KIA Niro hybrydowy crossover (PL) – test i jazda próbna
Weź ten samochód w leasing!
https://goo.gl/qd5dSj
KIA Niro to hybrydowy crossover. Niro konkuruje z Toyotą C-HR, ale koreański crossover ma o wiele bardziej stonowany design. KIA Niro jest samochodem bardzo praktycznym, nawet jeśli pozbawionym emocji. Jak na samochód hybrydowy przystało, KIA Niro jest też oszczędna.
Pomóż mi robić lepsze testy:
http://patreon.com/marekdrives
http://www.paypal.me/MarekDrives
Cena od: 90 000 pln
Testowy egzemplarz: 120 000 pln
Mój sprzęt:
Aparat http://amzn.to/2anPsaz
Obiektyw1 http://amzn.to/2adPOO0
Obiektyw2 http://amzn.to/2adPSNN
Mikrofon1 http://amzn.to/2amPI6c
Mikrofon2 http://amzn.to/2aATyM1
Osłona przeciwwiatrowa http://amzn.to/2aESbNt
GoPro1 http://amzn.to/2arzGsL
GoPro2 http://amzn.to/2adQ9Qz
Gimbal http://amzn.to/2aCVwZX
Przyssawka GoPro http://amzn.to/2anS0oQ
Dron http://amzn.to/2anS8VB
Statyw1 http://amzn.to/2anRY08
Statyw2 http://amzn.to/2a9E1V9
Statyw podróżny http://amzn.to/2adQcw1
Slider http://amzn.to/2adQS4f
Przyssawka1 http://amzn.to/2anRJT1 + http://amzn.to/2adQSkZ
Przyssawka2 http://amzn.to/2a9E9UZ
Torba http://amzn.to/2boAxNo
Etui http://amzn.to/2bpvIS0
Laptop http://amzn.to/2amBuIP
Obejrzyj też:
Toyota C-HR https://youtu.be/0ZtKxjEkkQE
Hyundai IONIQ https://youtu.be/DDs9BOz9hOc
MINI Countryman https://youtu.be/1xBZU9xlQHU
Peugeot 3008 https://youtu.be/0bdYv5fj-2k
DS4 Sportback https://youtu.be/7eVPeBBnWBI
KIA Sportage https://youtu.be/CbrcmDV2sH8
Hyundai Tucson https://youtu.be/xScMg1CUjBk
Toyota RAV4 Hybrid https://youtu.be/1iJFe_FMnSg
Możesz mnie śledzić na:
www.wieruszewski.com
facebook.com/marekdrives
@mwieruszewski
plus.google.com/+GarazOtwarty/
instagram.com/marek_drives
#MarekDrives #KIA #Niro
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Do hamowania w gorach sluzy asystent zjazdu, ktory Pan uznal za niepotrzebny kupujac swoj samochod.
Moim zdaniem to bardzo uzyteczny gadzet.
Brak w kanapie otworu na narty. Dwoja.
Zdecydowanie Niro
@Marek, wolałbyś Niro czy XCeed? Obie w wersji PHEV.
Fajny samochodzik. Być może fajniejszy od mojego Priusa+ ale mam obawy, co do awaryjności przekładni dwusprzęgłowej i ogólnie większej awaryjności niż Toyoty. Zobaczymy, jak to będzie za kilka lat, bo mnie interesuje bezawaryjność samochodów nie prawie nowych, tylko z przebiegiem powyżej 300 tys.km.
Jedna uwaga: nikt w testach nie testuje skuteczności oświetlenia drogi przez światła mijania, nie mówiąc już o danych fabrycznych o jasności tych świateł (ilość lumenów). Jeśli chodzi o testowanie, to nie mam na myśli mierzenia i podawania wartości bezwzględnych (to, bez specjalistycznego miernika byłoby bardzo trudne) ale porównanie względne do jakiegoś popularnego modelu klasy C z reflektorami wyposażonymi w żarówki H7. Obecnie nawet informacja o reflektorach LED nic nie mówi bo mogą one być różnej mocy (nie ma to jak stare, dobre ksenony…).
Bardzo fajne auto 🙂
Link do Patreona nie działa.
Ciekawe czy de Niro już takie ma ?!
Za ile mozna kupic 2019?
Ciekawe czy napęd hybrydowy i jego podzespoły są objęte słynną 7-letnią gwarancją.
