Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

PEGASUS – WYBIELAM POŻÓŁKŁY PLASTIK. Odnowa retro sprzętu za pomocą perhydrolu i UV.



#WielkiElektronik #polamasowe #Spox_2 #serwiskonsol #retro

Masz sprzęt który jest stary i zżółknięty ? Używając perhydrolu (nadtlenek wodoru 12%) i lamp UV wykonam zabieg odnowy sprzęt.

PS . Masz problem z konsolą / laptopem ?

Wypełnij internetowy formularz:
https://www.wielkielektronik.com/zlecenie-naprawy

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

29 thoughts on “PEGASUS – WYBIELAM POŻÓŁKŁY PLASTIK. Odnowa retro sprzętu za pomocą perhydrolu i UV.

  1. Mam dwa pytania:
    1. Czy po jakimś czasie eksperymentu nie robiła wyższa temperatura tam gdzie pasek ledowy i folia?
    2. Co zrobiłeś z tym perhydrolem po akcji i czy nadaje się on jeszcze do czegoś?

  2. Zastanawiają mnie te diody. Żadna z instrukcji stosowania perhydrolu do wybielania plastiku o nich nie wspomina. Plastik żółknie właśnie pod wpływem światła UV, więc to chyba placebo albo wręcz coś, co minimalnie pogarsza efekt.

  3. Wspomnienia pozostaja… pamietam Goal 3 na pegasusie u mnie w domu. 4 kolegow po szkole biegiem do mnie, wszyscy wpatrzeni w ekran, po kilku godzinach rodzice z pracy wchodza do domu i od razu nerwy: czemu drzwi wejsciowe sa otwarte !? A no faktycznie… kurła nie bylo czasu zamknac bo trzeba bylo gierke odpalac haha. To byly czasy… pozdrawiam 😉

  4. To jest tak zwany retrobright ale są spekulacje ze na dłuższa metę może uszkadzać już uszkodzony abs
    Kiedyś zastanawiałem się czy commodore tak robić ale stwierdziłem ze nie będę ryzykował plus chyba nawet lubię jak wyglada jak wyglada wydaje się bardziej retro 🙂

  5. nadtlenek wodoru może i kosztuje 70zł za 5 litrów ale 35% roztwór wody utlenionej 40zł za 5l 😛 dodając wody, żeby zrobić 12% roztwór to już wychodzi grosze 😉

  6. Miło mi się ogląda zawsze to odświeżanie starych sprzętów tą metodą, która znana mi jest pod nawą retrobright. Wiele materiałów z różnymi wariantami procedury, a i czasami problemami pojawiającymi się przy okazji jest na kanale "The 8-bit Guy". Tam autor odnawia wiele starych komputerów.

  7. Zrobilem kilka lat temu cos podobnego z obudową od psx. Tyle ze zrobilem to zgodnie z przepisem jednego "fachofca" z internetów ktory upierał się ze najlepszy efekt daje zastosowanie nadtlenku wodoru ale w postaci żelu dokładnie takiego jaki stosuje sie przy rozjasnianiu włosów… No i mi wyczysciło i wybieliło cala konsole tyle ze efektem ombre…😐
    Tak że tak…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!