Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy elektryczne auta NAPRAWDĘ są ekologiczne?



Czy samochód, który lokalnie nie produkuje żadnych zanieczyszczeń, w globalnym rozrachunku też jest eko? Zapraszamy na film.

Zobacz także:

– Kraków – koniec z wjazdem na Kazimierz? https://www.autocentrum.pl/filmy/pozostale/krakow-koniec-z-wjazdem-na-kazimierz/

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/

Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/

Serdeczne podziękowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie za udostępnienie Parku Miejskiego do nagrań.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

24 thoughts on “Czy elektryczne auta NAPRAWDĘ są ekologiczne?

  1. Smog to kopcom domy jednorodzinne w ziemię albo barłóg żuli gdzie palom co im do głowy pszyjdzie od gumy do plastików nawet stare ciuchy bo nie stać ich na ogzewanie czystom energiom

  2. Od dawna nie chodzi o dobro ludzi, tylko o pieniądze. Chuj nie ekologia te ich nowoczesne wynalazki. Wszystko jest szkodliwe w większym i mniejszym stopniu. Nie mówię, żeby nie dbać o czystość na świecie, ale to jak wszystko jest wymuszane to jest żałosne.

  3. Tak tylko że oddychasz. Ty i twoi bliscy lokalnie.I szlag mnie trafia jak zamykam bramę a moje 2.5l bmw kopci mi pod nos.
    Te wszystkie wyliczenia są dla mądrali.Zacznijmy lokalnie od siebie.
    Nawet mała przewaga jes kluczowa i warta zachodu.
    Oj tyle afer ze szkodą dla środowiska.Takie demonizowanie produkcji bateri jest śmieszne.
    I nie chodzi o smog tylko o chlorki tlenków azotu niekopcących dizlów.

  4. To wina tych hindusów co wybierają śmieci z rzek i jakiś części komputerów i palą tym a wszystko zganiają na samochody . Dla mnie elektryczny samochód to większa zabawka dla dziecka za którą sie wiecej placi bo prąd jest droższy ale silnik juz tez nie ma fajnego powarkiwania ;(

  5. Nie ma ekologicznych aut, a diabeł tkwi w szczegółach. Cały proces wydobycia i przetwarzania ropy też nie jest ekologiczny. Ktoś musiał zbudować tysiące kilometrów ropociagów, przemysł petrochemiczny, dysrybucje czyli wszystkie te ciężarówki cysterny i stacje benzynowe, które przez całą dobę też zasila energia elektryczna. Czyli nawet mając auto na olej napędowy też pośrednio jezdzimy na węgiel. Juz o katastrofach ekologicznych związanych z wydobyciem ropy nie chce mi się rozpisywać. Elektryk miałby sens ekologiczny przy założeniu, że jest ładowany w taryfie nocnej. Polskie przestarzałe elektrownie nie mogą pracować na minimalnych parametrach i za chwilę na maksymalnych, a skoki poboru mocy to dla nich nielada wyzwanie. Z punktu widzenia energetyki najbardziej korzystny bylby bilans energetyczny między dniem a nocą. W nocy też z reguły najmocniej wieje, a jakieś 5-10% polskiej energii mamy z wiatru. To ma sens, ale nie dla szarego Kowalskiego co jedzie do Biedronki i do pracy, tylko dla flot przedstawicieli handlowych, malych firm, autobusów miejskich, skuterów i rowerów elektrycznych. Reszta powinna nadal jezdzić na tradycyjnych paliwach.

  6. Jest i nie jest eko… zależy od punktu siedzenia. Póki co nie mamy mozliwosci w Polsce bycia EKO na full przy obecnym pozyskiwaniu prądu. Ale to nas nie powinno ograniczac, bo nie jest wina greenway'a ze prad mamy z wegla. Łądowarki tak inaczej sa konieczne bo liczba elektrykow na polskich trasach rosnie. A przy masowej skali i tak duzo łatwiej byloby opanowac zanieczyszczenia z kominow niz z milionow rur wydechowych

  7. A ja poczekam aż ktoś udowodni mi że mogę w 3min naładować elektryka i przejechać nim w trasie na jednym ładowaniu 1000km lub chociaż 800km. Ale nie jadąc jak dziadek 80km/h tylko normalnie jak człowiek. Dodatkowo niech ktoś mi pokaże ile awarii będzie miał taki elektryczny samochód po przejechaniu 10lat i np. 150000km i tak ja wiem że są tacy co w 2 lata zrobili już i 300000km elektrykami ale tu nie chodzi o przebieg a bardziej o czas, używamy telefonów komórkowych w których siedzą takie aku jak w tej super Tesli i hmm, mi sie jeszcze nie zdarzyło żeby któraś bateria w fonie wytrzymała więcej jak 3lata a przy 3latach najczęściej telefon który jak był nowy trzymał 2dni a po tym czasie ledwo daje radę działać 6h na czuwaniu lub 35min rozmów, no ale takie są właśnie wspaniale te ogniwa, a ludzie po dziś dzień nie widzą tego i myślą że w autach są lepsze aku,

  8. Świetne podsumowanie. W elektrykach problemem jest magazynowanie energii jak i również jej pozyskiwanie i przesyłanie. Jeśli zadbamy odpowiednio o te czynniki, to może gatunek ludzki przetrwa.

  9. Skoro pył z klocków, sprzęgieł i opon jest czynnikiem zanieczyszczającym środowisko w równie dużym stopniu co spaliny, czemu ekolodzy nie wojują o montowanie sekundników na każdym jednym skrzyżowaniu ? Ile można by dzięki nim uniknąć gwałtownych hamowań i przyspieszeń ? Oszczędzanie wymienionych elementów oznaczałoby ich dłuższą żywotność, więc kolejny plus dla środowiska. Poza tym byłyby to też plus dla samego komfortu kierowców.

  10. Dla mnie jednak ta przewaga elektryka jest i to znacząca jesli chodzi o zanieczyszczenie środowiska. W Polsce to fakt produkuje sie prad z wegla – coz… moze sie to zmieni a wlasciwie panstwo bo stacje ładowania jak greenway korzystaja z tego co maja dostepne – ale btw – i tak jestem zdania, ze gdyby tak masowo przejsc na elektryki to w ogolnym rezultacie duzo łatwiej byloby kotrolowac zanieczyszczenia z kilkadziesieciu kominow niz spaliny z aut

  11. Czy ktoś pamięta ile Zachar skręcił na hybrydowej toyocie w konkursie Eko jazdy? Zajął 2 miejsce i wyszło mu ponad 2 litry, a tu bierze pod uwagę 1lit na 100, choć w zwykłej toyocie większości z nas dałoby radę zrobic 5,6/100… Zachar chyba zaakceptował ideologię i zaczyna analizować technologię jak jeden starszy dziennikarz ocenia właśnie toyotę w pseudo moto dokumentach…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!