Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Toyota Prius II (2003 – 2009) regeneracja baterii hybrydowej



Hybrid Battery Repair Ultimate Guide (Toyota Prius 2nd Gen 2004-2009) DIY
Tabelka: https://bit.ly/3a8qM15

REKOMENDACJE ZAKUPOWE: https://testhub.pl/rekomendacje

Strona: http://testhub.pl

Facebook: http://www.facebook.com/TestHubPL
Twitter: https://twitter.com/TestHubPL

Mój drugi kanał: https://www.youtube.com/user/MocnyVlog

Zapraszam do komentowania i subskrybowania.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

28 thoughts on “Toyota Prius II (2003 – 2009) regeneracja baterii hybrydowej

  1. Cześć fajny filmik szacun za wiedzę.Mam pytanie jeżdżę priusem 3 generacji i chciałbym zaopatrzyć się w jakiś zestaw do kontrolowania pracy systemu.Zestaw typu crista.Doradź mi proszę jaka apka jest najlepsza dodam że zależy mi na języku Polskim. Pozdrawiam.

  2. Niestety ale takie rzeźbiarstwo ma tylko sens w momencie gdy chce się sprzedać hybrydę z padniętymi akumulatorami, bo na chwilę taki zabieg pomoże i uda się sprzedać auto bez wywalonego błędu a praktycznie nic nie kosztuje, w przeciwnym razie, jak już tyle było roboty przy rozbieraniu, lepiej było zainwestować i wymienić uszkodzone moduły, balansowanie w zużytych modułach to takie leczenie syfa pudrem. Niestety po takich zabiegach pseudo naprawczych, często nowy właściciel auta prędzej czy później będzie klął na poprzedniego właściciela że wmalował go w koszty, zwłaszcza jak dowie się że przy akumulatorach ktoś już wcześniej grzebał, nic nie wymieniając.

  3. 2:452:50 klapa nie jest otwierana tylko w sposób elektryczny. Wczoraj mi siadł, nie po raz pierwszy zresztą, akumulator w Priusie z 2004r.i zeby go wyciągnąć musiałem klapę otworzyć mechanicznie od środka.. Po wyjęciu tej plastikowej półki robi się dostęp do dźwigni w dole klapy od środka, którą trzeba ręcznie podnieść,aby otworzyć klapę.

  4. * 此( こ )の行為は、昔の日本では、よくやっていたんじゃ。
    ☝️

    * 日本では 約 30年前に、『 物を大切にする文化が 』、有ったんじゃよ!!
    !!(゜ロ゜ノ)ノ

    以上じゃ。

  5. Jak się sprawuje bateria po roku czasu regeneracji? Czy do do bilansowania napięcia nie lepiej by było pociągnąć przewody ze wtyczką na każdą celę tak by tej obudowy za każdym razem nie zdejmować?

  6. Tak się zastanawiam na ile taka regeneracja baterii polegajaca na kilku cyklach rozladowywania i naładowywania daje efekt. Czy nie będzie czasem tak, że taka cella straci szybko "pamięć" i wróci do wartości sprzed regeneracji?

  7. uwaga do filmiku : ładowarki modelarskie jak najbardziej trafny wybór ale tylko do ładowania ( zapewnią dU=1mV/cell i prąd 3,25A ) ale do rozładowania nie mają możliwości przyjąć prądu kilkudziesięciu amperów

  8. gry rozkręci się dziesiątki baterii , to widać , że w tych oryginalnie zmontowanych tlenki miedzi są faktycznie na miedzianych mostkach ale na powierzchniach stykowych tj pod nakrętkami mamy "czystą" miedź. Widziałem już baterie z wymienionymi nakrętkami – wynik : zespawany gwint na pakiecie . Moja rada: czystość , czystość ale nie przez zdzieranie pilnikiem , szlifierką czy papierem gruboziarnistym , tylko polerowanie .

  9. Powie mi ktos jak to jest. Mam takie ogniwa i ladowarke skyrc quattro B6 Ac. Regeneruje ustawieniami jak w tym filmie, ale… Tu wg tabelki po jednym cyklu pojemnosc ogniwa rosla o nawet 500 mA, u mnie pokazdym cyklu co prawda poprawia sie lecz zaledwie o max 100mA.
    Help me.

  10. Cześć Profesor Chris . Na początek dzięki za super kanał. Mam dwie hybrydy
    Jedna w wersji plugin . Cmax ford 2013. On ma baterię około 7kW i zasięg około 20 mil ale to też teoretycznie w zasadzie
    Można liczyć że taka bateria daje tobie zasięg powiedzmy 15 mil . W Priusie bądź Lexusie masz chyba około 1-1-4 kW
    Tak więc zasięg nie będzie absolutnie większy niż 1-2 km .Wszystko w temacie . Mniejsza bateria pada szybciej .Hybryda nie plugin polega na tym aby zebrać energię z hamowania i aby oddać energię podczas ruszania. Pomyśl nowa 18.8 kW toyota RAV4 plugin zasięg 42 mile . Tak więc GS450h ma baterię około 1,8 kW z tego komputer pozwoli tobie wykorzystać z 70% pojemności tak więc masz realnie 1,4 KW no to może zrobisz ta 2km . Z 7 km to jakieś bajki albo z górki . Bateria nie ładuje się do 100% ze względu na dwie rzeczy . Pierwsze trwałość ogniw jest znacznie większa jak bateria pracuję w zakresie 20-90 % pojemności i drugie w mieście jak hamujesz musisz mieć miejsce na odzysk energii hamowania .
    Trochę zamieszkałem ale uważam że naprawiłeś pakiet i szukasz dziury w całym .Tak ma być 🙂 Pozdrówka 🙂 i powodzenia .

  11. 7.2v to napiecie nominalne 6 celi wiec robiac test i rozladowujac je chwile do tych 7.2v to nic nie dalo….bateria uszkodzona moze wolno rozladowywac sie do 7.2v a potem bardzo szybko od 7 do 6v… Szczesliwie ladowarki to pokazaly sumaryczną pojemnoscia cyklu rozladowania choc maja marną dokladnosc pomiaru pojemnosci bo przeklamuja napiecie ogniwa zwlaszcza gdy na cienkim przewodzie jest 2.5A i są już duże spadki napięć. Na końcu najlepiej wszystkie bloki połączyc plusami i minusami i zostawic na dobe aby sie zbalansowaly.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!