Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Plug-in – czy to ma sens? PL Pertyn Ględzi



Zapraszam na swoją stronę: https://pertyn.com
na Fb: https://fb.com/pertynmaciejpertynski
na Insta: https://instagram.com/pertyn

Kontakt: zapytajpertyna@pertyn.com

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

36 thoughts on “Plug-in – czy to ma sens? PL Pertyn Ględzi

  1. w samochodach zasilanych wodorem, nie masz innego źródła napędu niż elektryczny, tam jest tylko silnik elektryczny, a więc są różne tylko źródła zasilania tego silnika elektrycznego

  2. Wybrałem hybrydę, pomimo że mam fotowoltaike, i w większości jeździmy po mieście , a dlaczego bo średnie spalanie sumarycznie to różnica tylko 0.5-1l na 100, brak konieczności ciągłego ładowania i najważniejsze różnica między Swacem a Ceedem wyniosla 28 tys pln

  3. Pluginy sa dobre na dojazdy do 40 km a na trase juz nie dajmy ze jest zima -15 jezdzimy po miescie na pradzie i wyjezdzamy na trase a silnik spalinowy zimny wjezdzamy na trase i pedal w podloge a silnik startuje na wysokich obrotach jak flugo on pozyje jak tak bedzie traktowany ?? Na trasy dobra jest zwykla hybryda a nie plugin jesli tak bardzo chcecie plugina to odpalajcie na chwile silnik spalinowy zeby go zagrzav i nasmarowac i potem na trase .

  4. Jak nie masz możliwości codziennego ładowania baterii w aucie lub jak często robisz długie trasy to nie kupuj auta hybrid plugin. Koniec tematu i koniec ględzenia.

  5. zamiast usportowionego kompakta o mocy 220-250km kupujesz hybryde o tej samej mocy i masz te same osiągi a spalasz mniej paliwa. Dla mnie idealnie.

  6. Do ładowania hybrydy plug in wystarczy zwykłe gniazdko 230 16A jak w mieszkaniu. Moc takiego gniazdka 3,6kwh i ładowanie hybrydy to 4 godziny.

  7. Zwykła hybryda przejedzie wyłącznie na akumulatorze nie więcej jak 3 km. Jest zaprojektowana tylko do odzyskiwania energii hamowania. Wiele osób nie rozumie uczonych wywodów. Proszę krótko i na temat.

  8. Macieju , To jest proste , patrzysz na bezpiecznik i jeżeli ma on 20A to mnożysz tą wartość x 230v = 4600W i już znasz wydajność łącza 4.6 kw, większość zabezpieczeń na mieszkania to 20-25 A, w domach są to wyższe wartości a czasami łącza 380 v
    wracając do auta, piękny fur, mało wygodne fotele, cena ,,,, hmm no cóż dzisiaj nie ma tanich aut, tylko w głowie zawsze siedzi że to są jednak baterie i do dzisiaj strażacy nie mają procedur gaszenia takich aut a po wypadku pod AZORAMI i zatopieniu transportowca pełnego elektryków i hybryd trzeba zaczą zadawać to pytanie , czy auta z bateriami na pewno są bezpieczne?

  9. Jak zwykle dużo mówi ale nic z tego się nie dowiemy ją jeżdżę Plug-in już 5 lat i innego auta nie chcę dobrze byłoby aby te maszyny miały zasięg jakieś 100 km

  10. Posiadam KIA CEED PLUGIN dżinnie przejeżdżam 50 km na silniki elektrycznym prąd mam za darmo . Jest to najtańsze auto typu PLUGIN na rynku .
    W trybie automatycznym auta spala 1.5l benzyny na 100km
    Wyjazd za granice ciągnąc przyczepę campingową na trasie Kraków – Ateny i z powrotem auto spaliło 4.6l
    Na miejscu ładowałem go na polu Campingowym i przez 50 km jeździłem za darmo
    Zaleta jest taka za granicą w Czechach , Austrii itd auta TYPU PLUGIN nie muszą płacić za autostrady , nawet w Polsce nie muszą płacić za Parkowanie np Gdańsk

  11. PHEV z odpowiednio dużą baterią jest obecnie dla większości obywateli 3x lepszym wyborem niż typowy elektryk , problem ino żeby ''bateryja'' miała minimum 18kWh najlepiej 22kWh bo taka pojemność umożliwi zasięg 100km w większości przypadków. Jak narazie tylko Toyot RAV4 PHEV zbliża się do takiej specyfikacji 🙁 .

