Jak ładować elektryka? Czy można użyć przedłużacza do ładowania elektryka? akie prądy, moce, zabezpieczenia, przekroje? Wszystko o ładowaniu auta elektrycznego typ2 3 fazy
Więcej o mojej „ładowarce”: https://youtu.be/9Th-VRd2adc
Mój drugi kanał: https://www.youtube.com/user/MocnyVlog
#SamochodyElektryczne #EV #ŁadowanieElektryka
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika Serwis ogólny
Diagnostyka Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Related
23 thoughts on “Ładowanie samochodu elektrycznego – łopatologicznie. Jak ładować elektryka?”
Majster jak się nazywa ta ładowarka co ogranicza do 80% ? Chwaliłeś się że masz taką.
A jak wyglada sytuacja jak masz gniazdo silowe 3 fazowe, podlaczasz ten sprzecior ale np 1 fazowa ladowarke 7.4 ke…to z ktorej fazy bedzie pobieralo prąd?
Świetny pomysł z ringiem świetlnym na ramiaku drzwi garażowych, sam film naprawdę dobry, jest kilka drobnych wpadek technicznych które warto by sprecyzować ale generalnie super dla ludzików którzy nie mają pojęcia o elektryce. Serdecznie polecam ten film wszystkim
Testowałem wallbox Tesli i przenośny evse 11 kW Tesli ładuje: Mercedes EQC Hyundai Kona Elektric Kia E-niro Natomiast nie chciały odpalić z Porsche Taycan Skoda City go e iv wszędzie złącze type 2
Ale bieda z tym ładowaniem AC. Po nissanie można było się tego spodziewać, ale że Tesla ma tylko 11kW AC to straszna lipa. Renault Zoe pozwala na ładowanie AC od 22kW do nawet 43kW. Łapa w górę za odcinek!
Dzięki za materiał. Po prawdzie myślałem , że będzie materiał z ładowania z każdego z gniazd i ich możliwości, podane czasy i moce. Ale i tak mam wyobrażenie dzięki temu.
Szafa zrobisz jakiś poradnik dla osób poszukujących agregatów prądotwórczych do zastosowań domowych? Jak wygląda teoria, co można zasilić, co wybrać itp. Coraz częściej straszą teraz blackoutami, więc pewnie dla wielu osób będzie to przydatny materiał.
Iście naukowa metoda (7:45), której nawet amator by nie polecił! Wiem, za PRL było ciężko ale jaki problem kupić miernik i sprawdzić rezystancję przewodów? Dalsza część filmu tylko potwierdza NIEKOMPETENCJE autora i szkodliwe, wręcz niebezpieczne porady! Odradzam stosowanie zaleceń z tego filmu! Prokurator powinien się tm zając!
po co inwestować w drogie i nieekologiczne samochody elektryczne zwłaszcza, że nasz rząd praktycznie nie wspiera samochodów o napędzie elektrycznym? Drogie hobby?
Majster jak się nazywa ta ładowarka co ogranicza do 80% ? Chwaliłeś się że masz taką.
Czy w lifie da się ograniczyć do 80% pojemności baterii ?
yyy… słuchaj, a ile kosztuje realnie na obecny moment naładowanie Tesli od 0 do 100% ? 💰🤕
Jeszcze jest opcja założenia PV i korzystania z "dodatkowego" prądu do ładowania auta, nie zwiększając mocy przyłączeniowej 😉
Super film
A jak wyglada sytuacja jak masz gniazdo silowe 3 fazowe, podlaczasz ten sprzecior ale np 1 fazowa ladowarke 7.4 ke…to z ktorej fazy bedzie pobieralo prąd?
czy niższy prąd ładowania ma znaczący wpływ na żywotność baterii w aucie? jak ma się więcej czasu to lepiej ładować sobie powoli np. z jednej fazy?
3 rodzaje wtyczek do ładowania. Standaryzacja po wuju :/ Skąd na końcu te 3600W z 1 fazy?
Świetny pomysł z ringiem świetlnym na ramiaku drzwi garażowych, sam film naprawdę dobry, jest kilka drobnych wpadek technicznych które warto by sprecyzować ale generalnie super dla ludzików którzy nie mają pojęcia o elektryce. Serdecznie polecam ten film wszystkim
Testowałem wallbox Tesli i przenośny evse 11 kW Tesli
ładuje:
Mercedes EQC
Hyundai Kona Elektric
Kia E-niro
Natomiast nie chciały odpalić z
Porsche Taycan
Skoda City go e iv
wszędzie złącze type 2
nie zlinkowałes flimu do ładowarki
Ale bieda z tym ładowaniem AC. Po nissanie można było się tego spodziewać, ale że Tesla ma tylko 11kW AC to straszna lipa. Renault Zoe pozwala na ładowanie AC od 22kW do nawet 43kW. Łapa w górę za odcinek!
Elektryka prąd nie tyka. A jak tylnie to pierdyknie .😜Fajny materiał.
Dzięki za solidne przygotowanie się do tematu.
Dzięki za materiał. Po prawdzie myślałem , że będzie materiał z ładowania z każdego z gniazd i ich możliwości, podane czasy i moce. Ale i tak mam wyobrażenie dzięki temu.
Szafa zrobisz jakiś poradnik dla osób poszukujących agregatów prądotwórczych do zastosowań domowych? Jak wygląda teoria, co można zasilić, co wybrać itp. Coraz częściej straszą teraz blackoutami, więc pewnie dla wielu osób będzie to przydatny materiał.
Jakość dźwięku tragiczna, podgloszenie w postprodukcji nic nie da.
Iście naukowa metoda (7:45), której nawet amator by nie polecił!
Wiem, za PRL było ciężko ale jaki problem kupić miernik i sprawdzić rezystancję przewodów?
Dalsza część filmu tylko potwierdza NIEKOMPETENCJE autora i szkodliwe, wręcz niebezpieczne porady!
Odradzam stosowanie zaleceń z tego filmu!
Prokurator powinien się tm zając!
po co inwestować w drogie i nieekologiczne samochody elektryczne zwłaszcza, że nasz rząd praktycznie nie wspiera samochodów o napędzie elektrycznym?
Drogie hobby?
Swietny wyklad 🙂
Napewno wielu osobom ktora mialy maly kontakt z elektryka lub slabe oceny w szkole to bardzo pomoze 🙂
Ale że nie wziołeś pokładowej 22kW to jestem zaskoczony.
🤔🤗🤔🤗
2 gi🤣🤣