Wobec dopłat i poszerzania oferty importerów, coraz więcej osób zastanawia się, jakie auto elektryczne wybrać – zarówno do domu, jak i do firmy. Przyglądamy się temu, co jest dostępne na rynku i omawiamy najciekawsze w naszej ocenie modele. Zapraszamy!
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
31 thoughts on “Jakie auto elektryczne wybrać? – Ania i Marek Jadą”
Forsowanie na sile aut elektrycznych dziala tylko na "wyksztalconych" z miast na ogol. Ani te auta nie sa funkcjonalne ani ekonomicznie uzasadnione. 3 odcinki o tym, jak o wyprawie na Nordkkap, gdzie 20 lat temu zwyklym dieslem klasy sredniej mozna bylo przejehcac na pelnym baku 1200km bez planowania, laptopa na kolanach, stresu, z ogrzewaniem i o niebo krocej dotrzec do celu. Dziekuje za taki postep wsteczny. Europie grozi realny blackout, a ludzie maja kupowac elektryki ?!
Kup sobie takie auto zanim jeszcze jesttt tanie 200 tyś. Wzwyż a za 5 lat możesz go sobie ustawić na trawniku swojego domu zamiast krasnala na to się jeszcze nada
dobre komentarz na to ze styl jazdy jest nerwowy — na prawdę widać jak się przekroczy granica — nie podoba mi się styl jazdy jaki jest w Polsce – bardzo dobrze ze pan to wspominał
za cene jednej ladowarki mozna kupic 3 DIESLE , ile kosztuje utylizacja ladowarki , nie wspomne o AKUMULATORACH , zakopia na jakies pustyni . ECO ?????
A ja mam tego „gorszego” bliźniaka Corsy 🙂 i to jest mój pierwszy samochód na F, wcześniej były różne das auto przez 20 lat i nie mówię o wiekowych paskach ale touranach, golfach a sharan do tej pory jest w naszej flocie jak jedziemy caaaałą rodziną. Wracając do rzeczonej e-208’ki to uwielbiam ten samochód. Zwinny kiedy trzeba(te 136KM daje bardzo przyjemne wrażenie), poręczny w mieście i zasięg 250+ (o ile temperatura jest powyżej 5*C). Nawet żony 183KM Corolla już mnie tak nie bawi. Co do naszej krajowej infrastruktury, to osobiście uważam, ze trzeba zapomnieć o osiągnięciach naszych drogowców z ostatnich 10lat i zmienić nawyki, nie nastawiać się na byle jak najszybciej, ale podróżować z przyjemnością, przystanki, etc. Zabrakło mi i4’ki 🙁
Marku mówisz ze kupił byś samochód z zasięgiem 250 w miarę szybkim ładowaniem i do 250.000 zł Nje zapomniałeś o ev6? To najrozsądniejszym wybór. Pomijam wspomniane przez ciebie systemy wsparcia których nie używam bi liczy się cała reszta która ma większy wpływ na użyteczność samochodu
Zlali przedsiębiorców którzy są zwolnieni z VAT (max cena samochodu 225 a nie 248) W czym lekarze są gorsi od budowlańców np? W konsekwencji nie kupisz samochodu z duża bateria i sensownym wyposażeniem
Czystszy (prąd) nie znaczy madrzejszy, cały świat większa wydobycie węgla, a my mamy jakiś heroizm uprawiać i ratować świat idąc w utopie ekologczną, ale ogólnie sensowny materiał
Ja i tak bym kupił Honde e. Jest mała, piękna. Nowoczesne retro 😀 I co z tego że ma mały zasięg i bagaznik ? 40km dziennie wystarczy i dwie torby z lidla się zmieszczą. 😉
No to macie problem, aby Wam przeszło przez usta słowo Tesla? Bo to co Sz Pani cchce mieć w okolicach ćwieć mln zł Ona ma, a do tego ekstra własną sieć szybkich ładowarek z super prostą obsługą. No ale nie sponsoruje lokalnych yutuberów i nie daje pojeździć..
Wiecie co. Wjazd do Polski od Zgorzelca kojarzy mi się trochę z tym jak dawniej wjeżdżało się do Warszawy od Janek. Nagle robil się dziki zachód. 3 pasy i ludzie dostawali szaleju i się ścigali prawy lewy byle być na jak najlepszej pozycji. Za Zgorzelcem droga robi się wąska a ludzie zaczynają jechać szybciej I agresywniej. Dziki Zachód 😉 albo wschód 😜
Mały elektryk dojazdy wokół komina i na zakupy oraz z dziećmi do szkoły jak najbardziej a jeszcze lepiej jak się mieszka w domku i można ładować go z siły przez noc
Jaki kupić? Nie kupimy żadnego nawet na trzecie lub czwarte auto. Tylko SUVy z napędem na wszystkie koła które dziennie przejadą ponad 1000 km. Elektrykiem jazda zajmie parę dni.
