Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Prius II, typowe usterki /awarie, co sprawdzić przed zakupem .



Trzeci odcinek serii ”Zpriusem na co dzień , fakty i mity”
Dziś kilka słów na temat różnic w wersjach z przed i po liftowych , dotatkowo przedstawię typowe awarie i ustereki w tym modelu .
Zapraszam do oglądania komentowania oraz subskrypcji mojego kanału.
Chcesz wspomóc kolejny projekt :
PayPal : verso79r@wp
Auto start Test :
https://www.autostarttest.co.uk/
Facebook:
https://www.facebook.com/autostarttest/
Instagram:
https://www.instagram.com/auto_start_test/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

20 thoughts on “Prius II, typowe usterki /awarie, co sprawdzić przed zakupem .

  1. W wideo zapomniałem powiedzieć o cenach baterii hybrydowych. Nowy zestaw do Priusa drugiej generacji kosztuje od 7-8 tyś zł, należy oczywiście zostawić starą baterię w serwisie. Gdybyśmy chcieli zatrzymać baterię to serwis policzy nas drożej. Najlepiej jest udać się do prywatnego specjalisty który wymieni wadliwe ogniwa, koszt takiej operacji zależy od ilość wadliwych ogniw, zwykle waha się od kilkuset złotych do kilku tysięcy. Regeneracja calej baterii to koszt 3 tys zł.

  2. Witam. Baterię trakcyjna można naładować przed dłuższym postojem. Naciśnij hamulec lewą stopą,wrzuć D i prawą stopą naciśnij gaz do oporu. Patrz jak pięknie ładuje. Na boczek w Priusie II naciągnij rajstopę ,a będziesz miał świetny filtr wstępny. Naprawa baterii też jest do ogarnięcia,ale trzeba dopasować pojemność wymienianego ogniwa do pozostałych. Za dobre spowoduje za dużą różnicę napięć i zaświeci "trójkąt śmierci". Pozdrawiam priusoholików.

  3. Mam pytanie: czy Prius nadaje się do jazdy po mieści ale krótkie odcinki – codziennie w sumie max 10-12 km ?
    Głownie w korku.
    Czy ma sens ?
    Czy baterie przy takiej jeździe naładują, czy będzie to główna jazda na benzynie (wtedy hybryda) traci sens.

  4. Czy test baterii można zrobić samu, czy trzeba jechać do serwisu ?
    Mam namyśli test "głównej" baterii przed zakupem samochodu (nie wiem czy stosuję poprawne nazewnictwo).
    W sieci znalazłem filmy dotyczące 12V akumulatora.
    ps. bardzo fajne filmy dotyczące tego samochodu 🙂

  5. Dzięki pańskim filmom o priusach najpewniej to będzie właśnie mój pierwszy samochód, pańskie rady na pewno pomogą mi dokonać wyboru najlepszego modelu przy zakupie – dużo informacji na co zwrócić uwagę. Dziękuję! 🙂

  6. W 2014r. kupiłem Priusa III. Wiedziałem że będzie dobry. Ale nie przypuszczałem nawet jak bardzo. Przebieg mam 363 000km. Zero problemów. Ponad 300 000km na fabrycznym zawieszeniu. Potem wymieniłem gumy stabilizatora. Drążki dalej są OK. Spalanie roczne 5.9l przy częstych jazdach autostradą ale i w zakorkowanych miastach. Roczne przebiegi ok. 35 000km więc auto więcej jeździ niż stoi. Ten wóz jest rewelacyjny. Po prawie 10 latach nie ma nawet śladów zużycia. Wszystko działa idealnie 🙂

  7. Witaj. Czy mógłbyś stworzyć film w jaki sposób sprawdzić stan baterii trakcyjnej przy pomocy Hybrid Assistance + OBD? Na które parametry zwrócić uwagę, jakie wielkości charakteryzują dobrą i już zużytą baterię? Planuje wkrótce zakup Prius-a III generacji, a z taką wiedzą dużo łatwiej będzie wyłuskać jak najlepszy egzemplarz. Mysle, że taki instruktarz pomógłby nie tylko mi. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.

  8. Witam. Mam pytanie odnośnie korozji podwozia, jak wiadomo ,,Japończyki'' mają złą opinie w tym temacie. Sam mam Mazdę 6 2009 z wierzchu jest ok, a od spodu to już wygląda gorzej i muszę przyznać, że jest to jedyna wada tego auta. Zastanawiam się jak jest w przypadku priusa jako, że jest to flagowa hybryda Toyoty to może przyłożyli się lepiej. Sam przymierzam się do zakupu 3 gen.i wolał bym uniknąć tego problemu. Pompę wody czy wahacz jest stosunkowo łatwo wymienić parę śrubek i zapominamy o kłopocie. Pozdrawiam z UK 🙂

  9. Na temat Priusa 3 taki filmik byłby super.
    Co do tego materiału – ciekawa informacja jeśli chodzi o taxi z Australii, wychodzi na to że bateria w rozgrzanym aucie po prostu umiera, wentylator który ma ją chłodzić jest "na nasze" warunki. Dla nas dobra informacja.

  10. Jak to jest naprawdę z tą baterią trakcyjną i jej eksploatacją ?? Na przykładzie taksówkarza z Australii, Belgii i Pana Kowalskiego , można wyciągnąć wniosek że im rzadziej się jeździ i przy dużych temperaturach tym żywotność baterii drastycznie się skraca.

    Dla przykładu, sam jako użytkownik wiem że najłatwiej rozładować baterię hybrydową jest właśnie na krótkich odcinkach i przy uruchomionej klimatyzacji. Zaraz na starcie, przy niedogrzanym silniku spalinowym, HSD w pierwszej fazie rozgrzewania (ok 30 sek) najbardziej drenuje baterię, bo jednostka spalinowa jest nie rozgrzana a układ jej nie chce jej przeciąć "na zimno". Później elektryczna sprężarka klimatyzacji znowu drenuje akumulator. Układ hybrydowy rozpoczyna procedurę doładowywania akumulatora trakcyjnego, wykorzystując do tego rozgrzany już silnik spalinowy i nagle jest trach, zapłon wyłączony. Załóżmy że Pan Kowalski dojechał pod dom i pozostawia auto na 2 tygodnie już nawet nie ważne w jakiej temperaturze. Po tym czasie sytuacja się powtarza i uruchamia auto, tyle że układowi hybrydowemu jest jeszcze trudniej. Poziom naładowania akumulatora, który już był i tak niski, bo nie zdążył się podładować z racji zbyt krótkiego dystansu, spadł poniżej bezpiecznego poziomu.
    Taxi z Australii, podobna sytuacja, tyle że godzinami czeka na klienta przy wydrenowanej baterii.
    Taksiarz z Belgii jest w korzystniejszej sytuacji, bo nie zawsze włącza klimę i są duże szanse na to że nie wydrenował baterii i ma zapas naładowania akumulatora pozwalający na dłuższy postój bez jego uszkodzenia.

    Reasumując, i to w kontekście pierwszego odcinka. Może to wcale nie chodzi o to czy ktoś robi długie czy krótkie odcinki, czy ma na co dzień 20 – 30 stopni czy -10 ??
    Może po prostu nie powinno się pozostawiać rozładowanej baterii trakcyjnej w aucie przez dłuższy czas ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!