Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Ile kosztuje ładowanie samochodu elektrycznego w Polsce – Tesla Model 3 Performance



Wpadaj na Transmisje Live: https://www.twitch.tv/grabartek
Daj koniecznie znać w komentarzu co myślisz 💬
⬇⬇⬇ROZWIŃ OPIS PO WIĘCEJ⬇⬇⬇
====================================
👕 Koszulka https://bit.ly/niedzwiedzgra 👕
🟢 Zostań Wspierającym odbierz BONUSY https://bit.ly/wspieraj-gbr
====================================
Czy jazda elektrykiem w Polsce jest droga? ile kosztuje naładowanie do pełna. Ile zapłacisz za przejechanie 100km? Taniej niż samochodem spalinowym? Benzyna, ropa, gaz co wyjdzie najtaniej?
====================================
Ile kosztuje ładowanie samochodu elektrycznego w Polsce – Tesla Model 3 Performance
==========================================
#elektromobilność #tesla
https://www.youtube.com/channel/UCVF67wk6n_b-BcbicJw_Rgw/join

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

36 thoughts on “Ile kosztuje ładowanie samochodu elektrycznego w Polsce – Tesla Model 3 Performance

  1. Bzdura. Zobacz na rachunek za energię elektryczną. Jest tam kilka opłat dodatkowych, np. mocowa, przesyłowa które windują cenę każdej kilowatogodziny. W rzeczywistości wyjdzie gdzieś z 1 zł z 1 kWh albo i drożej. W związku z powyższym możesz odrazu swoje wyliczenia przemnożyć przez 2 a nie mydlić ludziom oczu. Ponadto w PL prąd mamy z węgla więc pogląd o ekologiczności tych samochodów leży i kwiczy.

  2. Super. Dodaj do tego jeszcze cenę którą nadpłacisz za to ze jest to auto elektryczne. No bo elektryki są z reguły droższe od spalinowych. I wychodzi na to samo, a emisja co2 wychodzi w sumie gorzej na korzyść spalinowego No bo większa jest emisja co2 do wyprodukowania auta ele niż spalinowego. Do tego dodaj ze ten prąd nie jest produkowany z powietrza i ze słońca tylko. JeszCe do tego jest cała infrastruktura która tez wyemitowała olbrzymie pokłady co2. O tym wszystkim tylko fajnie i modnie się mówi, a jak jest na prawdę to każdy wie.

  3. A na te 100km zasięgu wychodzi około 14kg CO2 oddanego do atmosfery przez komin elektrowni ,czyli dużo więcej niż w przypadku samochodu spalinowego, więc z ekologią nie mamy tu nic wspólnego

  4. Mijasz się z prawdą co do ceny prądu. Bo nie uwzględniasz pozostałych kosztów które otrzymjesz na faktirze. Praktycznie drugie tyle musisz doliczyć za dodatki dla elektrowni. I z Twoich 11zł wychodzi 22zł za sto kilemterów

  5. Podałeś cenę za samą KWH, a przesył, opłata handlowa, opłata mocować, i tam Jeszce kilka innych pozycji? W domu zużywam 100kwh a rachunku nie mam "średnio" 69zl. A ok 115zł. Więc nie podałeś rzeczywistego kosztu naładowania baterii.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!