Ach! Miałem EQV w październiku. Oddając go udało mi się dojechać Kraków-Warszawa bez doładowywania – temperatura około 5-8st, bez ogrzewania (poza fotelami) z tempomatem na 100kmh. Da się 🙂 ale ja podziękuję 🤣 Po okolicach Wieliczki było bardzo miło, choć przez to jaki on jest już na pusto ciężki, bardzo podskakiwał na poprzecznych nierównościach tył. PS XC40 Re. tym samym co z Waszego testu egzemplarzem dojechałem do Krakowa na tych samych parametrach co EQV (w ten sam dzień co oddawałem Mercedesa) i "spalanie" było o zaledwie 1kWh niższe, co mnie mocno zaskoczyło, bo spodziewałem się znacznie mniejszego.
A ja kupiłem sobie Citroena e-C4 i jestem zadowolony. Cena jeszcze nie zaporowa. Do miasta super komfortowy elektryk. Do jazdy wkoło komina aż za dobry. Na dalsze wyjazdy nadal spalinówka.
Tak Panie.U nas dzicz na drogach.Tutaj tylko testy na elastyczność i przyśpieszenie samochodu można zrobić.Żaden tan ece driving czy jazda elektrykiem.Tir zmiecie Cię z pasa ruchu.Trzeci świat 😂🤣😂😜
Znam sprawę w UK gdzie elektryczny Sprinter stoi już kilka miesięcy bo Mercedes nie uznał gwarancji na baterię bo niby właściciel źle użytkował. Cena wymiany baterii £18.000.
Forsowanie na sile aut elektrycznych dziala tylko na "wyksztalconych" z miast na ogol. Ani te auta nie sa funkcjonalne ani ekonomicznie uzasadnione. 3 odcinki o tym, jak o wyprawie na Nordkkap, gdzie 20 lat temu zwyklym dieslem klasy sredniej mozna bylo przejehcac na pelnym baku 1200km bez planowania, laptopa na kolanach, stresu, z ogrzewaniem i o niebo krocej dotrzec do celu. Dziekuje za taki postep wsteczny. Europie grozi realny blackout, a ludzie maja kupowac elektryki ?!
Kup sobie takie auto zanim jeszcze jesttt tanie 200 tyś. Wzwyż a za 5 lat możesz go sobie ustawić na trawniku swojego domu zamiast krasnala na to się jeszcze nada
dobre komentarz na to ze styl jazdy jest nerwowy — na prawdę widać jak się przekroczy granica — nie podoba mi się styl jazdy jaki jest w Polsce – bardzo dobrze ze pan to wspominał
Szukam tych elektryków już jakiś tydzień i jedyne co mi wychodzi to to że elektryczny to może być czajnik 😬
za cene jednej ladowarki mozna kupic 3 DIESLE , ile kosztuje utylizacja ladowarki , nie wspomne o AKUMULATORACH , zakopia na jakies pustyni . ECO ?????
TOSTERY sa dobre rano robiac sniadanie …..
A ja mam tego „gorszego” bliźniaka Corsy 🙂 i to jest mój pierwszy samochód na F, wcześniej były różne das auto przez 20 lat i nie mówię o wiekowych paskach ale touranach, golfach a sharan do tej pory jest w naszej flocie jak jedziemy caaaałą rodziną. Wracając do rzeczonej e-208’ki to uwielbiam ten samochód. Zwinny kiedy trzeba(te 136KM daje bardzo przyjemne wrażenie), poręczny w mieście i zasięg 250+ (o ile temperatura jest powyżej 5*C). Nawet żony 183KM Corolla już mnie tak nie bawi.
Co do naszej krajowej infrastruktury, to osobiście uważam, ze trzeba zapomnieć o osiągnięciach naszych drogowców z ostatnich 10lat i zmienić nawyki, nie nastawiać się na byle jak najszybciej, ale podróżować z przyjemnością, przystanki, etc.
Zabrakło mi i4’ki 🙁
Citroën AMI na miasto idealne.
