Toyota C-HR 2020 2.0 Hybrid – czekam na GRMN (PL) – test i jazda próbna
Toyota C-HR zadebiutowała w 2016 roku i zaskoczyła wszystkich tych, którzy nie spodziewali się, że Toyota przeniesie do modelu produkcyjnego tak wiele z odważnego C-HR Concept. Toyota C-HR szybko podbiła serca klientów, ale gama silnikowa składająca się z benzynowego 1.2 turbo i hybrydy 1.8 była zbyt skromna, jak na możliwości samochodu. Toyota C-HR 2020 oferowana jest również z mocniejszym napędem hybrdyowym z silnikiem 2.0. Inne zmiane to kosmetyka, a największym wydarzeniem jest pojawienie się Apple CarPlay i Android Auto. Czy nowa Toyota C-HR jest odpowiedzią na twoje oczekiwania?
Uruchomiłem nowy kanał – Marek’s Gear – Sprzęt Marka (https://www.youtube.com/channel/UCg4BWCaI55W9JF7I2pXmZxw). Na tym kanale będę opowiadał o sprzęcie, który wykorzystuję w moich budżetowych produkcjach. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba!
Cena od: 95 000 pln
Egzemplarz testowy: 150 000 pln
Obejrzyj też:
Citroen C5 Aircross https://youtu.be/0BXD2uJrz8U
Honda CR-V https://youtu.be/x8-HYx01oGA
KIA Niro https://youtu.be/l8_SR9lBeec
KIA Xceed https://youtu.be/WF2u2QpbUN8
Lexus UX https://youtu.be/T8UaiW3ELUk
Mazda CX-30 https://youtu.be/VPWLezVk-wA
Nissan Qashqai https://youtu.be/19Bty0T9zfI
Nissan X-Trail https://youtu.be/-cfnZic2ukw
Renault Captur kontra Skoda Kamiq https://youtu.be/-y0T-VUDYLo
Skoda Karoq https://youtu.be/_n_NDzDHi3Q
Toyota C-HR https://youtu.be/0ZtKxjEkkQE
Toyota Corolla https://youtu.be/qaEew485qUY
Toyota RAV4 https://youtu.be/cmY4qF_OsxQ
Volkswagen T-Roc https://youtu.be/kROI8yHbUtg
Możesz mnie śledzić na:
https://facebook.com/marekdrives
Tweets by mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives
#MarekDrives #ToyotaCHR #Toyota
Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Auto dla dwojga i pieska na tylnej kanapie a komfort pozostawia wiele do życzenia
Beznadziejna ergonomia… niski komfort jak cholera
Recenzje ogólnie spoko, tylko te głupawe "konkluzje" zupełnie niepotrzebne. "Fotel ma elektryczną regulację, ale nie ma pamięci ustawień, więc równie dobrze mógłby jej nie mieć" – każdy, kto miał okazję regulować fotel elektrycznie doceni ten ficzer niezależnie od dodatkowego ficzera zapisu ustawienia. Czyli co, jak już nie ma pamięci, to lepsze wajchy?
O test tego auta był niedaleko mojego miejsca zamieszkania, super często tą trasą jeżdźę
Coś leży w rowie a nie w rowiu , podobnie z cudzysłowem , wyraz leży w cudzysłowie .Hm…. takie rażące błędy językowe typu " w cudzysłowiu" nie przystają dziennikarzowi tej klasy.
Różnica w spalaniu raczej nie wynikała ze zmiany temperatur a zmiany stylu jazdy. Dla hybryd toyoty bardzo spokojna jazda wcale nie jest eko 😉
8.2 do setki? Pertyn zrobił 7.6. Wiem, wiem wiem. To dane producenta.
Po czołowym zderzeniu w miejsce kierowcy, jestem cała i zdrowa. Ten samochód uratował życie. Już zamówiłam następny.
Niezły crossover z prześwitem 15 centymetrów. Samochód, w którym płaci się za modę, a nie za komfort i praktyczność.
Ok
7:07 to był system ostrzegający o zmianie pasa ruchu, proszę nie wprowadzać w błąd i nie straszyć że zawsze tak jest na zakrętach. Niestety łaty na polskim asfalcie czasem rozpoznaje jako zwężenia pasa. Po przejechaniu parudziesięciu kilometrów idzie się połapać jak na co reaguje. W ogóle to Pan jechał po prostej a z przeciwka nie było żadnego auta 😀
No to taka nówka hybryda walnęła mnie 26 grudnia 2020. Wymusił pierwszeństwo. Kierowca Toyoty dostał 250 zł mandatu plus 6 punktów karnych
6:50 Panie Marku, kto ma taką technikę jazdy, że ostro dodaje gazu na zakrętach ? Mam nadzieję, że Pan tak nie jeździ 🙂
Dlaczego miałbym kupić CHR?
