Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Peugeot 5008 – SUV czy minivan? (PL) – test i jazda próbna



Peugeot 5008 to kolejny minivan znad Sekwany, który udaje SUVa. W tym szaleństwie jest metoda. Chciałoby się pojechać z rodziną gdzieś nad rzekę, na plażę, w góry. Tam przyda się nie tylko minivan, ale też SUV. To dlatego Volkswagen oprócz Tourana, Sharana i zwykłego Tiguana oferuje teraz również 7-miejscowego Tiguana Allspace. I to dlatego Renault Espace wyglądem przypomina SUVa, podobnie jak Renault Scenic i Grand Scenic. Peugeot poszedł tą samą drogą, z tą różnicą, że zamiast nazywać większy model np. 3008+, po prostu zamienił koszmarnie brzydkiego minivana na odważnie wyglądającego SUVa – Peugeot 5008.

Pomóż mi robić lepsze testy:
http://patreon.com/marekdrives
http://www.paypal.me/MarekDrives

Cena od: 100 000 pln
Egzemplarz testowy: ~166 000 pln

Obejrzyj też:
Peugeot 3008 https://youtu.be/0bdYv5fj-2k
Renault Scenic https://youtu.be/cZVktgxKHL0
Ford Grand C-Max https://youtu.be/K4vsHZcMbAA
Dacia Lodgy https://youtu.be/_srbeGZ8Vpo
Renault Espace https://youtu.be/fudsfQWGMTk
KIA Carens https://youtu.be/d5zF5qA4AM0
Volkswagen Touran https://youtu.be/tiF0qQ7i2r8
Citroen Grand C4 Picasso https://youtu.be/KJp0m2k3ugk

Możesz mnie śledzić na:
www.wieruszewski.com
facebook.com/marekdrives
@mwieruszewski
plus.google.com/+GarazOtwarty/
instagram.com/marek_drives
#MarekDrives #Peugeot #Peugeot5008

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

43 thoughts on “Peugeot 5008 – SUV czy minivan? (PL) – test i jazda próbna

  1. Te silniczki nie wyrabiają dla takiej budy ,zawieszenie tez lipa.
    Jak dla mnie auto na minus .
    Zastanawiałem się nad zakupem 5008 ale myśl o 130 albo 165 koni mnie przeraża .
    Po obejrzeniu filmu nie mam watpliwości.

  2. Marku to że nie czytasz instrukcji i nie wiesz że najpierw przekładasz roletę a potrem wysuwasz 3 rząd foteli to świadczy o twojej niekompetencji a nie o tym że z autem jest jakiś problem 😉 Zreszta wiele aspektów bym podciągnął pod twoje niekompetencje i to nie tylko w tym tescie

  3. Nie jest to auto dla niskich – może w wyjątkiem niezbyt wysoko podnoszącej się klapy bagażnika. Z innych mankamentów – istotnie niezbyt korzystne miejsce na prawą nogę – kolano nieprzyjemnie ociera się o łączenie materiałów tunelu środkowego. Trzeci rząd – wiadomo – niewygodny. Ale sporym minusem są tylne fotele. O ile przednie są znakomite i bardzo wygodne, to tylne są twarde. I nie odchylają się do tyłu co w tej klasie auta jest minusem – zwłaszcza przy długich trasach (S-max pod tym względem jest nie do przebicia). Wyższe osoby w drugim rzędzie niestety zawadzają kolanami o pseudo-stoliczek na plecach siedzeń kierowcy i pasażera. stolik jest kompletnie niefunkcjonalny i tylko zmniejsza komfort jazdy w drugim rzędzie. Niższym nie przeszkadza, ale wyżsi maja kłopot – choć główwnie w dłuższych trasach, kiedy się szuka innej pozycji siedzenia (w mieście na krótkich przejazdach nie ma to znaczenia). A, i jeszcze jedno – bardzo delikatny mechanizm rozkładania foteli 3-go rzędu. Przy gwałtownym ruchu potrafią wyskoczyć z prowadnic i mechanizmy się gną. To jest nie do naprawienia, więc należy delikatnie rozkładać tylne fotele. Poza tym auto ma same plusy. Megakomfortowe, tryb sport wyraźnie zmienia dynamikę auta i daje przysłowiowego kopa. Zmiana biegów mogłaby być szybsza – turbo-dziura w połączeniu z automatem daje lekkiego żółwia. Ale już manualna zmiana biegów manetkami dobra. Auto znakomicie się prowadzi w zakrętach – przy większej prędkości. I jest ekonomiczne (benzyna 1.6). Jeśli dodamy świetne panoramiczne okno dachowe, to jest naprawdę pięknie. Aha – mały mankament szyberdachu – przy zakupie oryginalnych belek peugeot do montowania bagażnika dachowego, po otwarciu i rozsunięciu szyberdachu, nie da się go zamknąć. Bagażnik jest tak nisko nad dachem, że wychylające się, zamykające okno dachowe dotyka go i zatrzymuje się automatycznie. Trzeba zdjąć bagażnik (rozpakowawszy go wcześniej), zamknąć okno dachowe, założyć bagażnik – i pamiętać by nie rozsuwać okna dachowego, a jedynie je uchylać… Proste? Po dwóch zdejmowaniach bagażnika dachowego człowiek zapamiętuje na zawsze… Z pewnych mankamentów – jeszcze jeden – dobrać się do funkcji auta, ustawień, itd. – duża zabawa. Brak fizycznych przycisków może i estetyczny, ale niezbyt praktyczny. Degign – najwyższej klasy (może poza wystającym z deski rozdzielczej panelem nawigacji i sterowania funkcjami). Podsumowując – niby dużo minusów, ale auto jest jednak fajne. Ładne, proporcjonalne, wysoko zawieszone, dobrze wie prowadzi i nie pali jak smok – mimo że to benzyna. A, i jest ciche. Nic tylko kupować…