  12. co ma piernik do wiatraka?
    po co mi fotowoltaika do ładowania samochodu?
    wystarczy zasilanie powiedzmy domu 3 fazowe zabezpieczone wyłącznikami 25 amperowymi np. s25a przewody o przekroju 3×2.5 kwadrat i wszystko w temacie

  13. Panie kochany prawie sąsiedzie…ja żądam, aby Pan zainteresowal się samochodem jak Opel Ampera albo Chevy Volt. To wlaśnie jest samochód z sensem, nie Hybryda plugin. I jeszcze raz powtórzę Ampera czy Volt to nie jest hybryda plugin, cokolwiek by pisali czy mówili. A dlaczego, zapraszam do Zalesia pokażę wytłumaczę🙂.
    Tymi samochodami jeździ się elektrycznie, bez sprzęgla, skrzyń biegów i innych takich. Pozdrawiam Darek

  14. 9:35 nie prądem 3kW ale mocą 3kW. Prąd jest wyznaczany w amperach A – lub jako natężenie prądu w skrócie mówi się "prąd". Napięcie określamy w V. Prąd w amperach A a ich iloczyn (napięcie->V) U*I(prąd->A) oraz cos (fi) jest równe mocy (P=Watt). Cos (fi) to nic innego jak zależności mocy czynnej i biernej odbiornika i dla grzałki wynosi 1 dla bo jest to w 100% rezystancja, w przypadku odbiorników innych niż rezystancyjne np silników elektrycznych jest zawsze rózne o 1 i zwykle wynosi np ~0.9. Podobnie jest z zasilaczem impulsowym którym zasilamy akumulatory w samochodzie – cos (fi) jest rózne od 1 i zwykle około ~0.97. Te 3% to moc bierna której nie liczy nam domowy licznik. Mamy je za darmo. Gniazdko domowe jest zwykle zabezpieczone bezpiecznikiem nadmiarowo-prądowym o określonej max ilości A – amperów. W nowym budownictwie zwykle montuje się kable miedziane do gniazdek o przekroju 2.5mm2 oraz zwykłe gniazdko jest na nim napisane max prąd 16A. Dlatego zwykle gniazdka takie zabezpiecza się w rozdzielnicy 16A bezpiecznikiem nadmiarowo prądowym o charakterystyce B. Nie wolno nam zabezpieczać tych gniazdek wyższym bezpiecznikiem np 20A ze względu na w.w kwestie o którym mówi Polska Norma dot w.w kwestii. Te 16A to 230V * 16A * 0.97 = 3570W czyli 3.57kW i z taką mocą ciągła jesteśmy w stanie odbierać moc z gniazdka zwykłego. Charakterystyka B oznacza że moc chwilowa może być wyższa ale ciągła nie. Gniazdka 3f maja inną max moc i tam z kolei ważna kwestie odgrywa przekrój przewodów np 4mm2 – popularne w domowych zastosowaniach umożliwiają odbiór prądu nawet 20A lub w pewnych warunkach 25A. W takiej sytuacji jeżeli zastosujemy gniazdka o w.w max mocy możemy podłaczyć odbiornik znacznie większy. Wzór na moc 3f wyznacza się z P= 3 * U (napięcie) * I (prad) * cos(fi) tak wiec dla 20A wariantu mamy P=3*230V*20A*0,97 = 13386W czyli 13,3kW a dla 25A to 16,7kW. Oczywiście wszystko zależy jaki mamy jeszcze przydział mocy dla budynku – możemy to sprawdzić właśnie za pomocą zastosowanego bezpiecznika w rozdzielnicy w ogrodzeniu budynku. Oczywiście wall boxy nie obsługują max mocy dostępnej w domu a zwykle 7.4kW czy 11kW są jeszcze warianty 22kW. Nie mylić z kWh co jest ilością mocy pobranej w jednostce czasu. Akumulator o pojemności 20kWh naładujemy teoretycznie z domowego gniazdka o wydajności prądowej 16A czyli mocy 3.57kW w niecałe 6h ale musimy wziąć pod uwagę zarówno sprawność procesu ładowania baterii Li-I wynoszącą około 95-98% dzięki świetnej elektronice oraz inwertera wew pojazdu.

