Link do sprawdzenia samochodu przed zakupem 🙂
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Piotr&b=596ea163&voucher=piter
👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/
Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam
Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁
Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
29 thoughts on “Na AdBlue wydał ponad 10tys,serwis rozłożył ręce.Zgasisz już nie odpalisz. Ekologia Czy Bankructwo?”
DPF służy do eliminowania ze spalin sadzy, która i tak ma się spalić do postaci dwutlenku węgla. Zaś adblue dodawany jest do spalin aby na gorących powierzchniach katalizatora nie tworzyły się tlenki azotu. To jest zwykły mocznik i ma całkowicie inny cel w spalinach.
Szkop… y…. dobrze ruchaj…… Biednego Goja na tych zloma…. Ch…. Aaaa to skrzynie, aaa to silniki lecą. Części drogie i z plasteliny. Aaaa to pseudo chrona środowiska =Adblu🤣😂😂😂🤣🤣😂🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮Aby kask…… Wy doić…… Aaaa Polaczek mundry po szkodzie kuouje te trup….. y…… Szkop…. Wyciągnie. Z szafy trupa, umyje i cheeeeeja dla polaczka……. Złom?
Uwielbiam komentarze typu "ITS biegają z laptopami" tak biegają bo nie wiedzą jak je obsługiwać a stacje kontroli podbijają dowody nawet takich aut które ledwo odpalają i są przegnite na wylot więc darujcie sobie wpisy typu " nie usuwaj adblue bo bedziesz miał problem" bo problem ma ten kto tego nie usunie z auta. I bajką jest to ze to tylko u nas w Polsce, wszędzie usuwają te badziewia i jakoś mają przeglądy.
Nie jeździ się tak skomplikowanym autem na Chorwacje jak na liczniku jest ponad 200 tys. Układ oczyszczania spalin sie zużywa ( oby )…. po 170 tys. przychodzą koszty. Każdy serwis ci to powie.
Popiołu nie da się spalić a DPFa przy przebiegu 200 tys km NIE DA SIE WYPALIĆ. Jest to fizycznie niemozliwe bo to co zalega w kanałach filtra to POPIÓŁ czyli produkt ostateczny w procesie spalania. Wymuszanie procedury dopalania przy zapchanym dpfie to tragedia dla silnika i osprzetu. Ciśnienie spalin jest tak duże ze zlączki elastyczne potrafią wybuchnąć tak samo jak przewody ciśnieniowe dochodzace do czujnika różnicy ciśnien. Moze ma Pan wiedze na temat mechaniki ale w temacie filtra DPF radze się podszkolić albo nie wypowiadać. Jak słyszę teksty o "wypaleniu dpfa" i "przeganianiu na autostradzie" to ręce opadają.
Jedyną metoda żeby oczyscic filtr DPF z popiołu, sadzy, cząstek stałych jest jego demontaż i czyszczenie w profesjonalnej myjce DPF, a nastepnie jego całkowite wysuszenie.
to jest wgl paradoks , kupujesz auto za 300.000 tys i może być wadliwe to całe adblue i co nie możesz odpalić? to kpina jakaś to jest , lepiej zapłacić 1000zł i sie tego gówna pozbyć bo to jest kpina że ci odcina jazde samochodem powinien być poprostu komunikat i tyle a nie że blokuje dostęp do jazdy , audi stacza sie na margines . A już wiadomo że sie stacza po tym , jak zobaczyłem że mają wprowadzic abonament na wyposażenie samochodu
Witam 90% uważa : po co nam DPF, po co nam katalizatory w tym redukujące NOX roztworem mocznika… Po co ta cała "ekologia". A tu nie chodzi o ekologię a o profilaktykę chorób. W latach 90 i na początku 2000 wszyscy zachłyśnięci byli dieslami. Potem okazało się że emitowane przez nie cząstki znakomicie przyczyniają się do występowania chorób nowotworowych. Cząstki dostające się do płuc, dalej do krwiobiegu i rozprowadzane po całym układzie. Tlenki azotu powodujące przewlekłe zapalenie dróg oddechowych kończące się rozedmą pluc czy POChP ( człowiek staje się niewydolny – za mało tlenu w krwi ) Każdy mechanik rozumie konieczność składania silnika w absolutnej czystości – jedno ziarenko może spowodować nieodwracalne problemy. Konieczność wymiany filtrów, olejów… Ale następstw wchłaniania oparów powodujących różne problemy w dłuższym czasookresie, pracy z olejami, rozpuszczalnikami bez zabezpieczenia ( skóra jest półprzepuszczalną błoną ) już nie rozumie … Z azbestem było tak samo. Cudowny materiał któryego mikroczasteczki dostając się do płuc powodują nowotwory.
