Rok z elektrykiem – Nissan LEAF. Czy samochód elektryczny ma sens?
Sprawdź EKWIPUNEK: https://testhub.pl/ekwipunek/
Rekomendacje ZAKUPOWE: https://testhub.pl/rekomendacje/
Reklamki u Szafy – info znajdziesz na tej stronie: https://mocnyvlog.pl/reklama100
Linki z Reklamek u Szafy: http://bit.ly/ReklamkoweLinki
Kontakt e-mail: MocnyVlog+Kontakt@gmail.com
👍🏻Postaw browar Szafie – wspieram twórce:
Mój Patronite: https://patronite.pl/Szafa
Normalne konto: PL 32 1160 2202 0000 0003 0396 4666
PayPal: https://www.paypal.me/MocnyVlog
🔔Subskrybuj: http://bit.ly/MocnyVlogSUB
🌍Filmy z wyjazdów do: USA, Japonia, Iran, Korea, Gruzja, innych znajdziesz tu: http://mocnyvlog.pl/Playlisty
🎦Moje Playlisty: https://mocnyvlog.pl/Playlisty https://www.youtube.com/user/MocnyVlog/playlists?sort=dd&view=1&shelf_id=0
Strona: http://www.MocnyVlog.pl
Facebook: http://www.facebook.com/VlogMocny
Twitter: https://twitter.com/MocnyVlog
Instagram: http://instagram.com/MocnyVlog
Instagram Jedzeniowy: http://instagram.com/DailyFFD
Twitch: https://www.twitch.tv/mocnyvlog
Grupa FFD Fast Food Diet: https://www.facebook.com/groups/1703113456574981/
YouTube RSS: https://www.youtube.com/feeds/videos.xml?channel_id=UCPkbc6JNM7O299DY3ZyXJLw
Muzyke do filmów znajduję tu: https://bit.ly/MuzykaSzafy
Mój drugi kanał: https://www.youtube.com/user/TestHubPL
Jeżeli nie możesz wysłać czegoś mailem wyślij do paczkomatu:
Paczkomat MGO02A
26-085 Miedziana Góra, ul.Urzędnicza 8
telefon do nadania: 732 624 265
e-mail do nadania: mocnyvlog+paczkomat@gmail.com
Możesz zrobić to tu: https://bit.ly/3bSmA6T
#vlog #NissanLeaf #EV
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Mistrzu jaka to ładowarka co daje możliwość ładowania do 80% ?
Cześć, podpowiesz co to za aplikacja do sprawdzania kondycji baterii w Leafie ? 😉
Witam jestem zainteresowany kupnem proszę o kontakt ze mną pozdrawiam
Mam hybrydę i ten Nissan idzie na kolejny zakup. Pozdrawiam i dziękuję💪✌️
Chyba najlepsze z elektryków pomysły mają Chińczycy bo mają wymienne baterie podjeżdzasz pod paczkomat tzn bateriomat wyciagacz baton taki jak w elektrycznym rowerze i wymienisz swoją baterie rozładowaną wkładasz do ładowania a naładowaną wyjmujesz i wrzucasz do autka moim zdaniem świetne rozwiązanie .
Caly czas jestem sceptyczny ale tylko z uwagi na ceny….pojezdzilem volvo c40 408 konnym ….szok….4.7s/100…ale 260000pln to dalej kosmos
Ładowanie do 80% to głupota powtarzana w kółko przez laików
Miałem „przyjemność” użyć służbowego Leaf’a na trasie 80 km wyjazd 80 km powrót. Jazda w trybie eco + e-pedal. Podróż drogami powiatowymi z prędkościami do 100km/h w jedna stronę i powrót z prędkością do 80km/h już bez trybu e-pedal. Tu wyjaśniam że wynikało to ze stanu naładowania baterii po dojechaniu do celu: 54%. Po powrocie było 14% stanu baterii. Wrażenia mieszane, nawet bardzo. Auto ciekawe ale wykonanie i wyposażenie jest mocno dyskusyjne. Przykładowo super kamery vs regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie. Kiepskie plastiki, przełączniki bez podświetlania, liche fotele, ergonomia też bez szału. A i jeszcze ogrzewanie, nie wiem czy to przejściowe ale po włączeniu ogrzewania śmierdzi plastikiem. Ja w tym aucie czułem się źle i osobiście bym go nie kupił chyba że jako III w rodzine na dojazdy do sklepu ewentualnie pracy. Jako uzupełnienie – auto ma 1,5 roku i 15k km przebiegu.
Dużo błędów w prezentacji, ogólnie spoko materiał. Ale ten pojazd to nie jest na trasy więc mówienie że problem jest w trasach to zdana informacja. Samochód jest prezentowany przez Nissana jako pojazd miejski.
e-Pedal super sprawa, podczas zmiany z D na R nie trzeba zdejmować nogi z gazu i wciskać hamulca więc jakieś zawracanie robi się moment 🙂
Filmik zawiera błąd merytoryczny. Pojęcie „cykl ładowania” to pełne ładowanie 0-100. Nie ważne czy to 0-50% dwa razy czy cztery razy 25%. Więc ładując do np. Od 20 do 80% nie ma Pan pełnego cyklu ładowania, chodziło Panu o liczbę podłączeń. Pozdrawiam
Cykl ładowania to nie jest każde podpięcie do ładowarki. Tylko uzupełnienie od 0%-100% w rozumieniu ilości prądu. Jako że nigdy nie rozładowywujemy do zera to traktujemy to po prostu ile % bateri uzupełniamy. Np od 20%-80% (zalecane ładowanie elektryków) to 0.6 cyklu. 50%-70% to 0.2 cykla itd. Przykład, bateria zakłada 1500 cykli, kierowca ładuje 20%-80% to daje 1500/0.6 = 2500 ładowań.
Szfa bardzo rzeczowo podsumowałeś.Bez chura optymizmu i ględzenia jak to jest super mieć elektryka.
Bez problemu wokół komina a ładowarki na trasie zamiast działać płatnością jak port w markecie na kartę.Wydziwiają z aplikacjami albo torbą kart do każdej ładowarki inna.Ot Polska.
Pozdrawiam
Za 20 lat elektryki będą dużo wydajniejsze i spalinowe auta zaczną przechodzić do lamusa. Po za tym w takim elektryku nie trzeba zmieniać oleju w silniku, skrzyni biegów, płynu w chłodnicy, zmiany rozrządu itd, a to są dodatkowe koszty.
Powerbanków ni ma do tego ???
Pozdro Szafa, niech jeździ jak najdłużej
Po roku samochód nie ma przejechane nawet tych 12 tys. km. Czyli mniej więcej granicy opłacalności dla spalinówki, w przypadku elektryka ta granica się przesuwa (ze względy choćby na wyższy koszt zakupu). Czyli po obejrzeniu kilkudziesięciu pierwszych sekund widać, że taki samochód przy takim użytkowniku sensu nie ma 🙂
Bardzo fajny vlog. 👏
W Sierpniu minie 3 lata jak mamy Citroena C zero. Idealny samochód do miasta.
kiedys samochody były testowane przed sprzedażą ,dziś klient to tester …wymiana filtra kabinowego to śmiech na sali .Do kad zmierza ten świat ?!
Dziwne że na wstępie przy pokazaniu strat baterii po roku są dwa różne vin'y