Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Skoda CITIGOe iV TEST Najtańszego auta elektrycznego



Skoda CITIGO electric e iV

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

46 thoughts on “Skoda CITIGOe iV TEST Najtańszego auta elektrycznego

  1. Małe sprostowania:

    0:34 "działaności gospodarczej" a nie fizycznej jak powiedziałem
    7:10 kabel kosztuje 600 zł, a 2700 kosztuje możliwość ładowania z szybkiej ładowarki 40kW (w wypoisażeniu style zarówno kabel jak i możłiwość ładowania jest w standardzie)

  2. Cześć, ile masz wzrostu i czy osoba o wzroście 200cm będzie mogła zająć wygodną pozycję z przodu? Pytam głównie o miejsce nad głową i widoczność?

  3. Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!!

  4. "…auto do miasta…" i to jest właśnie TO- jego i nie tylko jego wada; TYLKO do miasta. AlE czynnik dyskwalifikujący to CZAS ŁADOWANIA; 1g i to w przypadku wył.szybkiej ładowarki ?????? Idźcie do d….z takimi autami.

  5. Uważam, że rządowe dopłaty do samochodów elektrycznych to bandytyzm i gangsterka.
    Rząd zabiera pieniądze polskiemu podatnikowi za które subsydiuje niemiecki koncern Volkswagen.
    To się w mojej głowie nie mieści.

  6. Kwa co wy z tymi plastikami?
    Dotykacie deske non stop jak jedziecie?
    Jeden trzyma kierownica a drugi tel w rekach.
    I nikt sie nie podnieca z czefo jest deska.
    Ludzie opanujcie sie i nie robcie z siebie stada baranow!!!

  7. Ładowanie w garażu podziemnym … a wentylacja pod to zrobiona, a instalacja p.poż jest pod akumulatory …. to nie jest ładowarka do smart fona … do tego elektryk musi mieć uprawnienia na wysokie prądy. U mnie pod budynkiem garaż .. projekt z 2008 roku budynku … zapomnij o ładowaniu elektryka.
    Jak udzielą zgody ( koszty pikuś za nie) .. ale dalej … własna linia, licznik, wentylacja, p. poż … 40 tys. PLN do wydania. .. połowa wartości tego auta :).

  8. 100 tys. PLN .. za spartańskie auto …. i jeszcze niefunkcjonalne … po co to komu ?
    Nawet zakupów tam nie zmieścisz bez rozkładania siedzeń …. a gdzie to ładować … w grażu podziemnym … wywali korki i sąsiedzi się oburzą ( wspólny licznik bo instalacja tylko jest przeznaczona na oświetlenie) b- przez 12 godzin ciągnie to minimum 2000 W.

  9. Sciema goni ściemę! Mamy prawie koniec lutego a dofinansowania jak nie było tak nie ma. Chciałem kupić 16 listopada tego quada z budą, ale w salonie mi powiedzieli że promocja miała być co prawda do końca listopada, ale już się skończyła. A jeśli tak wyglądają wszystkie obietnice koncernu VAG to ja dziękuję, mówię żegnam i wybieram jakiegoś benzynowego japońca. Za trzy lata sytuacja się zmieni diametralnie.

  10. Taki pomysł : pomyślcie jakby było fajnie gdyby takie ładowarki miały
    przedłużacze i można by w kolejce auto ustawić do myjni bezdotykowej ,
    skoro można je ładować podczas deszczu …w moim mieście jest sporo
    samochodów i czasem ponad pół godziny się stoi w kolejce …. nie dość
    żeby człowiek kolejkę ogarnął i być może w tym czasie auto umył
    …rodzinka poszłaby do McDonalda czy jakiejś restauracji , galerii itp
    …..liczę się z Waszą krytyką ….ale myślę że pomysł zacny 🙂

  11. Taki pomysł : pomyślcie jakby było fajnie gdyby takie ładowarki miały
    przedłużacze i można by w kolejce auto ustawić do myjni bezdotykowej ,
    skoro można je ładować podczas deszczu …w moim mieście jest sporo
    samochodów i czasem ponad pół godziny się stoi w kolejce …. nie dość
    żeby człowiek kolejkę ogarnął i być może w tym czasie auto umył
    …rodzinka poszłaby do McDonalda czy jakiejś restauracji , galerii itp
    …..liczę się z Waszą krytyką ….ale myślę że pomysł zacny 🙂

  12. Taki pomysł : pomyślcie jakby było fajnie gdyby takie ładowarki miały
    przedłużacze i można by w kolejce auto ustawić do myjni bezdotykowej ,
    skoro można je ładować podczas deszczu …w moim mieście jest sporo
    samochodów i czasem ponad pół godziny się stoi w kolejce …. nie dość
    żeby człowiek kolejkę ogarnął i być może w tym czasie auto umył
    …rodzinka poszłaby do McDonalda czy jakiejś restauracji , galerii itp
    …..liczę się z Waszą krytyką ….ale myślę że pomysł zacny 🙂

  13. z dopłata wychodzi tyle co wieksza i wygodniejsz skoda fabia spalinowa o większym zasięgu i bez problemu szukania w necie miejsca do ładowania. Także ten samochód zostanie ciekawastką.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!