Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

KIA XCeed PHEV – kiedy się zwróci hybryda plug-in? (PL) – test i jazda próbna



KIA XCeed PHEV to kolejna wersja silnikowa kompaktowego crossovera. KIA XCeed zadebiutowała w 2019 roku. Na początku samochód dostępny był w czterech wersjach silnikowych – benzynowe to litrowe turbo o mocy 120 KM, 140-konne 1.4 turbo i 204-konne 1.6 turbo. Do tego 136-konny diesel 1.6. Napędu na wszystkie koła nie ma. Obiecywano wtedy, że w przyszłości pojawi się również przednionapędowa wersja z napędem hybrydowym typu plug-in. I oto jest. KIA XCeed PHEV naładowana z gniazdka może przejechać na prąd kilkadziesiąt kilometrów, zanim system przełączy się na hybrydę znaną np. z Toyoty.

Partnerem odcinka jest AlcoSense Laboratories. Pij odpowiedzialnie.
https://alcosense.pl/sklep/alkomaty-elektroniczne/alcosense-ultra-alkomat-elektrochemiczny.html

Dziękuję PGE Narodowy za udostępnienie terenu do zdjęć.
https://www.pgenarodowy.pl

Uruchomiłem nowy kanał – Marek’s Gear – Sprzęt Marka (https://www.youtube.com/mareksgear). Na tym kanale będę opowiadał o sprzęcie, który wykorzystuję w moich budżetowych produkcjach. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba!

Cena od: 129 990 pln
Egzemplarz testowy: ok. 140 000 pln

Obejrzyj też:
BMW X2 https://youtu.be/yx3Wqi_S_QE
KIA Ceed https://youtu.be/h_4P3PmBojM
KIA Niro https://youtu.be/l8_SR9lBeec
KIA Proceed https://youtu.be/XypI3e24KvU
KIA Stonic https://youtu.be/1Ym9lLfIaMo
KIA XCeed https://youtu.be/WF2u2QpbUN8
Mazda CX-30 https://youtu.be/VPWLezVk-wA
Skoda Karoq https://youtu.be/_n_NDzDHi3Q
Toyota CH-R https://youtu.be/MizUmVPK0SU
VW T-Roc https://youtu.be/kROI8yHbUtg

Możesz mnie śledzić na:

Home


https://facebook.com/marekdrives

https://instagram.com/marek_drives
#MarekDrives #KIAXCeed #PHEV

Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

20 thoughts on “KIA XCeed PHEV – kiedy się zwróci hybryda plug-in? (PL) – test i jazda próbna

  1. Przy finansowaniu ten okres 80 tys. km bedzie krotszy, bo pojazd PHEV bedzie mial wieksza wartosc rezydualna.
    Ceny paliwa tez moga wzrosnac, wiec warto spalac mniej.
    W Niemczech nizszy bedzie tez podatek za samochod.
    Nie wspominajac juz, ze po zakupie PHEV w Niemczech panstwo zaplaci 4500€.

  2. Wolniejsze, cięższe, gorsze przyspieszenie, trzeba mieć garaż i pamiętać o podłączaniu. W chłodne dni i tak silnik spalinowy musi być uruchamiany. Same wady.

  3. Witam ! ciekawe jak się ma sytuacja na rok 2022 z autami typu plug in. nie ukrywam że chętnie przesiadł bym się z elektryka na takie rozwiązanie. warunek konieczny musi tym autem podróżować wygodnie 5 osób.

  4. Phev a opisujesz jakbyś jechał zwykła benzyna, ten samochód to głównie do miasta i tam powinien być pokazywany i ciekawe byłoby pokazać jak doładowuje się bateria podczas jazdy, a tak to wyszedł bardzo ogólny test . Nuda i ciągle narzekania. Trochę więcej optymizmu.

  5. Kupiłbym takie auto, żeby dowozić dzieci do szkoły 2km w jedną stronę w trybie elektrycznym, ale …. KIA i tak odpala silnik spalinowy, żeby go rozgrzać. I chęć zakupu mi przeszła. Wydanie grubo ponad 100kwałków przestało mieć sens.

    Ogólnie rzecz biorąc to wszystkie te PHEV to są rupiecie spalinowe z dodanym małym akumulatorem. Stara technologia, technologiczna ślepa uliczka dinozaury.
    Samochód PHEV powinien być zbudowany w następujący sposób:
    1. To powinien być pojazd elektryczny z akumulatorem pozwalajacym na przejechanie 100-250km, w zależności od tego, czego klient potrzebuje i za ile akumulatorów chce zapłacić.
    2. Silnik spalinowy powinien pozwalać na utrzymanie prędkości autostradowej ok 120km/h, czyli wystarczy moc 30-40KM
    3. Silnik spalinowy nie powinien być w sposób mechaniczny połączony z kołami. Silnik spalinowy ma napędzać wyłącznie generator prądu, który ładuje akumulator i/lub pozwala na utrzymanie tych 120km/h. Do przyspieszania używamy energii z akumulatorów. Przy hamowaniu doładowujemy akumulatory.
    4. Silnik spalinowy nie musi być tłokowy. Może być silniczek turbinowy, który przy stałych obrotach i obciążeniu jest ekonomiczny, mniejszy i lżejszy od tłokowego.

  6. Łapa w dół… Do subskrypcji droga mleczna to za mało, zatem nie ogląda się dobrze. Zamiast cwaniakować czytając tekst na poziomie środka przedniej szyby, bądź bardziej naturalny i mniej butny oraz cwaniakowaty pouczając i reklamując "szity".

  7. Czy zamiast hipotetycznych 100 km dziennie można zamieścić po prostu koszt energii osobno dla jazdy 100% na prądzie (miasto i trasa) oraz hybrydowo na benzynie (miasto i trasa)?
    Wtedy każdy sobie to sam przeliczy.

  8. 160 km/godz.? Tyle jeździły samochody w latach 70. Pług in jest bez sensu. Spalona benzyna + prąd z sieci i jedno i drugie kosztuje taki jest łączny koszt przejechania 100 km Po jakim czasie należy wymienić akumulatory? Czy to się w ogóle opłaca?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!