Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Napędy hybrydowe bez tajemnic



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Chcesz wiedzieć czym różni się mikrohybryda od zwykłej hybrydy, a ta od hybrydy typu plug-in? Obejrzyj, posłuchaj, skomentuj! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

Mechanik do Hybr Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe opinia,

36 thoughts on “Napędy hybrydowe bez tajemnic

  1. Panie Adamie, może zrobił by Pan filmik jak dziś docierać taką nowiutką hybrydę z salonu. Kiedyś był obrotomierz, 3 tys obrotów i wszystko było jasne. Dziś zamiast obrotomierza np. w nowych Toyotach jest wskaźnik kiedy silnik jest doładowywany a kiedy przełącza się na silnik elektryczny. Więc jak to teraz jest z tym docieraniem takich silników? A może już się tego nie stosuje, tak jak baterie w starych telefonach, kiedyś się formatowało baterię a dzisiaj już nie trzeba tego robić. Pozdrawiam.

  2. No pięknie i konkretnie.
    Pominięto samochód elektryczny o wydłużonym zasięgu. Takim był Opel Ampera/Chevrolet Volt. Warte wspomnienia, ponieważ w tym kierunku -moim zdaniem – idzie Honda i najnowsza generacja Toyoty.
    Jacek

  3. Mistrzu czy mógł byś nagrać osobny film jak naśladujesz odgłosy różnych rodzajów silników. To co zaprezentowałeś na początku tego materiału – BOMBA !!!

  4. Zazwyczaj jest tak , że jeśli ktoś raz kupi hybrydę już przy takim typie auta zostaje. Obecnie mam Aurisa w hybrydzie i nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnego auta w pełni spalinowego.

  5. Ja nie jestem zwolennikiem nowoczesnych napędów hybrydowych ,dlatego że mamy więcej podzespołów i elektroniki która może się zepsuć ,co też nie będzie tanie w naprawach

  6. W UK plug in o zasięgu elektrycznym co najmniej 32 km jest traktowany tak samo jak elektryk dzięki czemu kupując plug ina można uniknąć prześladowań i dyskryminacji jaka dotyka kierowców normalnych samochodów i co najważniejsze jeździć swobodnie po coraz liczniejszych strefach wolnych od samochodów spalinowych. Plug in w mieście to w miarę akceptowalny napęd, bo nie ma najmniejszej nawet potrzeby babrać się z ładowaniem i kablami. Dobrze byłoby wywalić niepotrzebne ciężkie baterie z takiego plug ina ale niestety jest to kosztowna choć jak najbardziej sensowna modyfikacja. Kornacki mówi o przywiązaniu do prądu plug ina tymczasem dużo osób w Londynie kupuje plug iny i nigdy nie ładuje w nich baterii, bo jak to zwykle bywa w dużym mieście większość osób nie ma nawet możliwości. Poza tym nikt normalny nie będzie dziadował ładując prąd do auta, które może jeździć na benzynie. Plug ina kupuje się dla korzyści podatkowych, a co ważniejsze uniknąć prześladowań i dyskryminacji kierowców normalnych samochodów wraz z najgorszym i najpodlejszym zakazem wjazdu do stref wolnych od samochodów spalinowych. Jedyne wady plug ina to wysokie zużycie paliwa z powodu ciężkich baterii i mały bak ale jeżdżąc po mieście można z tym żyć i jest to o niebo lepsze niż posiadanie elektrowozu, częściowo można te wady wyeliminować kupując diesla plug in co jest właściwie najbardziej sensownym rozwiązaniem.

  7. Posiadam volvo v60 d6 z 2015r, DIESEL + plug in. Piękne połączenie. Auto duze, rodzinne kombi a zarazem 288KM I aż 640nm, 2 tony i 6.1sek do setki. Na baterii robię spokojnie 35-40km, czasem 45km. Idealne połączenie, bo elektryk po mieście do sklepów itp, a diesel w trasy. Cudne auto.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy otwarcie patrzą na motoryzację, a nie klapki na oczach i "jak auto to tylko benzyna, tylko v8, nigdy LPG" itp itd.

  8. Jeśli hybryda odzyskuje energię w czasie jazdy na silniku spalinowym to jak efektywnie wygląda ładowanie z jazdy spalinowym? Nieszkam w bloku i nie mam dostępu do gniazdka, codziennie jeżdżę około 70-80km do pracy po Holenderskich autostradach przy prędkości do 120km/h lecz większość to jazda na „ dupie „ w bliskiej odległości, hamowanie i korki ( kto widział jazdę w NL w godzinach szczytu ten wie o czym mowa ) 🙂 Nigdy hybrydą nie jeździłem a szukam oszczędniejszego auta

  9. Jak to wygląda tak naprawdę z ekologia? Czy hybrydy są bardziej eko patrząc całościowo na samochód? Od etapu produkcji do eksploatacji i serwisowania?

  10. Dlaczego nikt nigdy nie pomyślał o wykorzystaniu energii cieplnej z chłodnicy? 70% energii ze spalania paliwa w silniku spalinowym marnuje się poprzez wypromieniowanie w chłodnicy. Wystarczyłoby skonstruować mini turbinę parową, podobną do tych w elektrowniach, która ładowałaby akumulatory, a może i nawet bezpośrednio przekazywała energię na jedną z osi (jak w parowozach). Ciekawi mnie, dlaczego inżynierowie nie poszli w tym kierunku

Dodaj komentarz

Zadzwoń!