Ładny i fajny samochód, ale za drogi za to co oferuje w tej cenie, w szczególności słaby silnik podstawowy i "gołe" plastiki w środku.
Ha, o tym oknie w dziwnym miejscu tutaj nie wspomnieli https://www.motofakty.pl/artykul/toyota-c-hr-odwazna-stylistyka-nadwozia.html 😛 Tak czy siak na plus. Uwielbiam fizyczne przyciski – niby taka mała rzecz, a bardzo podnosi w moim przypadku jakość życia. Świetny obiektywny filmi,. 🙂
Dla mnie to mega spoko auta, teraz dodatkowo dostała silnik 2.0, więc ten c-hr to pełnoprawny crossover
Witam! Dzisiaj miałem okazję przetestować model z silnikiem 1,8 hybrydę. Moje odczucie było nadwyraz rozczarowujące. Deska rozdzielcza za bardzo plastikowa, moc nieadekwatnie niska do wyglądu, kaganiec prędkości do 185km/h (bo to hybryda) 🙄 Najgorsze rozczarowanie było na autostradzie. Przy prędkości 175km/h teren miałem lekko pod górkę. I co? Zaczął tracić prędkość mimo, że cisnąłem gaz do dechy. To w Dacia Lodgy z silnikiem 1,3 nie mial z tym najmniejszego problemu!
Wygląd zegarów jak i grafika ekranu głównego jakościowo przypomina te z Priusa 2, a mamy rok 2020 🙄
Reasumując, nie polecam tego auta ludziom, którzy wyglądem zewnętrznym oczekują innowacji technologicznych wewnątrz. Ja się rozczarowałem…
Pozdrawiam serdecznie! 🤜🤛
ten samochód nie ma sensu. Fajnie wygląda i tyle… cała reszta jest do bani. Widoczność bardzo słaba, schowki brak, osiągi brak… więc co zostaje? Wygląd. Też mi się podoba, ale w praktyce to auta się nie sprawdza
Rav4 czy CHR ? Co wybrać ? 🙂
Po co robić powtórny test samochodu który nie wnosi nic nowego. Auto super ale test beznadziejny…
Czy muzyka jest z GTA 4 ?
Wersja GRMN może się przydać dla bardziej wymagających, chociaż obecna jednostka 2.0 184KM dla mnie w zupełności wystarczy
Witam. Ja z takim zapytaniem. Pana zdaniem jeśli miałby Pan wybierać między tym suwem a Mercedes A 180, na który by się Pan zdecydował? Roczniki 2020. Dziękuję
Śmieszy mnie te jego uwagi co do inżynierów japońskich, chłopie inżynierowie japońscy wiedzą co robią
(obejrzałem kilkudziesięciu materiałów z tego kanału) parafrazując konkurencję można by rozważyć zmianę nazwy kanał z Marek Drives na Marek Zrzędzi. Dużo celniejsze by taka nazwa była, W ogóle Pan się chyba Panie Marku urwał z innego wymiaru gdzie każde auto każdej marki jest udane, nie ma miejsca na odwagę, eksperymenty a już na pewno nie na niedociągnięcia. Nietrudno jest wyobrazić sobie grupę klientów do jakiej Toyota próbuje kierować ten model, uda się super nie uda, mała strata. To bez takich modeli motoryzacja by nudna jak kolejne wcielenia Golfa (z całym szacunkiem do tego modelu).
Z zewnątrz facelifting, ale pod maską lepiej być nie może 2.0 184KM zapewni dynamikę tej c-hr
O co chodzi z tym samochodem? 🤔 Ja go nie kumam….
Sztos samochodzik w końcu 2 litrowy motor 💯🥇💪👀💪‼️‼️‼️👻
Fozyczne przyciski są lepsze, bo można ich używać na pamięć, a sterowanie tempomatem tuż za kierownicą jest złe, bo trzeba ich używać na pamięć 😉
Mapa w nawigacji wygląda jakby tworzona była za późnego Gierka…..
No stylistykę to ma odważną, ale jak widać ludziom podeszło, bo dość sporo ich na naszych ulicach. Po tym jak dostała ten silnik 2.0 będzie jej jeszcze więcej coś czuje