Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Tesla Model S oczami właściciela – czy w Polsce to auto ma sens?



===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback

↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Zapraszam na prezentację Tesli Model S oczami właściciela, który jeździ tym autem od prawie dwóch lat.

Zajrzyj też na: http://greencell.pl/, http://swiatbaterii.pl

Realizacja: NeonCup Studio – https://neoncup.pl/

Gdyby ktoś chciał skonfigurować Teslę (z rabatem)
http://ts.la/pawe5813

Subskrybuj kanał Zachar OFF, jeśli nie chcesz niczego przegapić! – http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Facebook – https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram – https://instagram.com/zachar_off/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

40 thoughts on “Tesla Model S oczami właściciela – czy w Polsce to auto ma sens?

  1. jaki jest sens kupowania samochodu elektrycznego za 800-900 tys zl ??? …. samochod ktory ma zasieg 450km ??? …. ladowanie 3ph 8 godzin a 1ph 240V 30 godzin !!!!!!!!!!!!!!! ????????????????

  2. TESLA super autko… cena w UK 68k £. Po roku użytkowania przez znajomego (dostał jako firmowe) doszło do ZWARCIA w baterii -> laweta… koszt wymiany baterii 50k £ polecam naiwnym baranom

  3. Naprawde ? Mobilnosc nie jest Trujaca ??? Nieprawda !!
    Ten test wedlug mnie jest niekompletny !! A gdzie jest uwzglednienie procesu produkcyjnego ?
    A moze wypadaloby nadmienic zanieczyszczenia i slad weglowy generowany przy produkcji calego pojazdu jak rowniez, oddzielnie to samo odnosnie dla procesu produkcji akumulatora ???
    Istnieja opracowania dokumentujace czas potrzebny do wyzerowania skazen przy produkcji na ok 15 lat uzywalnosci pojazdu.
    Ten caly test jest niekompletny.

  4. 29:13 Oglądam ten film po jakiejś przerwie drugi raz i podobne spostrzeżenia mam przy pompie ciepła. Grzejąc PC mogąc zmniejszyć albo zwiększyć temperatura na PC o jeden stopień masz większą świadomość zużycia energii niż na piecu węglowym gdzie dokładność ustawień jest rzędu 5 czy 10 stopni.

  5. Osiągi do ceny to porażka. Ten film tylko mnie upewnił że to nie czas na elektryki. Szczególnie w PL. Chyba, że ktoś robi do 100km dziennie i codziennie ładuje w domu / miejscu gdzie parkuje. Swobodna jazda po kraju , jeszcze w zimie nie wygląda dobrze. A z prędkościami 160+ to już w ogóle niewiadoma. Zostaję przy mustangu

  6. Fajnie, ale przystanek na kawę 15 min. to nie przystanek 8h na naładowanie. Czy hotele z noclegiem też są w cenie? Podczas ładowania sprawność wynosi bodajże 1,4:1, to znaczy 40 dodatkowych procent pobranych idzie na ciepło – czysta strata. Gdzie tu sprawność

  7. Pedrolenie kotka za pomocą młotka.W Polsce auta elektryczne nie mają żadnego sensu za wyjątkiem samej przyjemności jazdy. Wysoka cena zakupu to raz.Żadna ekologia,to oszustwo.Już wyjeżdżające auto elektryczne z salonu skaziło środowisko tak jak auto z dieslem po 10 latach eksploatacji.Do ładowania używamy energii elektrycznej pochodzącej z węgla i zapewne na zadany dystans skazimy środowisko bardziej niż autem spalinowym na tym samym dystansie.I wreszcie ładowanie.W Polsce jeszcze w powijakach a gdyby nagle 15 % Kierowców zakupiło auta elektryczne to proszę sobie wyobrazić co się będzie działo po południu.Ludzie wracają z pracy podłączają auta do ładowania,wchodzą do domu i zaczynają przygotowanie posiłków i co?Ano gónwo.Polska sieć jest tak słaba że popalą się trafo.

  8. Inteligentny facet z żyłką do robienae interesów ktoremu powodzi się znakomicie może wydać poł miliona na auto warte może połowę tej wartości tylko dlatego , że jest elektryczne.
    Kto powiedział, że zakupy mają być robione z głową? 'Przynajmniej te ktore dotyczą osobistych kosztów.
    jak bumernag bowiem powraca pytanie jak drogie są koszty wytworzenia takiego auta jak drogie jest ładowanie jak długo to trwa gdzie infrastruktura do obsługi itd.

  9. To przyszłość?? Cenowa?? A jak się mają koszty środowiskowe wytworzenia baterii i później jej utylizacji, w odniesieniu do kosztów eksploatacji auta z silnikiem benzynowym?? No, i jaka jest trwałość owej baterii?? Mam wątpliwości, w świetle różnych sygnałów, czy taki "ekologiczny" samochód jest alternatywą rzeczywiście ekologiczną do obecnej motoryzacji. A jeszcze jedno, do ładowania owej baterii jest potrzebny prąd, zatem elektrownie będą potrzebne w większym stopniu niż teraz… gdyby wszyscy przesiedli się do takich aut, jak owa Tesla, i zaczęliby ładować ich baterie, to energetyka JUŻ byłaby na kolanach…

  10. Wedlug mnie, samochody na baterie, to jednak nieporozumienie. Dla tego pana, to inwestycja w firme, ale dla kogos, kto chce jezdzic wszedzie i nie ma kasy na dwa samochody, to …ladowanie baterii trwa o wiele dluzej, niz tankowanie benzyny.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!