drive. Czy warto ten silnik poddać chip tuningowi? Wiem że wiele zależy od programu i tego kto to będzie robił ale pytanie odnoszę do części mechanicznych jak przyrost mocy znosi silnik, skrzynia biegów układ przeniesienia napędu?
Trzy części wymienione to ok 2500 PLN. A robocizna lekko 1500 PLN bo dwa dni auto stało plus aktualizacja oprogramowania. 4 tysie za takie pierdoły. I ktoś mi powie że tanio?
Dajciebspokoj z tymi dieslami adblue… Grabież w biały dzień. Jakoś dofinansowani wg do kopciuchow można zrobić a że samochód to stan luksusu to gołą jeleni. Dobrze że ktoś inny ogarnął temat bo w aso to za robociznę wzięli 2x tyle co za części bo trzeba pewnie całe auto od spodu rozebrac.
Jaki koszt aktualizacja sterowników do f10 2.0d 13r?
Omijać szerokim łukiem nowoczesne diesle
Stare auto a cena za części to jakieś nieporozumienie jak dla mnie beemka jedno z bardziej awaryjnych aut
Czyb po czyszczenie dDpf profesionalnie dalej wypala mi czesto czy trzeba wymienic czujniki na nowe w Dpf vw passat b8czy jakas aktualizacja?
Wiedza plus profesjonalizm, to mogłoby być motto tego kanału. Ceny niektórych części do Naszej ulubionej marki zawalają dosłownie z nóg.
Aż się prosi o AdBlue OFF
to do uzupełnienia czynnika katalitycznego trzeba wymienić cały osprzęt ? dolewamy , restartujemy na komputerze i gra muzyka. Ewentualnie sprawdzamy czujnik
Oglądam już jakiś czas Twe filmy, pełen profesjonalizm chętnie się ogląda! 🙂 Powodzenia, Pozdro ✌️
2 -3 kable prawie 3 kafle…..znam trochę ceny części , wcześneij mialem 320 , e60 teraz X1 ….no cóż BMW się ceni
Panie Adamie, jaka jest przyczyna takiego zajączkowania jak się jedzie tak delikatnie trzymając gaz w E91 2.0d? I tak samo przy ruszaniu czasami tylko mocniej klepie. Sprzęgło wykluczam bo ma teraz jakieś 60k zrobione. Pozdrawiam
Diesla są dobre ale starsze modele ja mam x5 e53 3.0 Diesel 218koni z 2005 roku właśnie przekroczyłem magiczne 300tys km. Auto śmiga i wygląda bardzo dobrze. Zero problemów, od wymiany do wymiany bez dolewek oleju. Stara generacja wymiata, pozdrawiam Panie Adamie świetny kanał 👍
Jak się skończą silniki spalinowe to do elektryków coś na pewno wymyśla, żeby konsumenta golić z kasy😁
A co to za ładne zielone 2002 stoi ?:)
panie Adamie pokaż cie jak to ustrojstwo dezaktywować bedziecie mieć kupe klientów pozdrawiam
3500zl zaplacil klient za ta wymiane przewodow?
Mocznik, a nie da rady naszczać do zbiornika ?
W pieprzonej navarze z 2019 trzeba 80 km zrobic aby ad blue skasowac. A przy tankowaniu nie mozna za duzo wlac ad blue bo bedzie trzeba odessac bo beda bledy
Jest moze opcja poprowadzenia tego przewodu inna droga do zbiornika aby tego wszystkiego nie demontowac? Tylko odpiac stary, zostawic go a ten nowy nowa droga poprowadzic?
6:50 no trudno jutro go opie poinformuje 😀
Przewodziki
U mnie w ciężarówce to został tylko orginalny zbiornik pozatym już wszystko zostało wymienione za ładnych parę tys… Żywotność tego układu jest bardzo krótka a części dość drogie
Ładne to gt po lifcie
Dizel dobry tylko do maszyn rolniczych i tira
F30 stuki w tylnym zawieszeniu co to może być. Stuki głuche i dość głośne bardziej z lewej strony. Gumy na belce nie są uszkodzone.
Musze sie jutro przeprosic z moją toyota bo ma 10 lat i chcialem kupic cos nowszego np. BMW ale właśnie mi przeszło…
Tyle komentarzy o ekologii, a winne jest tu BMW które odwaliło manianę na jakości.
Ciesze sie ze wybralem f30 z koncowki 2015 roku z norma euro6 bez adblue.
ekologia…
Super Adaś odcinek co gadam zawsze są twoje odcinki mega super brawo 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
A można to było zrobić za ułamek tej kwoty i wyłączyć tylko sprytnie.
Klient nie odbiera bo wie pewnie ile to będzie kosztowało. Pozdrawiam i szacunek za wiedzę
Widze ze ktos tam slucha od Was :). Muzyka jest juz mniej wiecej glosnosci rozmow. Nie trzeba co chwila podgalsniac i sciszac. Jest ok 😀
A idź pan w hu.. jakie ceny a to tylko ekologia
dramat! naprawa adblue ponad 3000… lepiej to dziadostwo wyłączyć programowo za te pieniądze 😁
Witam panie Adamie a może film o tym zielonym cudzie 2002 co widać na filmie pozdrawiam 🙂
Naprawdę mega wiedza! Może jakiś cross z Chrisem?
Jeżu jakie to jest brzydkie auto😳
Pozdrawiam! Zróbcie coś o f30
👍