Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Nissan Qashqai e-POWER test PL Pertyn Ględzi



Hybryda, jednak w tym przypadku oznacza to auto elektryczne, ale nie bezemisyjne. Resztę opowiem Wam (przyznaję, dość chaotycznie, bo byłem pod ogromnym wrażeniem).

Test w @CarTests: https://www.youtube.com/watch?v=HuMk_0EgmYc

Do obejrzenia kompletnych sesji zdjęciowych zapraszam na swoją stronę: https://pertyn.com

Fb: https://fb.com/pertynmaciejpertynski
Insta: https://instagram.com/pertyn

Kontakt: zapytajpertyna@pertyn.com

#Nissan #Qashqai #EPOWER #Test #Pertyn

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

46 thoughts on “Nissan Qashqai e-POWER test PL Pertyn Ględzi

  1. Witaj Pertyn. Rozumiem, zachwycasz się tym Nissanem, ale wg mnie to nie żadna nowość, Nissan nie odkrywa świata, znasz takie auta z 2011 – 2015 jak Opel Ampera i jego bliźniak Chevrolet Volt ? Amerykanie tymi modelami pobili Toyotę Prius w stanach. Moim zdaniem minusem Nissana jest to, że nie jest plug-in. Ampera i Volt ma gniazdko do ładowania i tu dopiero są pełne możliwości tego typu aut i jego napędu. Posiadam Amperę i praktycznie jeżdżę na prądzie, a jak trzeba jechać gdzieś dalej, to generator odpalam. Jestem zafiksowany hybrydami szeregowymi, bo to dla mnie ma tylko sens, Szkoda, że Opel w Europie odpuścił i wydał Amrerę-e. Dla mnie Nissan e-power, to namiastka mojej Ampery, ale kierunek rozwoju jest ok. Super recenzja i dziękuję za filmik. Pozdrawiam.

  2. Pytanie do ludzi, którzy jeździli Rav 4 Hybrid i Nissanem Qashqai ePower. Co byście wybrali? Który z nich robi na Was lepsze wrażenie jako auto do codziennego użytku? Obecnie te auta są w bardzo podobnej cenie. Dzięki za opinie.

  3. Zazwyczaj słucham sobie tych filmów w tle jazdy samochodem, ale tego się nie dało. Jak podobno nie wyje silnik, to wyje Pertyn. Masakra. Czemu takie coś ma służyć? To brzmi jak antyreklama tego wozidła.

  4. Szczerze mówiąc, zamiast "fantastycznego wykończenia" i "najnowszych technologii" wolałbym cenę, która nie jest z kosmosu. 8 lat temu kupiliśmy nowego Qashqaia prosto z salonu w najbogatszej wersji wyposażeniowej z benzynowym 1.6 w cenie 85 tysięcy złotych. W tym momencie trzeba by tę kwotę przemnożyć razy dwa. Konkurencja operuje na bardzo podobnych pułapach cenowych, w związku z czym jedynym rodzinnym crossoverem w sensownych pieniądzach okazuje się być… Dacia Duster…

  5. Ja przestaje rozumieć te nowoczesne napędy. Rozumiem koncepcje aut elektrycznych (nie rozwijajmy dyskusji o elektryfikacji). Pojazdy elektryczne są bez emisyjne w miejscu wykonywania ruchu. Natomiast te wszystkie hybrydy maja dwa silniki ! dwa zbiorniki energii (akumulator i zbiornik paliwa ) zwiększoną wagę. To wszystko po to aby auto spalało pomiędzy 6- 7 litrów paliwa czyli dokładnie tyle ile pali mój Tiguan DSG 1,5 TSI w którym jest jeden silnik. Aby zamknąć buzie hejterom VW jestem gotów stanąć do pojedynku w okolicy Wrocławia. Porównamy cenę , wyposażenie , przyjemność z jazdy oraz spalanie.
    Panie Pertyn ! Wyzywam Pana z ta Hybrydą genialną na pojedynek ! Zmierzymy hałas i przyśpieszenie w warunkach drogowych.

