Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

AUTOTUNER Programowanie sterowników, logi dynamiczne, BENCH, OBD. Innowacyjne nazędzie do odczytu!



https://www.autotuner-tool.com/en/

10% rabatu na raport twojego samochodu-
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Piotr&b=596ea163&voucher=piter

👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/

Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam

Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁

Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007

👩‍💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

33 thoughts on “AUTOTUNER Programowanie sterowników, logi dynamiczne, BENCH, OBD. Innowacyjne nazędzie do odczytu!

  1. Cześć Piter możesz mi powiedzieć jakim kabelkiem mogę odblokować pompę do focusa mk1 1.8tddi kess Delphi interesuje mnie coś taniego mogę zrobić wtyczkę z OBD2 na psg5 proszę o odpowiedź

  2. Kurdę mam problem ze swoją furą A4 b9 silnik DETA 190 ps.. błąd P26f400 problem dotyczy dodatkowe elektrycznej pompy 4h0965567A która chłodzi intercooler…
    Zrobiłem test wydajnośći pompa buczy i wibruje delikatnie
    Wtyczka sprawdzona 12,3V
    Podmieniłem pompę i tak samo działa ale błędu nie mogę wykasować,check świeci masaaakra, ręcę opadają. Jak myślicie wiązka czy sterownik?

  3. Siemka Piter powoli się szykuj do swiąt jajka trzeba poswięcic hehhe chyba ze to koszyka zabierzesz komplet kluczy zamiast swięconki bo w tym pędzie mozna sie zapomniec Pozdro dla Majstra 🤓

  4. Sprawdziłem cenę tego sprzętu w PL, u jednego gościa na allegro widziałem za 23000 urządzenie nowe ale typ nie wystawia faktury oraz roczne aktualizacje, drugie ogłoszenie też w allegro i tu od firmy wersja Master 27200 5 lat aktualizacji oraz faktura, mówiłeś że dałeś 5tys € to na PL wychodzi 23000 tysiące, kupując w allegro 4tys w plecy w stosunku to tego gdzie udało się kupić za 5tys €

    Widziałem że sprzęt obsługuje Clio III 1.6 16v 110hp/151Nm
    Sterownik Sagem S3000 SH705x
    Najlepsze że przez OBD czyta i zapisuje super, szkoda że nie mieszkam gdzieś w pobliżu to bym do majstra podjechał na wpinke, ciekawe co by dało rade zrobić? W sensie nowsza ulepszona oryginalna mapa czy tylko zgrać tą która jest i poddać modyfikacji żeby podnieść moc, pytanie czy majster też modyfikujesz mapy czy wysyłasz do znajomego kumatego tunera?

  5. Ciekawi mnie jedna rzecz, jeśli mamy auto z 2006r z oryginalną mapą, przez ten czas producent danej marki wydał jakąś nowszą mapę która sama w sobie może podnieść moc choć w to wątpię, za pomocą Autotunera jest możliwość taka mapę która jest dostępna w ASO danej marki wgrać bez ASO za pomocą Autotunera?, czy jest możliwość sprawdzić numer czy datę jednej mapy i drugiej oraz jakąś listę w danej najnowszej mapie poprawiono względem tej która była wgrana od nowości, czyli po zgraniu powiedzmy oryginalnej mapy możemy wgrać zmodyfikowaną która powiedzmy podkręci moc, wiadomo że nie zawsze jest to wynik satysfakcjonujący ale czasem nawet 20km więcej może być ok, czyli to urządzenie służy do zgrywania i wgrywania mapy oraz odczytu logów dynamicznych, pytanie czym później obrobić mapę żeby dajmy na to zwiększyć moc, wiem najlepiej auto schamowac, no i przydała by się wiedza tunera przy obróbce mapy bo samemu można niezłego bałaganu narobić 😂, kiedyś się pytałem w firmie zajmującej się chip tuningiem o chipa itd to mi powiedzieli że w moim przypadku jest niewielka możliwość podniesienia mocy oraz cena oscylowała by w granicach 20k😂🤦🤣, kupię sportowy wydech i kilka km przybędzie no i bez jaj😂

  6. Witam ten zasilacz się nie nadaje ponieważ jest impulsowy …….
    Duże skoki napięcia ……. Programowanie po odczycie virtuala jest praktycznie identyczne jak urządzeniem Fabrycznym. Przy Bench mamy możliwość czytania eprom

  7. Super sprawa
    Audi A3 2015r wersja USA 2.0 tfsi direct injection na dual injection po zainstalowaniu nowego kolektora z wtryskami port?
    Dasz radę zrobić taki filmik ? Będziesz chyba jako pierwszy.
    Zreszta to nie tylko Audi ale i VW , większość przed modernizacją miała tylko port. W USA nadal jest tylko port.
    Pozdrawiam

  8. Witam Mistrza w swojej dziedzinie szacun wielki Piter masz głowę na karku z tym co robisz. Serwisy aso podnoszą ręce A Ty uważasz to za wyzwanie i nie odpuszczasz. Ale tak to jest jak się robi to co się lubi. Chciałbym złapać kontakt z Tobą jest możliwość? Ps za chwilę sezon na rybki🐳Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!