Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Gdzie jest najwięcej stacji ładowania samochodów elektrycznych? Pożary samochodów elektrycznych



@Naładowani TV weekly update, a w nim:

– gdzie znajduje się najwięcej stacji ładowania samochodów elektrycznych;
– pożary samochodów elektrycznych vs. samochody benzynowe;
– prognozy rynkowe;

Program prowadzi:
Paweł Kacperek, bloger technologiczny – https://pawelkacperek.pl

Ekspert:
Michał Baranowski, CEO Elocity – https://elo.city

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

8 thoughts on “Gdzie jest najwięcej stacji ładowania samochodów elektrycznych? Pożary samochodów elektrycznych

  1. Jeżeli chodzi o statystyki pożarów pojazdów to należy zauważyć kilka kwestii, otóż „słusznie” liczy się ilość pożarów na jakąś tam stałą liczbę pojazdów, jednak jak weźmiemy 100tyś losowych BEV i tą samą ilość spalinowych to będą to bardzo różne grupy:
    EV – większość aut będzie prawie nowych, znaczące liczby sprzedawanych EV są dopiero od kilku lat co oznacza że w naszej losowej grupie będzie mała liczba 10 letnich (i to będą najstarsze ) aut. Większość aut będzie jeszcze pewnie na gwarancji, auta są serwisowane najczęściej w ASO bo posiadają je majętni ludzie a dodatkowo każdy chcę zachować gwarancję na baterię. Trudno znaleźć niezależny warsztat „mirka” co ogarnie EV, ci co robią to są pasjonaci i fachowcy więc zrobią to dobrze. Przebiegi aut będą zdecydowanie mniejsze bo EV trudniej robi się wielkie odległości.
    Spalinowe – tutaj będziemy mieć sporą liczbę zużytych starych aut, wiele nie widziało profesjonalnego serwisu od lat bo ma jeździć tanio aż się nie rozleci. Wiele miało historię powypadkową gdzie ktoś mógł niefachowo połączyć wiązki itp., niezalażny „serwis” znajdziesz prawie na każdym rogu więc zawsze jest ryzyko trafić na słabego mechanika itp.
    I teraz pytanie: W jakiej grupie jest większa szansa na pożar?

  2. Nie sądzę żeby blokowiska zaczną zużywać mniej energii – mamy pracę zdalną, coraz więcej urządzeń wymagających ładowania lub zasilania (klimatyzatory, oczyszczacze powietrza, nawilżacze, golarki, smartwatche, słuchawki czy nawet kurtki ogrzewające), duża liczba osób ma 2-3 telefony, 2 komputery, coraz większe telewizory, więcej AGD, wszystko świeci – tej energii będziemy zużywać coraz więcej więc problem z dostępnością mocy będzie coraz większy…

  3. w sprawie pożarów i parkingów – może to nie tylko kwestia ilości pożarów, ale ich gaszenia? Nie znalazłem statystyk odnośnie tego ile samochodów z LPG staje w płomieniach (ze względu na instalacje LPG), a jednak jest zakaz wjazdu na parkingi podziemne?

  4. dwie kwestie: wolałbym jechać na stację ładowania do marketu czy gdzieś w mieście gdzie można iść na zakupy przy okazji czy coś zjeść niż do dilera.. druga kwestia klienci mogą zajmować miejsca, a co jak będzie tyle wydań nowych samochodów w danym dniu, że przez to nie będzie można naładować samochodów dla klientów?
    Druga: Nie wiem czy jest to możliwe i jak to wygląda, ale czy nie można postawić ładowarki, do okoła np 20 miejsc parkingowych i rozprowadzić kabli ładowania tak żeby miały zasięg na te miejsca parkingowe tak żeby nie trzeba było szybko zabierać samochodu żeby nie blokować miejsca? albo nawet jak podłączą się wszyscy to rozdzielić moc lub kolejkować je – jeden skończy się ładować to zaczyna kolejny? Wiem, że pewnie koszta byłby ogromne ale np. rozprowadzić taką instalację na cały parking np. 100miejsc i traktować jako zwykły z możliwością naładowania? Jak to jest rozwiązane w Norwegii gdzie tych elektryków tyle jeździ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!