Też mam problem z adblue. Możesz podać miasto i kod. Chcialbym sprawdzić ile mam do ciebie. Zeby się w przyszłości umówić. Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Piter wiesz może jakim napięciem sterowany jest ten elekrozawor we wtryskiwaczu adBlue? U mnie się zawiesił poprzez kryształki prawdopodobnie i chciałbym przemywając móc go na stole otworzyć.
Moim zdaniem te DPF-y ad Blue i inne ekologiczne dodatki nie są dobre. Wyprodukowanie tych rzeczy też trzeba zaśmiecić i zatruć środowisko, Jest tego dużo a i tak te wypalania DPF powoduje większe zużycia paliwa. Jest to nabijanie pieniędzy dużym koncernom pseudo ekologicznym.
Auto bez obrotomierza czegoś mi brakuje.
DPF służy do eliminowania ze spalin sadzy, która i tak ma się spalić do postaci dwutlenku węgla. Zaś adblue dodawany jest do spalin aby na gorących powierzchniach katalizatora nie tworzyły się tlenki azotu. To jest zwykły mocznik i ma całkowicie inny cel w spalinach.
ty oszuscie
juz to slyszelismy.wylacz i wacz samochod i pojedzieoooooooo
Szkop… y…. dobrze ruchaj…… Biednego Goja na tych zloma…. Ch….
Aaaa to skrzynie, aaa to silniki lecą. Części drogie i z plasteliny.
Aaaa to pseudo chrona środowiska =Adblu🤣😂😂😂🤣🤣😂🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮Aby kask…… Wy doić……
Aaaa Polaczek mundry po szkodzie kuouje te trup….. y…… Szkop…. Wyciągnie. Z szafy trupa, umyje i cheeeeeja dla polaczka……. Złom?
Za ten telefon w ręku podczas jazdy to łapka w dół. A film bardzo wartościowy
Uwielbiam komentarze typu "ITS biegają z laptopami" tak biegają bo nie wiedzą jak je obsługiwać a stacje kontroli podbijają dowody nawet takich aut które ledwo odpalają i są przegnite na wylot więc darujcie sobie wpisy typu " nie usuwaj adblue bo bedziesz miał problem" bo problem ma ten kto tego nie usunie z auta.
I bajką jest to ze to tylko u nas w Polsce, wszędzie usuwają te badziewia i jakoś mają przeglądy.
Wlasnie to przechodze😂
Cena się liczy przebieg mam w dupie
Ładne audi? 😂😂😂
Nie jeździ się tak skomplikowanym autem na Chorwacje jak na liczniku jest ponad 200 tys.
Układ oczyszczania spalin sie zużywa ( oby )…. po 170 tys. przychodzą koszty. Każdy serwis ci to powie.
Popiołu nie da się spalić a DPFa przy przebiegu 200 tys km NIE DA SIE WYPALIĆ. Jest to fizycznie niemozliwe bo to co zalega w kanałach filtra to POPIÓŁ czyli produkt ostateczny w procesie spalania. Wymuszanie procedury dopalania przy zapchanym dpfie to tragedia dla silnika i osprzetu. Ciśnienie spalin jest tak duże ze zlączki elastyczne potrafią wybuchnąć tak samo jak przewody ciśnieniowe dochodzace do czujnika różnicy ciśnien. Moze ma Pan wiedze na temat mechaniki ale w temacie filtra DPF radze się podszkolić albo nie wypowiadać. Jak słyszę teksty o "wypaleniu dpfa" i "przeganianiu na autostradzie" to ręce opadają.