  15. Liczyłem sobie i u mnie przy różnicy w cenie plugina i normalnego benzyniaka to potrzebowałbym 5 lat żeby różnica w cenie wyszła na zero. I to nie liczyłem kosztów prądu i zakładałem że jednak zdecydowana większość moich przebiegów będzie na prądzie. Oczywiście dla takich aut jakie brałem pod uwagę.

  16. Dobry film, ładnie wszystko wytłumaczone . Ale uważam ,że jakakolwiek elektryfikacja bez technologi 22 wieku (bezemisyjne wytwarzanie prądu do naszych gniazdek) mija się z celem. Wszystko ładnie i pięknie to wygląda na obecną chwilę . Mało samochodów elektrycznych, brak kolejek do stacji ładowania , prąd przyzwoicie tani.

  17. lubie tego Pana ogladac, ale sprawe PV przedstawil w baaaaardzo skomplikowany sposob….
    Tak jakby to bylo nie wiem jak skompikowane. Moze technicznie nie jest proste, ale nas uzytkownikow to wlasciwie nie obchodzi.

  18. Szanowny Panie. Bardzo proszę o nie robienie z ludzi głupków. Czy Pan uważa, że perpetuum mobile istnieje ? Czy uważa Pan, że zysk energetyczny w postaci korzyści przejechanych kilometrów jest większy niż dopłacenie 50.000 zł. do samochodu plug-in i dopłacenie do zużytych baterii ok. 30.000 zł. – to wobec tego należały by Pana uznać za szarlatana albo za pieniądze ma wmawiać ludziom czystą głupotę ?! Sadząc po ukończonej przez Pan szkole wyższej o charakterze humanistycznym nie ma Pan zupełnie pojęcia o zasadzie zachowania energii o jej stałości. Zdaje się, że nie uważał Pan w szkole podstawowej na przedmiocie fizyka, która mówi wyraźnie, że suma energii jest zawsze stała. Czymkolwiek pojedziemy, pójdziemy, zużyjemy tyle samo energii. Mówi Pan, że należy wykorzystywać darmowe ładowarki przy marketach. Czy na pewno darmowych ? Bardzo proszę o rzetelny test z uwzględnieniem faktycznie jeszcze niższego prądu do naładowania baterii. Ale jak Pan – sądzę po Pańskim wieku zdążył zauważyć, że jest to marchew dla osła. Tab było z ekogroszkiem, za który z 2002 roku płaciłem 190 zł/t, obecnie 1200 zł./t. I proszę nie wmawiać oglądającym Pana komentarze, że jest to nad wyraz korzystne, że należy koniecznie przepłacać do samochodów, że nieważna jest matematyka lub tak jak w naszym kraju zmowa producentów energii, przecież już niewiele można kraść w naszym kraju mając czyste ręce. Auto na benzynę kupione za 150.000 zł., które spala 7-8 l/100 km. jest o wiele korzystniejsze niż takie samo kupione za 190.000 zł. Proszę aż takich pierdół nie opowiadać.

  19. Poczekajmy 1-2 lata.. nasz kochany rząd na pewno wprowadzi nowy podatek na samochody elektryczne/plug-in.
    które przecież nie płacą podatku drogowego, jak każdy inny samochód spalinowy (benzyna/diesel).

  20. Na przykładzie Kia Sorento różnica miedzy zwykłą hyrydą a Plug-in to 27000 PLN średnie spalanie Sorento w zwykłej hybrydzie to 7L/100km przy cenie za litr 5,45 PL (obecnie) daje nam 38,15PLN/na 100km. w przypadku plug-in ładując prądem domowym (o ile mamy taką możliwość) przejechanie 100 km kosztuje nas 8zł czyli około 30zł różnicy. Wychodzi na to że aby te 27000 PLN różnicy w cenie się zwróciło to musimy przejechać 90tyś. km na prądzie ładowanym z kontaktu lub około 70tys. jeśli posiadamy instalację fotowoltaiczną. 😀 Sami sobie odpowiedzcie czy warto dopłacić do plug-in?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!