  4. Od auta rodzinnego, mini vana oczekuje przede wszystkim => 3osobne miejsca z tyłu, dobrze ulokowane schowki dla dzieci, na napoje i kanapki na drogę 🙂 Dobry i oszczędny silnik, najlepiej benzynowy, żeby na co dzień mógł pokonywać niewielkie trasy do szkoły i pracy. Wakacje traktujemy jako jendokrotny wypad w roku, pozostałe wakacje samolotem…

  5. Film już dość zamierzchły, jednak chyba nikt nie odpowiedział Panu, czego oczekuje od minivana. Jako wielki fan tego segmentu napiszę, że ja stawiam na: trzy fotele w tylnym rzędzie, koniecznie płaską podłogę z tyłu, podłokietniki z przodu, fotele ze składanymi stolikami, roletki przeciwsłoneczne w drzwiach, składane oparcie w fotelu pasażera. Może to duperele nie dla każdego istotne ale przy moim sposobie użytkowania auta po prostu nie umiem już korzystać z innego samochodu! I bardzo mnie martwi, że coraz trudniej znaleźć te wszystkie elementy w jednym nadwoziu. Gorąco pozdrawiam i dzięki za wszystkie materiały.

  6. Witam Panie Marku
    Czy ma Pan jakieś informacje dotyczące w tym modelu i 3008 – który Pan bardzo chwalił -choć z innym silnikiem – jak z awaryjnością silnika 1.2 puretech 130 KM oraz jakie są już po kilku latach użytkowania jego przebiegi . Pozdrawiam Artur

  7. Troszku mnie zaskoczyło stwierdzenie, że poprzednik był "koszmarnie brzydki" … w porównaniu z "baleronem" Grand C4 Picasso, 5008 naprawdę robi robotę… za to następca tak jak słusznie zauważyłeś, jest nieco przekombinowany… ale po tej recenzji bardzo mi sie spodobał.. 😉

    Ciekawi mnie natomiast (i to bardzo!) które auta wg Ciebie mają dobrze rozwiązaną kwestię siedzeń/podłogi w trzecim rzędzie

    Bardzo proszę o odpowiedź!

  8. Ten SUV ładny a Van brzydki. Strasznie to tendencyjne. Im bardziej ubzdurany tym ładniejszy. Ja uważam dokładnie odwrotnie. Radził bym aby prowadzący zechciał nadmienić iż sformułowanie " koszmarnie brzydki" albo "piękny" to subiektywna opinia.

  9. jezdze peugeotem 3008 i jest tak naprawde duzo lepszy niz 5008 ktorego testowalem rowniez. mam wersje benzynowa 1,6 benzynowa 165 km i jestem zadowolony, silnik bardzo zywy przy odchudzonej masie pojazdu w poeownaniu z poprzednikiem.

  10. Fajny test ale z podsumowaniem się nie zgodzę. Jako tata trójki szukam auta z 3 miejscami z tyłu i żadne z wymienionych przez pana samochodów nie spełnia tego wymagania (Kodiaq, X-trail, Grand Scenic, Outlander).

  11. Peugeot wie jak robić suvy 🙂 Sam jestem świeżo upieczonym posiadaczem 3008 którego dorwałem w końcowo rocznych promocjach roczników i jestem wniebowziety. Naprawdę najbardziej praktyczne auto jakie miałem. Troche sie bałem że do takiego auta 1.2 to będzie mało ale naprawdę 130 kucyków robi swoje i na elastyczność nie można narzekać a spalanie bardzo niskie. Jednak co by nie mówić o downsizingu ma on bardzo dużo plusów 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!