Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Ciekawostki #13 Dacia i jej wycieki, lejące AdBlue,Pęknięty katalizator, polerka szyb :)



link do kalkulatora (trzeba kliknąć dokładnie w ten link, żeby zrobić kalkulację i kupić polisę, aby została przyznana nagroda): https://bit.ly/2LoS7WQ

link do regulaminu: https://beesafe.pl/regulamin-akcji-promocyjnej-narzedzia/

👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/

Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam

Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁

Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007

👩‍💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

34 thoughts on “Ciekawostki #13 Dacia i jej wycieki, lejące AdBlue,Pęknięty katalizator, polerka szyb :)

  1. Stary materiał zgrany w całość + Co do sl ma miejsce gdzie da radę dojść do bezpuecznikow awaryjne lecz tam nic by to nie zminiło bo od bezpiecznika do pompy był upalony kabel. Dużo nerwów to kosztowało hihi 🙂

  2. Doświadczenie z Dacią (mam od nowości). Mój Logan 1.2 16V LPG z 2014 ma 165 tysięcy nalotu i żadnych jakościowych wpadek nie zauważyłem. Rdza jedynie na wydechu, silnik w super kondycji (co 15 tysięcy wymieniam olej, między wymianami ubywa go około 200 ml). Co dość ciekawe reflektory zachowały idealną przezroczystość i ani odrobinę nie zmatowialy. Fakt, że o auto dbam. Zawsze jest czyste (myję na myjni bezdotykowej) i raz w roku woskowane jakimś magicznym preparatem z hhhmmmmm…uszlachetniaczami 😉 – tak podaje sprzedawca na opakowaniu 🙂 ;). Żadnych awarii, rozrząd wymieniłem po 90 tysiącach (zalecane było 120) i hula. Na ostatniej wymianie oleju mechanik zrobił całościowy przegląd i znalazł poluzowaną obejmę na gumowej osłonie przegubu i wymagający wymiany pasek wielorowkowy – ten od alternatora. I tyle. Grunt to dbać o auto i na bieżąco usuwać takie drobiazgi jak np. ta osłona przegubu, bo pozostawiona bez wymiany ta obejma w końcu całkiem pewnie by się zerwała i wtedy pewnie cały przegub do wymiany. Z poważniejszych napraw raz wymiana kompletu wtryskiwaczy (koszt z robocizną 500-600 pln) i wymiana wahaczy (nie pamiętam już ile, ale bez tragedii). Raz wymieniany był tłumik końcowy. No i tak generalnie używam samochodu. Jak zaczynam czuć, że koła nie są już idealnie wyważone to jadę je wyważyć, nigdy nie przeciągam wymian oleju i filtrów, odgrzybiania i nabijania klimy (której nawet w zimie przynajmniej raz w tygodniu daję pochodzić przez pół godziny) i autko pięknie się odwdzięcza. Pozdrawiam 🙂

  3. Porada do lutowania 🙂 W zestawie masz chyba cynę bezołowiową – kup spoiwo lutownicze z dodatkiem ołowiu. Będzie szybciej, łatwiej, lepiej lutować. Same plusy

  4. Kto to wogule wymyślił cały ten "Long,Lajf" 😱😱😱
    p.s
    Pamiętam jak miałem nowego Fiata 126p to zmieniałem w nim olej co 5000km i co miesiąc smarowałem sworzenie i "Maluszek" dzielnie przejechał 200.000km tyle tylko że głównie były to "dalekie trasy jak na Malucha😉"

  5. To prawda long life zabija miałem Octavia 2 1.9 bxe kilka lat auto było serwisowane olej co 10k kilometrów jak sprzedawałem miało 320k panewki nie ruszane

  6. Kupilem alfę 156 JTD za grosze przejechałem na oleju 97tys. km i dopiero wymieniłem bo stan już był na miarce niski. Co ciekawe auto nadal ma moc i jeździ . Hmm jak to jest .

  7. Wyjąć wirnik z tego kompresora, wymienić szczotki a wirnik do sprawdzenia ewentualnie do przezwojenia. Wsypać nowe uzwojenie jak spalone, to nie problem przy cenie nowego kompresora. Każdy warsztat gdzie przezwajają silniki to zrobi w dwa dni przy cenie max 250zł.

  8. Ja to nie wiem jak te porównywarki wyliczają ostatnio wyliczałem na 3 porównywarkach i wychodziło mi około 380zl a papier z ubezpieczenia przyszedł na 278zł z ubezpieczalni.A jak agent przyjechał do mnie to zapłaciłem 223zł,bo mam wszystko ubezpieczone u niego i żadna porównywarka nie da taniej oc.I jest wygoda bo agent ma w kompie i nie muszę pamiętać o oc nie muszę jezdzić i tracić czasu,mam najtaniej.

  9. Co do bls-a. Możesz dbać, wymieniać olej co 5 tys. nawet, ale jak trafisz na egzemplarz z serią wadliwych panewek w najgorszym wypadku i tak korba wyjdzie bokiem. Nie ważne czy audi, golf seat, skoda, wszystkie miały przypadki zatarcia nawet przy małych przebiegach. Dodam że nie wszystkie egzemplarze miały te felerne panewki. Najciekawsze jest to, że nie sposób sprawdzić np. po nr vin jaką partię panewek wsadzili do naszego auta. Jedynie pozostaje zdjąć misę i dobrać się do panewek. Ja osobiście nie bardzo wierzyłem w mity o wadliwych panewkach, ale się naczytałem na forach i dla świętego spokoju przy okazji wymiany oleju postanowiłem je sprawdzić. Nie były w dramatycznym stanie, ale miały wżery, dosłownie na jednej półpanewce były dziury. I to nie wina longlifa, który oczywiście masakruje silniki, ale ewidentnie słabej jakości materiału z którego te panewki powstały. U mnie siedziały Kolbenschmity. Przebieg 170 tys. A3 2007 r Wymiana na panewki Glyco Sputter i śmigam spokojnie już 2 lata. Jeśli chodzi o DPF-a to u mnie pomimo braku błędów przybywało oleju tak jak Piter mówi. Wy też tak mieliście?

  10. Chory ten patent w mercedesie, kompletnie bez sensu i zwiększający wagę i stopień komplikacji przy serwisie, a z wycieków w mojej Hondzie civic to tylko wyciek z tłumika z różnicy temperatury 😉PS 15 letniej z przebiegiem miastowym 250tys i bez korozji czy picia oleju a tu takie cyrki aż boję się zmienić na nowsze auto.

  11. Skoro napompowałeś centralkę tym silniczkiem to znaczy że działa. Silniki jak już ma dość to ma czarny komutator jak się błyszczy to rysy nic nie robią. Może da się wymienić szczotki albo silnik to wyglada jak bosch z wkrętarki to pewnie będzie miało numer może da się to osobno kupić. Pozatym każdy merc ma taki szmelc więc pompa z okulara też pewnie podejdzie.

  12. Co do polerowania szyb to ta maszyna za duzo nie zdzialasz, najlepiej byłoby rotacja, tanim kosztem mozna nabyc k2 masnera i w tej cenie jest to bardzo dobra maszyna rotacyjna do takich standardowych potrzeb. Potrzeba rowniez pada filcowego ja polecam zakupic z royal pads. Mieszasz tlenek ceru z woda w proporcjach 1:1, taka gotowa papke nakladasz na pada i lecisz, trzeba kontrolowac temperature i zwilzac szybe woda gdy robi sie sucho, dodatkowo cale auto polecam okleic folia malarska bo przy polerowaniu tlenkiem robi sie duzo syfu, szczegolnie trzeba uwazac na uszczelki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!