Podpowiadamy gdzie i jak ładować elektryczny samochód
Materiał powstał we współpracy z firmą Volkswagen
Subskrybuj – kliknij ► http://bit.ly/1cf11i5
Znajdziesz nas również na:
WWW ► http://www.antyweb.pl
FACEBOOK ► http://www.facebook.com/antyweb
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
22 thoughts on “Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK”
A czemu nie masz zielonych tablic?? Po drugie nie pokazałeś jak ładować auto w zwykłej galerii handlowej gdzie nie ma stacji greenway. Ojciec podjechał w galerii do ładowania w galerii i kazali mu zbliżyć kartę. Nie wiedział jaką.
Teraz wszystkie samochody suv powinne byc elektryczne i zlikwidowac na Ropa Benzyna Disel Gaz bo To Są Spaliny I Ludzie Sie Tym Trują Jak od Papierosów
A co z ładowaniem w prywatnych parkingach podziemnych? Ktoś ma doświadczenie? Wspólnota musi wyrazi zgodę na licznik jak to wygląda jeśli jakiś zawistnych sąsiad z Dieslem nie wyrazi zgody?
Greenway coś sobie za dużo życzy 1,7 zł/Kwh?! W domu masz 0.6 zł/Kwh przy dziennej taryfie. Greenway powinien być zaledwie trochę droższe 0.8 max 1zł za KWh! Zdzierstwo… i to właśnie jest błąd który odstrasza zwykłego kowalskiego od elektryków, na elektryczne auto pozwolić sobie może jedynie bogaty Maniak elektryków, który nie brzydzi się brudnych kabli elektrycznych 🙁
Ładowanie to żadna filozofia. Już nawet córka ogarnia temat po tylu razach na greenway'u. A jak sie korzysta z panelu użytkownika to juz w ogole idzie jak po maśle
Ostrzegam przed kupowaniem samochodu elektrycznego ponieważ od następnego roku prąd ma iść w górę i to sporo a na tym się nie skończy bo nie mamy rządu proekologicznego i jeszcze czaka nas sporo podwyżek prądu.
Konkretne zestawienie. Jak dla mnie jeszcze trochę musimy poczekać by w Polsce dało sie wygodnie używać elektryka, ale myślę że w przyszłym roku wiele w tej kwestii zmieni się
Nie nazwał bym tego samochodu ekonomicznym. Cena zakupu e-golfa zaczyna się od 164 tysięcy a zwykłego golfa od 70 tysięcy. Różnica w cenie pozwoli na przejechanie ok 290 tysięcy kilometrów przy zużyciu średnim paliwa 6,5 l/100 km i cenie benzyny 5 zł/litr. Biorąc pod uwagę, że ten samochód w zasadzie nie ma prawa się sprawdzić jako jedyny w rodzinie to jego odbiorcami są raczej bardzo dobrze sytuowane osoby. Tym osobom nasze Państwo za pieniądze przeciętnego Kowalskiego stawia darmowe ładowarki i miejsca parkingowe w najlepszych punktach w mieście.
Jadąc gdzieś dalej samochodem spalinowym podjeżdżasz, tankujesz, płacisz i jedziesz. Elektrykiem niestety czekasz sporo. Więc jadąc gdzieś z dziećmi to generalnie masakra. A druga sprawa to różnica w cenie elektryka i jego zamiennika nie elektryka 😛
Dla marudnych że to nie ekologia bo ładuje się i tak z węgla. Można ładować ze słońca od swoich paneli fotowoltaicznych wtedy jest 100% za darmo ale inwestycja przewyższa opłacalność dla Polaków wiec lepiej u nas dalej palić oponami i relaksować się zimowym czystym i rakotwórczym smogiem.
Dziwi mnie to że na dachu auta nie zastosowali panela fotowoltaicznego zawsze te 200 watów by doładowywało za darmo.
Za darmo jest na razie żeby zachęcić do przesiadki, w Polsce nic nie jest za darmo, nawet gry darmowe nie są bo reklamy musimy oglądać, jeśli zrobić myk i wszyscy którzy do tej pory jeździli na pb czy on od ręki mieliby zmienione na elektryki i zaczęli by za darmo się ładować na tych stacjach to nie ma bata że to darmowe ładowanie po miesiącu by nie zniknęło, albo płatność bitcoinami, albo stój podczas ładowania i oglądaj reklamy aby naładować albo zapłać kartą i idź na kawę
Porazka
z kad bierzemy karte do ladowania
Racibórz Rybnik będzie miał po 150 stacji ładowania akumulatora
Nie ładuje mi golfa gte oryginalna ładowarka w zestawie miga domek i świec i się X na czerwono
A czemu nie masz zielonych tablic?? Po drugie nie pokazałeś jak ładować auto w zwykłej galerii handlowej gdzie nie ma stacji greenway. Ojciec podjechał w galerii do ładowania w galerii i kazali mu zbliżyć kartę. Nie wiedział jaką.