Białołęka – jak miło 🙂 to już wiem, kto tak lata nad samochodami 🙂 Fajny kanał 🙂
Mam auto od roku
Ponad 18 tysięcy km
Jest petarda
Pali w mieście max 5 litrów
Do tego android auto śmiga
Wszystkim polecam
3:19, ikona świec żarowych? 🙂
100 tys za ten wynalazek to chyba kpiny wolalbym suberba za ta cenę
wszystko fajnie, auto super Ale weź kup wersję plugin….. nie ma szans ani w Polsce ani w UK. czas oczekiwania minimum 7-8 miesięcy (plugin)
Szkoda że nie hybryda typu plagin
Suzuki Swift Hybrid ma jeszcze manualną skrzynię biegów.
WOW! To chyba mój ulubiony model tej marki. Dziękuje za test (:
@Marek jak sądzisz, czy koszt utrzymania takiego samochodu będzie niższy niż Stonic? Ile lat mogą wytrzymać akumulatory w tej hybrydzie?
Marku mam prośbę do Ciebie wypowiedź się na temat hondy crz jestem na etapie kupna i bardzo ciekawi mnie twoja opinia
fajne
Polecam do obejrzenia na stronie facebookowej Kia, na razie futurystyczny w pełni elektryczną wersję Kia Niro, przejeżdża ponad 300 km na elektryku.
nie podoba mi się cena !!!
nie ma napędu 4×4. Meh…
Jedyny problem niro to to ze czeka się na niego 5 miesięcy. I przez to traci klientow bo ida do konkurencyjnej hybrydy która jest na już. Gdy by nie to to sprzedaż by była niezla. I co to znaczy chr pali ZNACZNIE mniej w miescie? 5l roznicy? jakiś litr. Niro tez spali 3,7l w miescie
16- i 18-calowe felgi, nie koła. Koło to w samochodzie felga + opona 🙂
Pojawił się już bardziej zelektryzowany model – Kia Niro Plug in. I jest już polski cennik tego auta. Dokonałem kilku obliczeń i niestety, ale nie wygląda to najlepiej. To kolejny dowód na to, że takie auto można kupić bardziej sercem, niż rozumem. Otóż cena bazowej niro hybrid to 88 900 zł, zaś niro PHEV to 125 900 zł. Mamy więc różnicę na dzień dobry 37 000 zł. Teraz spalanie – Niro powinna spalać w cyklu mieszanym 3,8 litra na 100 km, zaś PHEV 1,3 litra na 100 km. Załadowanie akumulatora o pojemności 8,9 kWh w PHEV kosztuje około 5,34 zł (przy założeniu ceny 1kWh na poziomie 60 gr i że załadujemy 100% baterii). Koszty samego paliwa przy założeniu litra 95 na poziomie 5 zł to 19 zł w przypadku hybrydy i 6,5 zł w przypadku PHEV. Do wersji PHEV dochodzi prąd o wartości 5,34 zł. Mamy więc koszt 1 km przejechanego w niro na poziomie 0,19 zł i 0,12 zł w przypadku PHEV. Różnica na poziomie 7 groszy na każdym kilometrze na korzyść PHEV. Przy wyższej cenie o 37 tys. zł. Mamy więc zwrot "inwestycji" po 516 760 km … Zupełnie nierealne. Co więcej, zakładamy tutaj, że kierowca będzie co 100 km ładował akumulatory (wymaga to więc ogromnego poświęcenia, skupienia i doskonałej wręcz organizacji). Producent podaje, że ładowanie domowe zajmuje 3 godziny. Niestety, ale mnie to nie przekonuje. Osobiście albo wybrałbym wersję zwykłą Niro lub zaczekał na nowego Leafa z powiększonym pakietem baterii i osiągów (ma być dostępny pod koniec 2018 roku). A auto nie dość, że wygląda atrakcyjnie to będzie oferować przyzwoity zasięg i osiągi to jeszcze jest w 100% elektryczny. To ważne, bo koszty serwisowania nawet hybrydy plug in zawsze będą wyższe niż auta 100% elektrycznego. Przez ten nieco ponad rok z pewnością sieć ładowania się zagęści, a z drugiej strony pamiętając o tym, że auto to wydatek raz na powiedzmy 8 lat przeczekanie tego roku nie powinno być wielkim problemem. Takie moje przemyślenia.
Zauważyłem taki objaw, że po odpaleniu Kia Niro wiadomo wszystko odbywa się na silniku elektrycznym. Po chwili od ruszenia bez gazu na prostej drodze załącza się silnik spalinowy. Czy to normalne działanie hybrydy skoro baterie są załadowane?
Ciekawy samochód.
Jak to auto ma się do takiej toyoty yaris czy auris? co wybrać?