  6. Ciekawy samochód, ale nie rozumiem zachwytu…przecież podobne rozwiązania z generatorem w postaci silnika spalinowego mieliśmy w BMW i3 Hex czy Oplu/Chevroletcie Amperze. Z tym że tamte auta mogły być dodatkowo doładowane z gniazdka i na samym prądzie miały całkiem spore zasiegi…

  7. Oj.. Oj.. Oj tam. A tak poważnie może Nissan wyjdzie na prostą i będzie porządną marką jak np. w latach 80tych. Na dzień dzisiejszy w polsce słabo przodzie. Może ten nowy model i napęd coś zmienią, czego im życzę. Bardzo lubię motoryzację japońską i ich filozofię w podejściu do konstruowania aut i nie tylko. Choć trzeba przyznać że np. w Belgii Qashqai jeździ mnóstwo. Takie moje zdanie.

  8. No to nissan pozamiatał hondę. Ta niszowa marka z czasem będzie chyba musiała opuścić Europę i skupić się na sprzedaży w USA. Tam sprzedawają najwięcej swoich aut. Honda sprzedaje bardzo mało auto w Europie i finansowo nie opłaca jej się gonić konkurencję, więc pozostaje w tyle. Wiele osób zachwala nowego civika, może to fajne auto ale wyniki sprzedaży hondy w Europie są dalece mało satysfakcjonujące, a to już świadczy o wszystkim. Na tle świata to bardzo poważny gracz, a w Europie szoruje po dnie rankingów sprzedaży jako taka trochę egzotyczna marka. Obawiam się że może połączyć los mitsubishi. Najnowszy ich model asx….to kopia captura po całośći…co jest wielkim smutnym zaskoczeniem dla fanów tej marki.

  9. SZP Petrynie jak mogę się tak zwrócić, nie dziwie się, ze Pan się pokłócił z pracownikami Hondy ponieważ opowiada Pan o rzeczach i procesach jakie nie występują w nowej hybrydzie jaką jest Honda Civic 11 hybryd wyprodukowana w 2022. Możliwe ze już panu nie dadzą żadnej Hondy do testowania po takiej nietrafnej a zarazem fatalnej opinii. I nie przekona się Pan dlaczego pomylił pan z starszą Hondą Hrv i nowiutką cichą i bardzo szybką Honda Civic 11 generacji, tak wyszło ze na jeździe próbnej miałem miernik decybeli i do 130km/h, równolegle przy przyspieszaniu nic nie wyło bo nie miało co wyć, tylko mruczało hałasem 63,5dB-li. Powinien Pan moim zdanie pochylić się nad swoją błędną opinią i przeprosić tych z którymi się Pan pokłócił. Pozdrawiam

  10. Co prawda to inny segment ale za te 170k + …to można chyba kupić Toyotę Camry ( z podobnym spalaniem) chyba tez komfortową ?W nissanie, chyba ciekawsze wnętrze, ograniczono przynajmniej te Piano Black i drzwi zakrywają progi.

  11. Witam, pytanie, na filmie jeździł Pan dość małymi prędkościami. Jak ten samochód sprawdza się przy prędkościach autostradowych, 140 km/h i wyżej? Jak wtedy jego spalanie i akustyka w środku?

