Tesla Model S oczami właściciela – czy w Polsce to auto ma sens?
===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback
↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Zapraszam na prezentację Tesli Model S oczami właściciela, który jeździ tym autem od prawie dwóch lat.
Zajrzyj też na: http://greencell.pl/, http://swiatbaterii.pl
Realizacja: NeonCup Studio – https://neoncup.pl/
Gdyby ktoś chciał skonfigurować Teslę (z rabatem)
http://ts.la/pawe5813
Subskrybuj kanał Zachar OFF, jeśli nie chcesz niczego przegapić! – http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook – https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram – https://instagram.com/zachar_off/
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
jaki jest sens kupowania samochodu elektrycznego za 800-900 tys zl ??? …. samochod ktory ma zasieg 450km ??? …. ladowanie 3ph 8 godzin a 1ph 240V 30 godzin !!!!!!!!!!!!!!! ????????????????
TESLA super autko… cena w UK 68k £. Po roku użytkowania przez znajomego (dostał jako firmowe) doszło do ZWARCIA w baterii -> laweta… koszt wymiany baterii 50k £ polecam naiwnym baranom
Naprawde ? Mobilnosc nie jest Trujaca ??? Nieprawda !!
Ten test wedlug mnie jest niekompletny !! A gdzie jest uwzglednienie procesu produkcyjnego ?
A moze wypadaloby nadmienic zanieczyszczenia i slad weglowy generowany przy produkcji calego pojazdu jak rowniez, oddzielnie to samo odnosnie dla procesu produkcji akumulatora ???
Istnieja opracowania dokumentujace czas potrzebny do wyzerowania skazen przy produkcji na ok 15 lat uzywalnosci pojazdu.
Ten caly test jest niekompletny.
A ile węgla na godzinę pali w Polsce to auto?
Dobre auto byłoby zajebiste żeby się ładowało w czasie jazdy
Fajne auto, jedziesz na prądzie a w razie kontroli drogówki dmucha autopilot, hehehehe
29:13 Oglądam ten film po jakiejś przerwie drugi raz i podobne spostrzeżenia mam przy pompie ciepła. Grzejąc PC mogąc zmniejszyć albo zwiększyć temperatura na PC o jeden stopień masz większą świadomość zużycia energii niż na piecu węglowym gdzie dokładność ustawień jest rzędu 5 czy 10 stopni.
Pomysl jak by w tym Zwoleniu kilka takich zajechało auto co zrobisz ?
Jade do
Polski z paryza ty twoim trupem 2 dni bym jechal
na kanale Beyond the press jest doby test Tesli s
Osiągi do ceny to porażka. Ten film tylko mnie upewnił że to nie czas na elektryki. Szczególnie w PL. Chyba, że ktoś robi do 100km dziennie i codziennie ładuje w domu / miejscu gdzie parkuje. Swobodna jazda po kraju , jeszcze w zimie nie wygląda dobrze. A z prędkościami 160+ to już w ogóle niewiadoma. Zostaję przy mustangu
ZABAWKA DLA BOGACZY…
Zobaczym czy elon musk zapłaci za skład baterii i gdzie te baterie będą zakopywać
1:50 xd przejechał z jednym tankowaniem a Ci mieli 3 xd
tak po lift ma inne światła dla tego pana mądrego co że z zewnątrz się nic nie zmienił
ZAZNACZAM ŻE TEN FILM BYL NAGRYWANY 4 LATA TEMU CENY I ZASIEGI I OSIAGI TESLI SIE ZMIENILY I POPRAWILY
Co takiego wielkiego 4 kola piec drzwi wole juz mojego c2 na pelnym baku przejezdzam 800km
Zimą sprawność leci nieco na pysk. W spalinowym ogrzewanie mamy za free
Fajnie, ale przystanek na kawę 15 min. to nie przystanek 8h na naładowanie. Czy hotele z noclegiem też są w cenie? Podczas ładowania sprawność wynosi bodajże 1,4:1, to znaczy 40 dodatkowych procent pobranych idzie na ciepło – czysta strata. Gdzie tu sprawność
Osie nie sa napedzane tylko wały. Nie pierdol glupot :*
Powininscie dodac program sponsorowany dwoch dorkow bawi sie elektrycznym kroliczkiem z bateriami duracell o jezu Jak pieknie .
