Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Rok z elektrykiem – Nissan LEAF. Czy samochód elektryczny ma sens?



Sprawdź EKWIPUNEK: https://testhub.pl/ekwipunek/
Rekomendacje ZAKUPOWE: https://testhub.pl/rekomendacje/

Reklamki u Szafy – info znajdziesz na tej stronie: https://mocnyvlog.pl/reklama100
Linki z Reklamek u Szafy: http://bit.ly/ReklamkoweLinki
Kontakt e-mail: MocnyVlog+Kontakt@gmail.com

👍🏻Postaw browar Szafie – wspieram twórce:
Mój Patronite: https://patronite.pl/Szafa
Normalne konto: PL 32 1160 2202 0000 0003 0396 4666
PayPal: https://www.paypal.me/MocnyVlog

🔔Subskrybuj: http://bit.ly/MocnyVlogSUB

🌍Filmy z wyjazdów do: USA, Japonia, Iran, Korea, Gruzja, innych znajdziesz tu: http://mocnyvlog.pl/Playlisty

🎦Moje Playlisty: https://mocnyvlog.pl/Playlisty https://www.youtube.com/user/MocnyVlog/playlists?sort=dd&view=1&shelf_id=0

Strona: http://www.MocnyVlog.pl

Facebook: http://www.facebook.com/VlogMocny
Twitter: https://twitter.com/MocnyVlog
Instagram: http://instagram.com/MocnyVlog
Instagram Jedzeniowy: http://instagram.com/DailyFFD
Twitch: https://www.twitch.tv/mocnyvlog
Grupa FFD Fast Food Diet: https://www.facebook.com/groups/1703113456574981/

YouTube RSS: https://www.youtube.com/feeds/videos.xml?channel_id=UCPkbc6JNM7O299DY3ZyXJLw

Muzyke do filmów znajduję tu: https://bit.ly/MuzykaSzafy

Mój drugi kanał: https://www.youtube.com/user/TestHubPL

Jeżeli nie możesz wysłać czegoś mailem wyślij do paczkomatu:

Paczkomat MGO02A
26-085 Miedziana Góra, ul.Urzędnicza 8
telefon do nadania: 732 624 265
e-mail do nadania: mocnyvlog+paczkomat@gmail.com

Możesz zrobić to tu: https://bit.ly/3bSmA6T

#vlog #NissanLeaf #EV

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

20 thoughts on “Rok z elektrykiem – Nissan LEAF. Czy samochód elektryczny ma sens?

  1. Chyba najlepsze z elektryków pomysły mają Chińczycy bo mają wymienne baterie podjeżdzasz pod paczkomat tzn bateriomat wyciagacz baton taki jak w elektrycznym rowerze i wymienisz swoją baterie rozładowaną wkładasz do ładowania a naładowaną wyjmujesz i wrzucasz do autka moim zdaniem świetne rozwiązanie .

  2. Miałem „przyjemność” użyć służbowego Leaf’a na trasie 80 km wyjazd 80 km powrót. Jazda w trybie eco + e-pedal. Podróż drogami powiatowymi z prędkościami do 100km/h w jedna stronę i powrót z prędkością do 80km/h już bez trybu e-pedal. Tu wyjaśniam że wynikało to ze stanu naładowania baterii po dojechaniu do celu: 54%. Po powrocie było 14% stanu baterii. Wrażenia mieszane, nawet bardzo. Auto ciekawe ale wykonanie i wyposażenie jest mocno dyskusyjne. Przykładowo super kamery vs regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie. Kiepskie plastiki, przełączniki bez podświetlania, liche fotele, ergonomia też bez szału. A i jeszcze ogrzewanie, nie wiem czy to przejściowe ale po włączeniu ogrzewania śmierdzi plastikiem. Ja w tym aucie czułem się źle i osobiście bym go nie kupił chyba że jako III w rodzine na dojazdy do sklepu ewentualnie pracy. Jako uzupełnienie – auto ma 1,5 roku i 15k km przebiegu.

  3. Dużo błędów w prezentacji, ogólnie spoko materiał. Ale ten pojazd to nie jest na trasy więc mówienie że problem jest w trasach to zdana informacja. Samochód jest prezentowany przez Nissana jako pojazd miejski.

  4. Filmik zawiera błąd merytoryczny. Pojęcie „cykl ładowania” to pełne ładowanie 0-100. Nie ważne czy to 0-50% dwa razy czy cztery razy 25%. Więc ładując do np. Od 20 do 80% nie ma Pan pełnego cyklu ładowania, chodziło Panu o liczbę podłączeń. Pozdrawiam

  5. Cykl ładowania to nie jest każde podpięcie do ładowarki. Tylko uzupełnienie od 0%-100% w rozumieniu ilości prądu. Jako że nigdy nie rozładowywujemy do zera to traktujemy to po prostu ile % bateri uzupełniamy. Np od 20%-80% (zalecane ładowanie elektryków) to 0.6 cyklu. 50%-70% to 0.2 cykla itd. Przykład, bateria zakłada 1500 cykli, kierowca ładuje 20%-80% to daje 1500/0.6 = 2500 ładowań.

  6. Szfa bardzo rzeczowo podsumowałeś.Bez chura optymizmu i ględzenia jak to jest super mieć elektryka.
    Bez problemu wokół komina a ładowarki na trasie zamiast działać płatnością jak port w markecie na kartę.Wydziwiają z aplikacjami albo torbą kart do każdej ładowarki inna.Ot Polska.
    Pozdrawiam

  7. Za 20 lat elektryki będą dużo wydajniejsze i spalinowe auta zaczną przechodzić do lamusa. Po za tym w takim elektryku nie trzeba zmieniać oleju w silniku, skrzyni biegów, płynu w chłodnicy, zmiany rozrządu itd, a to są dodatkowe koszty.

  8. Po roku samochód nie ma przejechane nawet tych 12 tys. km. Czyli mniej więcej granicy opłacalności dla spalinówki, w przypadku elektryka ta granica się przesuwa (ze względy choćby na wyższy koszt zakupu). Czyli po obejrzeniu kilkudziesięciu pierwszych sekund widać, że taki samochód przy takim użytkowniku sensu nie ma 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!