Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

sonda – samochody elektryczne



O ekologii i działaniach proekologicznych mówi się coraz częściej. Na drogach rośnie liczba samochodów hybrydowych oraz elektrycznych.
Postanowiliśmy sprawdzić co Kutnianie sądzą o elektrykach. Zapytaliśmy też czy zdecydowaliby się wybrać samochód elektryczny czy jednak pozostaliby przy klasycznym spalinowym.

Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie? 😉

Miasto Kutno #sonda #samochody #elektryczne #hybrydowe #spalinowe #ekologia #środowisko #spaliny #kutno #mieszkańcy

TELEWIZJA KUTNO
Nasza strona internetowa: http://telewizjakutno.com/
Nasz Facebook: https://www.facebook.com/tvkutno
Nasz Twitter: https://twitter.com/TelewizjaKutno
Nasz profil Google+: https://plus.google.com/u/0/107083059622466882574/posts

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

21 thoughts on “sonda – samochody elektryczne

  1. Spalinowy koszt przejechania 100 KM 35 PLN elektryczny 70 PLN i cena auta 2 lub 3 razy wyższa odpowiedź sama się nasuwa. A poza tym cena wymiany bateri w takim aucie powala na kolana nawet bogatych

  2. Same baby, jakby zobaczyły ile te auta kosztują, ile jest stacji dokujacych, ile trzeba poczekać na pełne "tankowanie" i skąd ten elektryczny potencjał płynie to szybko by zmieniły zdanie

  3. W elektrycznym samochodzie nie ma ekologii tak długo jak energia będzie powstawała że skakania węgla do wyprodukowania prądu. Po drugie po 5 latach jak przyjdzie nam wymienić akumulatory to nie tylko mocno odczujemy to po kieszeni ale utylizacja starych akumulatorów już taka ekologiczna nie jest. Ja widzę przyszłość w biopaliwach patrz technologia Porsze. Lub wymienne kasetki Żeliwo wodorowe patrz technologia VW. Zimą jazda na akumulatorach w Polskich warunkach tylko dla hobbistów. Ja osobiście posiadam skuter elektryczny i jazda latem ok. Zimą akumulator przechowuje w domu. Kupiłem nie z myślą o ekologii lecz dla przyjemności. Kolejna sprawa stłuczka. Wypadek koszt naprawy elektryka dużo droższy i nie chcą ludzie po takich przejściach już go kupić. W obecnej chwili 2.0 Diesel to najlepszy silnik ekonomiczny dający również frajdę z jazdy. I nieporównywalnie tańszy. Co do zanieczyszczeń to lepiej zająć się piecami opalanymi na węgiel bo jak w Katowicach zima zawieje z kominów to się oddychać nie da. A hałas to emitują nocą uszkodzone kratki i studzienki jak auta po nich nocą jeżdżą.

  4. Wszystko ładnie i pięknie jest jedno "ale", trzeba odpowiednio zabezpieczyć akumulator przed uderzeniem. Dlaczego ?: w USA spłonął samochód Tesla wraz 2 pasażerami . Wydzieliła się bardzo wysoka temperatura a wszystko skutek odkształcenia konstrukcji akumulatora. Kto jest w stanie przewidzieć w razie wypadku czy akumulator będzie zabezpieczony przed uszkodzeniem

  5. Co to za sonda? Wypowiada się 4, czy 5 osób. Z czego tylko jedna ma jako takie pojęcie co to jest ślad węglowy. Śmierdzi mi to propagandą.

  6. A czy oni wiedzą jaka dokładnie wygląda naprawa i ile będą kosztować itd itd?
    Słuchać po ich głosie że nie pewni są odpowiedzi swojej nie wiedzą co mówię
    I niby dbanie o ekologię to jest śmiech na sali 🤣🤣🤣
    Szkoda że pytacie się ludzi którzy nic nie wiedzą na ten temat i ciekwe czy wiedzą jaki silnik przychodzi? 🤣🤣
    Zapytajcie się kierowców mechaników itd ludzi którzy wiedzą coś o tym.

  7. W dodatku taka sonda to informacja jak łatwo manipulować ludźmi. Lobby pseudoekologiczne ma duże pole do popisu dzięki temu i żadnych przeszkód żeby robić wielkie pieniądze na ciemnocie ludzkiej. Szkoda słów.

  8. Pytanie powinno być zadane kierowcom pojazdów ciężarowych rolnikom kierowcom sprzętu budowlanego pilotom i wojsku przede wszystkim komuś kto wie o co chodzi a nie laikom .czy tankowce płynący z chin są na prąd to diesle tak kochane przez wszystkich

  9. Zbadajcie sobie pytanie z czego jest prąd, ile trzeba spalić węgla. Jak znikną spalinowe silniki ile trzeba zbudować elektrowni węglowych, atomowe nie bezpieczne dla środowiska i produkcja baterii ,ołów… Teraz jest nagonka na foto woltanike, ile to odbiera ciepła i oddaje nagrzewając atmosferę.Dotyczy się betonu, dachów pokrytych blachą. Z tego się robi dziura ozonowa ..Za kilkanaście lat dojdą myśliciele co napisałem….

Dodaj komentarz

Zadzwoń!