Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Spalony moduł po zwarciu – jak zdiagnozować, robić pomiary multimetrem elementów w układzie (na PCB)



W tym filmie pokażę jak diagnozowałem Inverter bieżni Kettler – LEPOW INVERTER BPA28HUB-K 2100W – czyli ogólnie jak sprawdzić/zmierzyć/zdiagnozować uszkodzone płytki/moduły elektroniczne, jak mierzyć elementy w obwodzie/w układzie multimetrem/miernikiem.

Jak nie dać się zwieść, gdy multimetr w trybie testu diody pokazuje zwarcie lub niskie wartości impedancji blisko zwarcia – jak trzeba myśleć, które elementy są elementami głównymi wykonawczymi a które są zabezpieczające/pomocnicze jak np. diody/tranzystory

Pokażę moje sposoby diagnostyczne, będzie trochę walki z pomiarami/elementami i ich lutowaniem oraz odlutowaniem z PCB – ogólnie takie prace są dosyć czasochłonne i mozolne – oraz jest dużo demontażu, pomiarów i „odgadywanie” co jak po co i do czego służy/jaką pełni rolę w układzie 🙂

Jeśli przeczytałeś/aś opis do końca napisz w komentarzu: „Siema Lolo” 😉

e-mail: rzezbiarz.tytus@gmail.com
Instagram: www.instagram.com/rzezbiarz.tytus

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

32 thoughts on “Spalony moduł po zwarciu – jak zdiagnozować, robić pomiary multimetrem elementów w układzie (na PCB)

  1. Dzień dobry Panie rzeźbiarzu! Czy można jakoś ocenić sprawność kondensatorów SMD mając jedynie zwykły miernik? Na jakim ustawieniu miernika je sprawdzać?

  2. ale dziad … jak bys mi tak naprawil plytke i przyszla by do mnie w tkaim stanie podziarana cala zbesztana to bym Ci nia morde przerysowal. na koniec sie czysci pcb miedziana scierka pod temperatura i czysci wszytkie odlutowane kanaly .. BLEEEEE ZWYMIOTOWAC MOZNA . tak to mozn sie bawic w gimnazjum .

  3. czy ty jesteś wstanie naprawić (do tego momentu głupie pytanie) i wzmocnić zasil. laboratoryjny 30V 10A firmy WEP? na tych samych parametrach. Oczywiście odcinek który wspomoże widownie ? za naprawę i wysyłkę ja płace

  4. Jakbym widział samego siebie ładnych parę lat temu 😏
    Teraz rzuciłbym to w diabły. Płytka porzeźbiona okrutnie. Gratuluję uporu i dociekliwości.
    A, zapomniał bym: Siema Lolo 😊

  5. Ahh, ja robiłem u siebie, układ PCB jest programowalny i pewnie jak zamówię to będzie on czysty i nic on nie zdziała :< zwarcie na kondensatorach tez tak było samo. Podgrzewałem kontroler to coś tam robił x). Ale po odlutowaniu zwarcia na kondensatorach ustały.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!