Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

NISSAN LEAF (2020) – samochód elektryczny w zimie (-15 st. C)



Nissan Leaf – ten samochód elektryczny zna niemal każdy. Tu przeczytacie o nim trochę więcej: 👉https://itbiznes.pl/test/nissan-leaf/

A jak się zachowuje takie auto przy mrozach typu -15 stopni Celsjusza? Jaki ma wtedy zasięg? Jak można go wydłużyć? Jak długo ładuje się w takich temperaturach na szybkiej ładowarce? O tym wszystkim dowiesz się z materiału.

Ładowanie Nissan Leaf w temperaturze -15 st. C: https://www.youtube.com/watch?v=nYYvULKMw-M

Wideo nagrywane aparatem 📷 Sony ZV-1. Mikroport 🎤 Sennheiser XS Digital Wireless.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

16 thoughts on “NISSAN LEAF (2020) – samochód elektryczny w zimie (-15 st. C)

  1. Hardcore, jak w Trabancie mojego ojca gdy byłem dzieckiem. Też nie mieliśmy klimy . Mówiąc poważnie, technologia litowo-jonowa do aut to kpina. Co to za samochód którym nie można spokojnie dojechać ze Szczecina na narty. Będę się zastanawiał czy wyłączyć klimę, czy mi szyby parują, czy nie jadę za szybko. Sorry bez urazy, ale już lepiej jechać pkp.

  2. Fajny tylko nie ma chłodzenia baterii Leaft😆szkoda zwłaszcza gdy się długo jedzie i często ładuje latem🤔 wtedy zwalnia proces ładowania 😗

  3. Jeżeli ktoś nie ma 400 kafli na zakup porządnego samochodu elektrycznego który jest w stanie przejechać na jednym ładowaniu minimum 500 km tylko kupuje coś takiego za 115 tyś. to serdecznie gratuluje wytrwałości, nie no żartuje, samochodem z dieslem najlepiej zwiedzić Europę, z benzyną zwiedzić kraj, z elektrykiem własne miasto, myślę że dużo czasu musi jeszcze minąć żeby to się zmieniło

  4. No, jednak Twoja recenzja między innymi pokazuje że Leaf się zestarzał w stosunku do innych elektryków. Ja powiem więcej – on stary wyjechał już z fabryki. Nowoczesne elektryki z pompą ciepła i zarządzaniem termicznym baterią tracą ok. 15% zasięgu w zimie a nie 50%. Za tą kasę (115k) można już dzisiaj kupić słabszą Konę czy inne e-Niro w wyprzedaży i te samochody deklasują Leafa. Poza tym brakuje mi też rzeczywistego zasięgu zmierzonego jazdą, bo odczyty z Guess'o'metru Leafa i bazowanie na tym ile auto ma zasięgu chyba nie ma sensu. Plus za to, że nie generalizujesz 🙂

  5. Niedobrze, że mówiłeś o klimatyzacji w kontekście ogrzewania. To właśnie ogrzewanie powodowalo, że zasięg był tak ograniczany. Sama klimatyzacja nie wpływa na zasięg zbyt mocno. W lecie przy włączonej klimatyzacji zasięg zmniejsza sie o ok 7-8km. Co do ładowania to opisywanie, że czas ładowania prądem stałym złączeń CHAdeMO zajmie 2.5h należało doprecyzować, że chodzi o 100%. Nikt rozsądny nie ładuje w ten sposób elektryka więc aby czuć się jako osoba która chce poprawnie przekazać informacje należałoby to uwzględnić. Do 80% ładowanie zajmie maks 50-60minut co już jest dużo lepiej odbierane.
    Jeżdżę Leafem od 1.5r, zrobiłem 80tys km i jestem świadom tego co pisze 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!