1,7 zł ?!?!🙈🙈🙈🙈‼️‼️‼️
Fajnie jak jest to jedyne auto w okolicy. Ja nie miałbym możliwości ładowania auta w nocy, w okolicy bardzo często wszystko jest zajęte.
Green Way ale pomoc -trzeba mieć taką kartę.
Jaką i jak ją zdobyć jak jest realizowana płatność.
Teraz wszystkie samochody suv powinne byc elektryczne i zlikwidowac na Ropa Benzyna Disel Gaz bo To Są Spaliny I Ludzie Sie Tym Trują Jak od Papierosów
Co to za nuta 0:01 ?
A co z ładowaniem w prywatnych parkingach podziemnych? Ktoś ma doświadczenie? Wspólnota musi wyrazi zgodę na licznik jak to wygląda jeśli jakiś zawistnych sąsiad z Dieslem nie wyrazi zgody?
Greenway coś sobie za dużo życzy 1,7 zł/Kwh?! W domu masz 0.6 zł/Kwh przy dziennej taryfie. Greenway powinien być zaledwie trochę droższe 0.8 max 1zł za KWh! Zdzierstwo… i to właśnie jest błąd który odstrasza zwykłego kowalskiego od elektryków, na elektryczne auto pozwolić sobie może jedynie bogaty Maniak elektryków, który nie brzydzi się brudnych kabli elektrycznych 🙁
Ładowanie to żadna filozofia. Już nawet córka ogarnia temat po tylu razach na greenway'u. A jak sie korzysta z panelu użytkownika to juz w ogole idzie jak po maśle
Proponuję oglądać na szybkości 0,75x, żeby zrozumieć,co prowadzący chce przekazać widzom. 👍🏼
Ostrzegam przed kupowaniem samochodu elektrycznego ponieważ od następnego roku prąd ma iść w górę i to sporo a na tym się nie skończy bo nie mamy rządu proekologicznego i jeszcze czaka nas sporo podwyżek prądu.
Konkretne zestawienie. Jak dla mnie jeszcze trochę musimy poczekać by w Polsce dało sie wygodnie używać elektryka, ale myślę że w przyszłym roku wiele w tej kwestii zmieni się
Nie nazwał bym tego samochodu ekonomicznym. Cena zakupu e-golfa zaczyna się od 164 tysięcy a zwykłego golfa od 70 tysięcy. Różnica w cenie pozwoli na przejechanie ok 290 tysięcy kilometrów przy zużyciu średnim paliwa 6,5 l/100 km i cenie benzyny 5 zł/litr. Biorąc pod uwagę, że ten samochód w zasadzie nie ma prawa się sprawdzić jako jedyny w rodzinie to jego odbiorcami są raczej bardzo dobrze sytuowane osoby. Tym osobom nasze Państwo za pieniądze przeciętnego Kowalskiego stawia darmowe ładowarki i miejsca parkingowe w najlepszych punktach w mieście.
Jadąc gdzieś dalej samochodem spalinowym podjeżdżasz, tankujesz, płacisz i jedziesz. Elektrykiem niestety czekasz sporo. Więc jadąc gdzieś z dziećmi to generalnie masakra. A druga sprawa to różnica w cenie elektryka i jego zamiennika nie elektryka 😛
Dla marudnych że to nie ekologia bo ładuje się i tak z węgla. Można ładować ze słońca od swoich paneli fotowoltaicznych wtedy jest 100% za darmo ale inwestycja przewyższa opłacalność dla Polaków wiec lepiej u nas dalej palić oponami i relaksować się zimowym czystym i rakotwórczym smogiem.
Dziwi mnie to że na dachu auta nie zastosowali panela fotowoltaicznego zawsze te 200 watów by doładowywało za darmo.
Za darmo jest na razie żeby zachęcić do przesiadki, w Polsce nic nie jest za darmo, nawet gry darmowe nie są bo reklamy musimy oglądać, jeśli zrobić myk i wszyscy którzy do tej pory jeździli na pb czy on od ręki mieliby zmienione na elektryki i zaczęli by za darmo się ładować na tych stacjach to nie ma bata że to darmowe ładowanie po miesiącu by nie zniknęło, albo płatność bitcoinami, albo stój podczas ładowania i oglądaj reklamy aby naładować albo zapłać kartą i idź na kawę
Dzieki za material 🙂
Mała korekta: nie zmienny, lecz przemienny.
⚡