Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

TurboExpert – budowa hybrydowej turbosprężarki BMW M5 F90



Odwiedziłem Mariana z firmy TurboExpert zajmującej się turbosprężarkami :)) Opowiedział nam na czym polega zrobienie hybrydy na podstawie suszarki z BMW M5 która wyląduje w Mini.

Kontakt do firmy TurboExpert
Telefon: +48 717 358 575

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

40 thoughts on “TurboExpert – budowa hybrydowej turbosprężarki BMW M5 F90

  1. To nie są hybrydy tylko zwykłe przeróbki"custom". Definicja hybryda:Hybryda to inaczej połączenie dwóch elementów, które pomimo różnic strukturalnych mają współpracować ze sobą, choć z pozoru nie mają ze sobą nic wspólnego. Poza tym widząc to twoje doważanie to ręce opadają. Ciekawe do ilu G schodzisz i przy takich niskich obrotach to nie można mówić o poprawnym doważeniu.

  2. Widać ze chłopaki znają się na robocie. Niestety jest jedno ale brak znajomosci nazewnictwa podstawowych narzędzi pomiarowo-kontrolnych. Jest to tylko malutki minusik dla chłopaków od obróbki skrawaniem.

  3. W jednym odcinku pokazujecie ze regenerowane turbiny sa ble i w ogole, a w drugim pokazujecie przerobienie turbiny na hybrydowa przez taka sama firme ktora regeneruje turbiny. 🙈

  4. Nie jestem fachowcem ale na pytanie jagody odpowiem czemu "diesle jeżdżą na tak wysokich doładowaniach?" każdy chyba wie że moc to moment obrotowy razy obroty. Wiadomo że diesle się słabo kręcą ~5000rpm a moc normalnych aut z silnikiem benzynowy jak i diesla z litra pojemności jest porównywalna. Dlatego najłatwiej jest "dmuchnąć" dużo większym boostem i wyrównać różnicę w obrotach.

  5. Bardzo ciekawy odcinek pozdrowionka dla Mariana i całej ekipy od turbin.Widać,że znają się na robocie nawet po tym że mają lepsze tolerancje przy wyważeniu niż są zakładane.Super odcinek.

  6. Oni wyglądają, jakby byli z Przyszłości 🙂 ….porwali mnie swoim Profesjonalizmem :)….już wiem, kto "zbudował" w Egipcie Piramidy – warsztat Cudny 🙂

  7. Świetny odcinek wręcz zajebisty.Zawsze chciałęm zobaczyć,jak powstaje turbo hybrydowe.Przypominiały mi się czasy praktyki,gdzie również toczyłem,na tej samej tokarce,co majster.Pozdrawiam i dziękuję Karolu,za odc.Przesympatyczni ludzie szacun TurboExpert 😊👊

  8. Dobrze widzieć dobry warsztat 🙂 Jakby nie patrzeć to właśnie takimi odcinkami pokazujesz i wspierasz zarazem nasze rodzime firmy 😉 good job

Dodaj komentarz

Zadzwoń!