Jedyną metoda żeby oczyscic filtr DPF z popiołu, sadzy, cząstek stałych jest jego demontaż i czyszczenie w profesjonalnej myjce DPF, a nastepnie jego całkowite wysuszenie.
to jest wgl paradoks , kupujesz auto za 300.000 tys i może być wadliwe to całe adblue i co nie możesz odpalić? to kpina jakaś to jest , lepiej zapłacić 1000zł i sie tego gówna pozbyć bo to jest kpina że ci odcina jazde samochodem powinien być poprostu komunikat i tyle a nie że blokuje dostęp do jazdy , audi stacza sie na margines . A już wiadomo że sie stacza po tym , jak zobaczyłem że mają wprowadzic abonament na wyposażenie samochodu
W Megane IV 19r płaciłem 1000zl i raz na zawsze problem zniknął.
Witam
90% uważa : po co nam DPF, po co nam katalizatory w tym redukujące NOX roztworem mocznika… Po co ta cała "ekologia".
A tu nie chodzi o ekologię a o profilaktykę chorób.
W latach 90 i na początku 2000 wszyscy zachłyśnięci byli dieslami. Potem okazało się że emitowane przez nie cząstki znakomicie przyczyniają się do występowania chorób nowotworowych. Cząstki dostające się do płuc, dalej do krwiobiegu i rozprowadzane po całym układzie.
Tlenki azotu powodujące przewlekłe zapalenie dróg oddechowych kończące się rozedmą pluc czy POChP ( człowiek staje się niewydolny – za mało tlenu w krwi )
Każdy mechanik rozumie konieczność składania silnika w absolutnej czystości – jedno ziarenko może spowodować nieodwracalne problemy. Konieczność wymiany filtrów, olejów…
Ale następstw wchłaniania oparów powodujących różne problemy w dłuższym czasookresie, pracy z olejami, rozpuszczalnikami bez zabezpieczenia ( skóra jest półprzepuszczalną błoną ) już nie rozumie …
Z azbestem było tak samo. Cudowny materiał któryego mikroczasteczki dostając się do płuc powodują nowotwory.
Też mam problem z adblue. Możesz podać miasto i kod. Chcialbym sprawdzić ile mam do ciebie. Zeby się w przyszłości umówić. Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Jak się z tobą zgrać ?
Jedyna skuteczna metoda walki z adblue to jego wyprogramowanie ze sterownika
Chłopie jak masz problem z adblue jedziesz do chip tunera wyciągasz katalizator wyłączasz adblue i zapierdalasz az milo
Dzień dobry jak można się z Panem skontaktować
Czy można się z Panem skataktowac
Piter wiesz może jakim napięciem sterowany jest ten elekrozawor we wtryskiwaczu adBlue? U mnie się zawiesił poprzez kryształki prawdopodobnie i chciałbym przemywając móc go na stole otworzyć.
Kolego dobrze mówisz dobrze robisz tylko nie udzielaj takich informacji publicznie bo jakiś życzliwy może Ci problemów narobić
Cześć Piter ! Czy przed obróbką softu konieczne było zdjęcie blokady uruchomień i inne adaptacje ?
A co z volkslistą
Moim zdaniem te DPF-y ad Blue i inne ekologiczne dodatki nie są dobre. Wyprodukowanie tych rzeczy też trzeba zaśmiecić i zatruć środowisko, Jest tego dużo a i tak te wypalania DPF powoduje większe zużycia paliwa. Jest to nabijanie pieniędzy dużym koncernom pseudo ekologicznym.
………👍………
SUPER
Witam dało by radę zrobić u Ciebie taki serwis skrzyni jakiś kontakt