Marku mówisz ze kupił byś samochód z zasięgiem 250 w miarę szybkim ładowaniem i do 250.000 zł
Nje zapomniałeś o ev6? To najrozsądniejszym wybór. Pomijam wspomniane przez ciebie systemy wsparcia których nie używam bi liczy się cała reszta która ma większy wpływ na użyteczność samochodu
Zlali przedsiębiorców którzy są zwolnieni z VAT (max cena samochodu 225 a nie 248)
W czym lekarze są gorsi od budowlańców np? W konsekwencji nie kupisz samochodu z duża bateria i sensownym wyposażeniem
chwilka ,chwilka EV6 szybko sie laduje…e…panie Mareczku, warto przypomniec sobie pana test i fotel do rozkladania do spania xd
Czystszy (prąd) nie znaczy madrzejszy, cały świat większa wydobycie węgla, a my mamy jakiś heroizm uprawiać i ratować świat idąc w utopie ekologczną, ale ogólnie sensowny materiał
Ja i tak bym kupił Honde e. Jest mała, piękna. Nowoczesne retro 😀
I co z tego że ma mały zasięg i bagaznik ? 40km dziennie wystarczy i dwie torby z lidla się zmieszczą. 😉
No to macie problem, aby Wam przeszło przez usta słowo Tesla? Bo to co Sz Pani cchce mieć w okolicach ćwieć mln zł Ona ma, a do tego ekstra własną sieć szybkich ładowarek z super prostą obsługą. No ale nie sponsoruje lokalnych yutuberów i nie daje pojeździć..
Wiecie co. Wjazd do Polski od Zgorzelca kojarzy mi się trochę z tym jak dawniej wjeżdżało się do Warszawy od Janek. Nagle robil się dziki zachód. 3 pasy i ludzie dostawali szaleju i się ścigali prawy lewy byle być na jak najlepszej pozycji. Za Zgorzelcem droga robi się wąska a ludzie zaczynają jechać szybciej I agresywniej. Dziki Zachód 😉 albo wschód 😜
Czy to nowa moda na takie żałobne podsufitki? Poza tym kokpit z punktu widzenia kamery wewnętrznej wygląda niespokojnie.
zeby o czymś mówić to się trzeba o tym znać
Mały elektryk dojazdy wokół komina i na zakupy oraz z dziećmi do szkoły jak najbardziej a jeszcze lepiej jak się mieszka w domku i można ładować go z siły przez noc
Macie łącznie więcej niż 3 metry wzrostu? Bo założyłem się z kolegą o drogą flaszkę, że nie.
Czekam w lutym/marcu na wasz test modelu Y z Berlina. Spełni wasze marzenia. Infrastruktura wam sie spodoba 🙂
Jaki kupić? Nie kupimy żadnego nawet na trzecie lub czwarte auto. Tylko SUVy z napędem na wszystkie koła które dziennie przejadą ponad 1000 km. Elektrykiem jazda zajmie parę dni.
Witam kiedy będzie honda hrv
Ach! Miałem EQV w październiku. Oddając go udało mi się dojechać Kraków-Warszawa bez doładowywania – temperatura około 5-8st, bez ogrzewania (poza fotelami) z tempomatem na 100kmh. Da się 🙂 ale ja podziękuję 🤣
Po okolicach Wieliczki było bardzo miło, choć przez to jaki on jest już na pusto ciężki, bardzo podskakiwał na poprzecznych nierównościach tył.
PS XC40 Re. tym samym co z Waszego testu egzemplarzem dojechałem do Krakowa na tych samych parametrach co EQV (w ten sam dzień co oddawałem Mercedesa) i "spalanie" było o zaledwie 1kWh niższe, co mnie mocno zaskoczyło, bo spodziewałem się znacznie mniejszego.
Ania ! Świetny płaszczyk ! 😊👍
Cieszy mnie, że efektem podsumowania rozważań – jaki samochód elektryczny wybrać jest…Tesla 🥳
A ja kupiłem sobie Citroena e-C4 i jestem zadowolony. Cena jeszcze nie zaporowa. Do miasta super komfortowy elektryk. Do jazdy wkoło komina aż za dobry. Na dalsze wyjazdy nadal spalinówka.
Tak Panie.U nas dzicz na drogach.Tutaj tylko testy na elastyczność i przyśpieszenie samochodu można zrobić.Żaden tan ece driving czy jazda elektrykiem.Tir zmiecie Cię z pasa ruchu.Trzeci świat 😂🤣😂😜
A co z eNiro?
Znam sprawę w UK gdzie elektryczny Sprinter stoi już kilka miesięcy bo Mercedes nie uznał gwarancji na baterię bo niby właściciel źle użytkował. Cena wymiany baterii £18.000.
Ford znowu dał ciała, może Vignale się szybciej ładuje?😆🤣
Hmmm czyli ID 4 i ID 3 raczej najlepsze nie są… a szkoda bo są najładniejsze… sry ale N Ioniqa i EV 6 nie mogę patrzeć.