  12. Panie Pertynie.
    Śledzę Pana recenzje od daaawna doceniając bardzo w Pana "ględzeniu" to czego nie można znaleźć w innych tego typu publikacjach: dość dogłębną wiedzę motoryzacyjną wynikającą ze zrozumienia technologii.
    Czasem nasze spojrzenie na użytkowanie aut się pokrywa, czasem mniej. W tym wypadku chciałem jednak zabrać głos, bo protokół rozbieżności i wątpliwości jest spory. Bardzo ciekawy jest Pana zachwyt rozwiązaniem Nissana – hybrydy szeregowej. Z punktu widzenia posiadacza wyjącej, hybrydowej Hondy CRV, zwanej przez rodzinę w dalszych podróżach drogami ekspresowymi "termomixem", radość jeżdżenia czymś co ma wszelkie napędowe cechy elektryka (błyskawiczną reakcję na "gaz", duży moment nawet pod obciążonym autem, bardzo gładkie rozpędzanie się) i wygodę uzupełniania źródła zasialania benzynówki jest zrozumiała. Cisza w podróży zaś nieoceniona. To nie podlega dyskusji.
    Przychodzą mi jednak na myśl pewne refleksje i pytania wynikające z praktycznego używania Hondy (pomijając skandaliczny brak wyciszenia, który niestety jest jeszcze gorszy w HRV):
    1. W Hondzie spalanie w podobnych warunkach terenowych (Bieszczady i przedgórze bieszczadzkie) mam podobne jak w omawianym Nissanie. 5,7 – 6,5 l/100km z rodziną na pokładzie przy dość dynamicznej jeździe. Niby trochę większe, ale Honda ma napęd wyprowadzony na 4 koła przez haldexa, a nie tylko na przednią oś. Jest podobnie. Miasto daje efekty w granicach 5,5 – 5,7 przy samotnej jeździe. 
    2. Pytanie ze wstępem: teoretycznie i praktycznie w warunkach autostradowych przełączenie napędu na tryb działania równoległy ogranicza straty wynikające z konwersji mocy z silnika spalinowego na prąd  ponownie zamieniany na produkcję mocy idącej na koła – skracana jest droga mocy przy wykorzystaniu optymalnych parametrów dla spalinówki przy określonych obrotach. Honda bez szaleństw w stylu "niemiecka austorada", ale jednak przy prędkościach 140-150 km/h pali w okolicach 10l / 100km przy rodzinnym obciążeniu. Jak to wygląda przy tego typu eksploatacji w omawianym Nissanie? Tzn jak ta szeregówka zachowuje kulturę spalania przy typowo obwodnicowej jeździe? W końcu fizyka, której nie oszukamy, jak Pan wielokrotnie podkreśla i dodanie ewidentnej straty systemu muszą tu odegrać znaczącą rolę.
    3. Kolejne pytanie: rozwiązanie Hondy i Toyoty różne w paru elementach, łączy jedno: oparcie o niewysilone, sprawdzone jednostki spalinowe o wysokiej kulturze pracy, bardzo mało awaryjne ze względu na prostotę budowy. Czy nie obawia się Pan, że rzeczony silnik mimo całego geniuszu konstrukcyjnego jaki za nim stoi niesie jednak zwiększone ryzyko wynikające z użycia turbin, dwumas, etc… czyli wszystkich zmór nowych, wysilonych jednostek? Plus oczywistą komplikację w postaci dodatkowych mechanizmów realizujących ideę zmiennej kompresji? Pana stwierdzenie o "braku informacji o problemach" czterocylindrówki z systemem VC nie do końca pokrywają się z raportami z rynku amerykańskiego. Być może brak konkluzywnych wniosków wynika z wyjątkowo małej sprzedaży i polarności aut z tymi silnikami co podkreślają amerykańskie komentarze.
    Zaznaczę, że nie jestem jakimś wybitnym "Hondziarzem", raczej fascynatem technologii i bardzo mnie te praktyczne aspekty wymienione powyżej interesują. Łączę wyrazy szacunku dla Pana pracy.

  13. Jestem świeżo po jeździe Kia Sportge HEV przednionapędowej a już w sobotę będę miał właśnie Nissana z tym napędem.
    Jestem bardzo ciekawy różnic !!!
    Może Pan, Panie Macieju zdradzić Pańskie odczucia co do tych aut?

  14. nie rozumiem , jak auto którego generatorem prądu jest spalinowy motor o mocy ok 150 km
    ma sprostać elektrykowi, który oddaje z kolei 190 km a w xtrailu 212 km. Należy zauważyć, że w zrozumieniu tego nie sprzyja malutki akumulator, pozwalający na jedynie 2 -3 kilometry w trybie bezemisyjnym. Nie zmagazynuje więc, jak się raczej wydaje, deficytu energii, szczególnie przy prędkościach autostradowych i zapakowanym po dach
    pojeździe.
    Dla ciekawości , xtrail epower ma tylko 425 kg ładowności w wersji 5 os. ( przy 5 dorosłych osobach w środku zostaje ok 20 kg na ich bagaż (sic!), i to wg mnie, może tłumaczyć tak mały i żenujący w pojemności aku, a i brak haka nawet w najbardziej dopasionej wersji .
    W tymże modelu , jest też niezrozumiały dla mnie podłokietnik z tyłu kanapy, który po rozłożeniu pozostawia ogromny otwór w przestrzeni ładunkowej.
    Przy hamowaniu awaryjnym lub zdarzeniu drogowym pozostawia on dużo dla wyobraźni odnośnie podstaw bezpieczeństwa podróży. O co kaman? Nie kumam.
    No i w końcu ograniczenie vmax do 170 km/h (lub o 10 km więcej w wersji najmocniejszej- 212 konnej) , nie wydaje się wówczas w tym kontekście , żeby było podyktowane troską o bezpieczeństwo ( jak jest np. w Volvo).

Dodaj komentarz

Zadzwoń!