Pedrolenie kotka za pomocą młotka.W Polsce auta elektryczne nie mają żadnego sensu za wyjątkiem samej przyjemności jazdy. Wysoka cena zakupu to raz.Żadna ekologia,to oszustwo.Już wyjeżdżające auto elektryczne z salonu skaziło środowisko tak jak auto z dieslem po 10 latach eksploatacji.Do ładowania używamy energii elektrycznej pochodzącej z węgla i zapewne na zadany dystans skazimy środowisko bardziej niż autem spalinowym na tym samym dystansie.I wreszcie ładowanie.W Polsce jeszcze w powijakach a gdyby nagle 15 % Kierowców zakupiło auta elektryczne to proszę sobie wyobrazić co się będzie działo po południu.Ludzie wracają z pracy podłączają auta do ładowania,wchodzą do domu i zaczynają przygotowanie posiłków i co?Ano gónwo.Polska sieć jest tak słaba że popalą się trafo.
Mega fajnie by było mieć taka tesle ale raczej puki co z Polska infrastruktura to jako drugie auto.
samochodzik dla super menów
Paweł pozdrowienia dla ciebie i GC, polecam ładowarki, przewody, baterie
Super 🙂 mam nadzieję że się kiedyś przesiądę z mojej Vectry a 😉
Gla kogo jest to auto za pół milioma.Pokaszcie auto za pięć tysięcy dla robotnika czy studenta.
nie podoba mi się. za taką kasę.. tylu ludzi jest potrzebujących a tu takie coś.. egoizm
ta gosc se napewno baterie zrobił co za bzdura
po ilu latach użytkowania bateria takiego pojazdu nadaje się do wymiany?
Mam pytanie ? ……..kto kupi używaną 5-cio letnią Tesle i za jakie pieniążki
i ile będziesz w plecy?????
Inteligentny facet z żyłką do robienae interesów ktoremu powodzi się znakomicie może wydać poł miliona na auto warte może połowę tej wartości tylko dlatego , że jest elektryczne.
Kto powiedział, że zakupy mają być robione z głową? 'Przynajmniej te ktore dotyczą osobistych kosztów.
jak bumernag bowiem powraca pytanie jak drogie są koszty wytworzenia takiego auta jak drogie jest ładowanie jak długo to trwa gdzie infrastruktura do obsługi itd.
Wygląda jak gówno
Wolę stacje benzynowe. Ile stresu się oszczędza.
To jest jedno wielki gówno za duże pieniądze
To przyszłość?? Cenowa?? A jak się mają koszty środowiskowe wytworzenia baterii i później jej utylizacji, w odniesieniu do kosztów eksploatacji auta z silnikiem benzynowym?? No, i jaka jest trwałość owej baterii?? Mam wątpliwości, w świetle różnych sygnałów, czy taki "ekologiczny" samochód jest alternatywą rzeczywiście ekologiczną do obecnej motoryzacji. A jeszcze jedno, do ładowania owej baterii jest potrzebny prąd, zatem elektrownie będą potrzebne w większym stopniu niż teraz… gdyby wszyscy przesiedli się do takich aut, jak owa Tesla, i zaczęliby ładować ich baterie, to energetyka JUŻ byłaby na kolanach…
Dziękuję.
Dzięki panu zdecydowałem sobie kupić teslę S
Wale tesle za pół miljon jak nowy z salonu samochód normalny koło 100tys. A ślad węglowy podobny. Calosciwy.
Nie chcę mundrkować, ale Tesla nie ma napędu 4×4!
Wedlug mnie, samochody na baterie, to jednak nieporozumienie. Dla tego pana, to inwestycja w firme, ale dla kogos, kto chce jezdzic wszedzie i nie ma kasy na dwa samochody, to …ladowanie baterii trwa o wiele dluzej, niz tankowanie benzyny.