KIA XCeed PHEV – kiedy się zwróci hybryda plug-in? (PL) – test i jazda próbna
KIA XCeed PHEV to kolejna wersja silnikowa kompaktowego crossovera. KIA XCeed zadebiutowała w 2019 roku. Na początku samochód dostępny był w czterech wersjach silnikowych – benzynowe to litrowe turbo o mocy 120 KM, 140-konne 1.4 turbo i 204-konne 1.6 turbo. Do tego 136-konny diesel 1.6. Napędu na wszystkie koła nie ma. Obiecywano wtedy, że w przyszłości pojawi się również przednionapędowa wersja z napędem hybrydowym typu plug-in. I oto jest. KIA XCeed PHEV naładowana z gniazdka może przejechać na prąd kilkadziesiąt kilometrów, zanim system przełączy się na hybrydę znaną np. z Toyoty.
Partnerem odcinka jest AlcoSense Laboratories. Pij odpowiedzialnie.
https://alcosense.pl/sklep/alkomaty-elektroniczne/alcosense-ultra-alkomat-elektrochemiczny.html
Dziękuję PGE Narodowy za udostępnienie terenu do zdjęć.
https://www.pgenarodowy.pl
Uruchomiłem nowy kanał – Marek’s Gear – Sprzęt Marka (https://www.youtube.com/mareksgear). Na tym kanale będę opowiadał o sprzęcie, który wykorzystuję w moich budżetowych produkcjach. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba!
Cena od: 129 990 pln
Egzemplarz testowy: ok. 140 000 pln
Obejrzyj też:
BMW X2 https://youtu.be/yx3Wqi_S_QE
KIA Ceed https://youtu.be/h_4P3PmBojM
KIA Niro https://youtu.be/l8_SR9lBeec
KIA Proceed https://youtu.be/XypI3e24KvU
KIA Stonic https://youtu.be/1Ym9lLfIaMo
KIA XCeed https://youtu.be/WF2u2QpbUN8
Mazda CX-30 https://youtu.be/VPWLezVk-wA
Skoda Karoq https://youtu.be/_n_NDzDHi3Q
Toyota CH-R https://youtu.be/MizUmVPK0SU
VW T-Roc https://youtu.be/kROI8yHbUtg
Możesz mnie śledzić na:
https://facebook.com/marekdrives
Tweets by mwieruszewski
https://instagram.com/marek_drives
#MarekDrives #KIAXCeed #PHEV
Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Jest Pięknie, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Przy finansowaniu ten okres 80 tys. km bedzie krotszy, bo pojazd PHEV bedzie mial wieksza wartosc rezydualna.
Ceny paliwa tez moga wzrosnac, wiec warto spalac mniej.
W Niemczech nizszy bedzie tez podatek za samochod.
Nie wspominajac juz, ze po zakupie PHEV w Niemczech panstwo zaplaci 4500€.
Pług in… Bez przyszłości! 👎🙈
A w 2022 to jaki phev polecacie??? Taki w przedziale do 300tys PLN max.
Wolniejsze, cięższe, gorsze przyspieszenie, trzeba mieć garaż i pamiętać o podłączaniu. W chłodne dni i tak silnik spalinowy musi być uruchamiany. Same wady.
Ale ty jesteś drętwy
Najpierw wykład o piciu a na koniec objawienie ,że chłop ma dla Ciebie super alkomat ,no chłopie sztucznej się nie dało tego zrobić 🙈
Takie lokowanie produktu, chciałbym widzieć na każdym kanale YT’b
Poprosił bym test xceed 1.5 160 koni jeśli było to możliwe dzięki i pozdrawiam
Lubię te angielskie nazwy pi i czi sri 😂🤣🤣😅
Witam ! ciekawe jak się ma sytuacja na rok 2022 z autami typu plug in. nie ukrywam że chętnie przesiadł bym się z elektryka na takie rozwiązanie. warunek konieczny musi tym autem podróżować wygodnie 5 osób.
Phev a opisujesz jakbyś jechał zwykła benzyna, ten samochód to głównie do miasta i tam powinien być pokazywany i ciekawe byłoby pokazać jak doładowuje się bateria podczas jazdy, a tak to wyszedł bardzo ogólny test . Nuda i ciągle narzekania. Trochę więcej optymizmu.
Czy jeżdżąc te 40 km dziennie mogę jeździć cały czas tylko na elektryku?
Jaki prześwit?
Kupiłbym takie auto, żeby dowozić dzieci do szkoły 2km w jedną stronę w trybie elektrycznym, ale …. KIA i tak odpala silnik spalinowy, żeby go rozgrzać. I chęć zakupu mi przeszła. Wydanie grubo ponad 100kwałków przestało mieć sens.
Ogólnie rzecz biorąc to wszystkie te PHEV to są rupiecie spalinowe z dodanym małym akumulatorem. Stara technologia, technologiczna ślepa uliczka dinozaury.
Samochód PHEV powinien być zbudowany w następujący sposób:
1. To powinien być pojazd elektryczny z akumulatorem pozwalajacym na przejechanie 100-250km, w zależności od tego, czego klient potrzebuje i za ile akumulatorów chce zapłacić.
2. Silnik spalinowy powinien pozwalać na utrzymanie prędkości autostradowej ok 120km/h, czyli wystarczy moc 30-40KM
3. Silnik spalinowy nie powinien być w sposób mechaniczny połączony z kołami. Silnik spalinowy ma napędzać wyłącznie generator prądu, który ładuje akumulator i/lub pozwala na utrzymanie tych 120km/h. Do przyspieszania używamy energii z akumulatorów. Przy hamowaniu doładowujemy akumulatory.
4. Silnik spalinowy nie musi być tłokowy. Może być silniczek turbinowy, który przy stałych obrotach i obciążeniu jest ekonomiczny, mniejszy i lżejszy od tłokowego.
Łapa w dół… Do subskrypcji droga mleczna to za mało, zatem nie ogląda się dobrze. Zamiast cwaniakować czytając tekst na poziomie środka przedniej szyby, bądź bardziej naturalny i mniej butny oraz cwaniakowaty pouczając i reklamując "szity".
Piękne auto 🙂
Witam..skrzynia automatyczna w tym modelu ma 6 a nie 7 biegów. Pozdrawiam
Czy zamiast hipotetycznych 100 km dziennie można zamieścić po prostu koszt energii osobno dla jazdy 100% na prądzie (miasto i trasa) oraz hybrydowo na benzynie (miasto i trasa)?
Wtedy każdy sobie to sam przeliczy.
Moim zdaniem jako całość bardzo udane auto, chociaż jak na hybrydę PHEV to spalanie mogłoby być niższe. Raczej niemożliwe jest uzyskanie deklarowanego katalogowo spalania 1,43l i to trybie mieszanym. Jeszcze w samym mieście spoko ale w trasie niemożliwe. https://youtu.be/cEUMhWAaqYg
160 km/godz.? Tyle jeździły samochody w latach 70. Pług in jest bez sensu. Spalona benzyna + prąd z sieci i jedno i drugie kosztuje taki jest łączny koszt przejechania 100 km Po jakim czasie należy wymienić akumulatory? Czy to się w ogóle opłaca?