Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Ile kosztuje 100 km samochodem elektrycznym?



Ile kosztuje przejechanie 100 kilometrów elektrykiem? Porównujemy kilka modeli oraz sposobów ładowania. Inaczej wychodzi w domu, inaczej na wolnej stacji ładowania, a jeszcze inaczej na szybkiej.

Prowadzący:
Paweł Kacperek, bloger technologiczny – https://pawelkacperek.pl

Ekspert:
Michał Baranowski, CEO Elocity – https://elo.city

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

14 thoughts on “Ile kosztuje 100 km samochodem elektrycznym?

  1. Czyli Skoda Citigo wynosiła nas 3 mies. temu niecałe 17 zł/100 km. Dziś jest pewnie nieco drożej a będzie jeszcze drożej. Dla porównania Seat Mii 1.0 lpg pali 6.5 l/100 co przy cenie lpg 3.15 daje nam 20.5 zł na 100 km. Słaba ta oszczędniść, tym bardziej że przy takich zawirowaniach na rynku energii niczego nie możwmy być pewni. Gdyby elektryk kosztował mniej niż połowa ekonomicznego auta z lpg byłbym skłonny spróbować.

  2. No nie do końca, bo jeśli ktoś na benzyniaku jedzie 100km/h w miarę równo to spali mniej niż jazda po mieście z przyspieszaniem i stawaniem. Elektryk zużyje więcej przy takiej prędkości. Na oleju jadąc 120km/h z niewielkimi wahaniami przez 20 minut komputer pokładowy pokazał średnie spalanie 6,8l/100km. Jadąc miastem do 60km/h ale światła, mini korki itd przez 20 minut pokazał 9l/100km. Przypuszczam, że elektryk w takich samych warunkach zużyje w obu przypadkach więcej. To jednak nie zmienia faktu o kosztach takiej podróży.

    Jadąc przykładowo ze Śląska nad morze 600km. Śr prędkość 90km/h.
    Mój diesel spali ok 7l/100, czyli 42l – w zbiorniku mieści się 60l. Podróż trwać będzie 7h z przerwą na siku i kanapki. Koszt samej jazdy przy obecnych cenach w moim mieście – 42 x 7,60 = 319,20 zł.
    Elektryk (przykładowy) na baterii przejedzie ok 130km, czyli będzie się musiał zatrzymać przynajmniej 4 razy (i koszt na start też się liczy) na średnio 1,5h x 5 = 7,5h. 6h 40 min podróż + 7h 30min ładowania = 14h 10min podróży. Koszt uśredniając 17kWh (pojemność baterii) x 2zł/kWh x 5(ładowania) = 170zł.

    Podsumowując elektrykiem podróż wychodzi prawie połowę taniej ale dwukrotnie dłużej – oczywiście zakładając, że stacje ładowania po drodze będą sprawne.

    PS: Tak, wiem, że pierwsze ładowanie byłoby z domu prawdopodobnie w taryfie nocnej lub ze swojego akumulatora pod fotowoltaikę lecz to mogłoby zmniejszyć koszt o te 20 zł co wcale nie sprawi już dużo większej różnicy kosztowej względem spalarki.

  3. ładowanie skody godzinkę, bo "wolno przyjmuje". czyli autko elektryczne to głównie do ładowania w domu i dojazdu do pracy.
    Kto na trasie jest gotów zrobić przerwę na "tankowanie" godzinkę? Jak jest kolejka do ładowania to dłużej.
    Jednostronne zmanipulowane spojrzenie fanów samochodów elektrycznych po mieście.
    A ceny prądu wzrosną jak wzrośnie popyt na energię elektryczną.
    Bez sensu reklamowanie elektryków.

  4. Pewnie statystycznie na szybkich ładowarkach przeciętny użytkownik bywa raz na 15-20 lądowań…. czyli jak kierowca spalinowego auta tankuje na drogiej stacji przy autostradzie…. obiad w restauracji przeciętnemu człowiekowi tez się trafia na 25-40 obiadów domowych…. można tak wymieniać w nieskończoność.

  5. Witam, pomocna i czytelna tabela, energia musi wzrosnąć, a ile to zobaczymy, musimy pamiętać że sektor energetyczny będzie się znacząco rozwijał w całej Europie aby uzyskać niezależność energetyczną.

  6. Szanowny Pawle, napieprzasz się z Michała że mu mnożenie idzie słabo a risercz jaki zaprezentowałeś w tym materiale naprawdę jest kiepski.

    Wyjeżdżam na wakacje EV więc siłą woli otrzaskałem się z cennika GW (tak wyszło)
    Po pierwsze cena za ładowanie jest do 100KW włącznie i powyżej.
    Po drugie cena (BEZ ABONAMENTU) za 1 KWh do 100KW włącznie to 2,09zł a nie 2,47 oraz 2,3zł a nie 2,73
    Po trzecie ładowanie na AC z pełną szybkością to strata 20% czyli do każdego z tych wyników pasowałoby to doliczyć albo chociaż o tym wspomnieć.

    ps. A gdzie jest przedstawiciel Korei w tym zestawieniu? Jedna z naliczniejszych grup EV w Polsce za to na liście jest jakieś gówniane Volvo.

    Pozdrawiam. Cześć Michał. Cześć Paweł.

    ps. 2. ceny w GW te można obniżyć po wypełnieniu ankiety o 10% (też bezpłatnie) ale to inna spawa.

  7. Mam kilka pytań Panie Michale:
    – czy można się spodziewać, że kiedyś będą niższe stawki "nocne" na ładowarkach AC oraz DC? Widziałem, że Tesla podnosi ceny w godzinach szczytu na najbardziej obleganych ładowarkach, żeby zmotywować ludzi do ładowania w mniej obleganych porach
    – jak zacząć oferować słupki do ładowania? Znam wiele osób jak również i siebie, które są zainteresowane sprzedażą usługi ładowania ale temat jest im zupełnie obcy. Czy jest możliwość zawiązać wspólpracę z elocity lub jakimś innym partnerem i postawić słupek do ładowania przed moją posesją na której stoi domek jednorodzinny? również znam kilka agroturystycznych obiektów gdzie ten temat się przewija jednak właściciele unikają go ze względu na niejasne przepisy.

  8. 12:30 ładowanie na stacjach publicznych w przypadku gdy się nie ma ładowarki w domu, nawet nie musi być szybkie. Według statystyki, średnie dziennie zużycie elektryka zamyka się w 5 kwh. Jeżeli mamy słupek 11 kw w galerii czy pod sklepem, to wystarczy pół godziny dziennie żeby mieć cały czas naładowany samochód.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!