Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Ile można zarobić na stacji ładowania samochodów elektrycznych?



Naładowani weekly update #14, w nim m.in.:
– uniwersalny kabel do ładowania samochodów elektrycznych od Bosch;
– ile stacji ładowania samochodów elektrycznych chce mieć Orlen?;
– ilu użytkowników ładuje swoje samochody w sieci Elocity?;
– tańsze baterie do samochodów elektrycznych od Toyoty;
– i wiele innych ciekawych tematów!

Naładowani weekly update to cotygodniowy przegląd wybranych newsów ze świata elektromobilności. Wszystko skomentowane przez eksperta z branży – Michała Baranowskiego.

Prowadzący: Paweł Kacperek
Ekspert: Michał Baranowski, CEO Elocity

Jeśli rozmowa Cię zainteresowała, daj łapkę w górę i zostaw komentarz!

Naładowane social media: https://linktr.ee/naladowanitv
Program napędza Elocity: https://www.elo.city

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

4 thoughts on “Ile można zarobić na stacji ładowania samochodów elektrycznych?

  1. Kupiłem citroena e-c4 2 września, złożyłem wniosek o mój elektryk 9 erześnia. czekam do dzisiaj a jest 8 listopada i nic. Żadnej kasy. A ładowarki np. na Orlenie – masakra.

  2. Dla mnie wynajem długoterminowy to wielkie zło. W ogóle dążenie, do wynajmowania wszystkiego, zamiast posiadania pachnie niestety mocno socjalizmem – dla klienta. Nie wiem, co jest fajnego w płaceniu grubo ponad 1000zł. miesięcznie za samochód, któremu wolno miesięcznie przejechać maksymalnie 1250km i nigdy nie będzie mój. No normalnie interes życia.

  3. Rozwój elektromobilności prowadzi do jednego paradoksu :d, otóż każdy chce mieć szybką ładowarkę AC na pokładzie auta, jednak jak auto chcę zostawić auto gdzieś na dłużej podłączone do AC i pójść sobie ( w końcu nie jestem niewolnikiem auta) to chciałbym aby się ładowało długo bo zawsze na ładowarce jest informacja "miejsce tylko dla EV podczas ładowania" I co z tym fantem? Piszę to osoba która zostawiła auto na AC, w restauracji pobyt się przedłużył o 40 min bo mieli ekstra zamówienie i musieliśmy czekać, zanim dotarłem do auta zostałem obsmarowany za "blokowanie ładowarki, buractwo itp". Dlatego jak widzę gdzieś AC co jest dodatkiem to ciesze się że jest 10A na jednej fazie maks 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!