Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Fotowoltaika i Samochód Elektryczny – podsumowanie sezonu



Instalacja fotowoltaiczna po roku użytkowania oraz koszty ładowania samochodu elektrycznego na dystansie 6280 km. Fotowoltaika czy to się opłaca? Samochód Elektryczny czy to się opłaca? Odpowiedź na to pytanie zostawiam Wam.

Instalacja fotowoltaiczna jaką posiadam: https://www.youtube.com/watch?v=dQV_Tnq-gSQ

Kontakt do firmy która u mnie montowała instalację fotowoltaiczną: https://bit.ly/34Z7LgX

Sprawdź EKWIPUNEK: https://testhub.pl/ekwipunek/
Rekomendacje ZAKUPOWE: https://testhub.pl/rekomendacje/

Reklamki u Szafy – info znajdziesz na tej stronie: https://mocnyvlog.pl/reklama100

Kontakt e-mail: MocnyVlog+Kontakt@gmail.com

👍🏻Postaw browar Szafie – wspieram twórce:
Mój Patronite: https://patronite.pl/Szafa
Normalne konto: PL 32 1160 2202 0000 0003 0396 4666
PayPal: https://www.paypal.me/MocnyVlog

🔔Subskrybuj: http://bit.ly/MocnyVlogSUB

🌍Filmy z wyjazdów do: USA, Japonia, Iran, Korea, Gruzja, innych znajdziesz tu: http://mocnyvlog.pl/Playlisty

🎦Moje Playlisty: https://mocnyvlog.pl/Playlisty https://www.youtube.com/user/MocnyVlog/playlists?sort=dd&view=1&shelf_id=0

Strona: http://www.MocnyVlog.pl

Facebook: http://www.facebook.com/VlogMocny
Twitter: https://twitter.com/MocnyVlog
Instagram: http://instagram.com/MocnyVlog
Instagram Jedzeniowy: http://instagram.com/DailyFFD
Twitch: https://www.twitch.tv/mocnyvlog
Grupa FFD Fast Food Diet: https://www.facebook.com/groups/1703113456574981/

YouTube RSS: https://www.youtube.com/feeds/videos.xml?channel_id=UCPkbc6JNM7O299DY3ZyXJLw

Muzyke do filmów znajduję tu: https://bit.ly/MuzykaSzafy

Mój drugi kanał: https://www.youtube.com/user/TestHubPL

Jeżeli nie możesz wysłać czegoś mailem wyślij do paczkomatu:

Paczkomat MGO02A
26-085 Miedziana Góra, ul.Urzędnicza 8
telefon do nadania: 732 624 265
e-mail do nadania: mocnyvlog+paczkomat@gmail.com

Możesz zrobić to tu: https://bit.ly/3bSmA6T

#Szafa #FFD #MocnyVlog

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

35 thoughts on “Fotowoltaika i Samochód Elektryczny – podsumowanie sezonu

  1. Mam tak samo jak ty, chodzą po wsi i nagadują, orientowałem się jak wygląda temat paneli, robiłem Research, powiem tak, dowiedziałem się że od przyszłego roku ruszy możliwość montażu paneli oraz agregatów (rezerwuaru energii) oraz stacja dokująca do pojazdów. Ma być dotacja na tego typu rzeczy, tak że teraz czas jest niedogodny Panie Kolego, po dłuższej perswazji argumentów, właściciel firmy powiedział Poczekać będzie korzystniej

  2. Szafa w jednym z odcinków wspominał, że płaci 10k zł rocznie za prąd jeśli dobrze kojarzę (poprawcie mnie jeśli się mylę). Daje to około 16MWh.

    Dodać elektryczny samochód
    Przez pół roku Leaf pobrał 984 kWh czyli przez rok około 2 MWh.

    Co daje roczne zapotrzebowanie wraz z prądem w domu około 18 MWh. Szafa wyprodukuje max 10 czyli 8 musi zapłacić co daje w przybliżeniu 5k złotych.

    Instalacja kosztowała jak dobrze pamiętam 50k. Bilans roczny 5k zł czyli będzie się zwracać 10 lat. Przy założeniu, że panele mają 100 procent sprawności cały czas. Idealnie to nie wygląda.

  3. kolejny dowód, że kupowanie instalacji fotowoltaicznej jest dla ekonomicznych matołów – szczególnie tych co wzięli ją na raty i zapłacili 2-3 a nawet 4 razy więcej niż kosztują same podzespoły.

  4. Co do pierwszej części to PGE ma dwie spółki. Jedna świadczy usługi dystrybucyjne a druga zajmuje się sprzedażą energii. Dystrybutor jest właścicielem liczników i tylko on może dokonywać odczytów. U swojego sprzedawcy na infolinii zapewne możesz zasięgnąć informacji kiedy im dystrybucja przesyła odczyty. Tak w ogole to oprócz taryfy to również ma wzrosnąć opłata mocowa ;x

  5. samochod kosztowal 100 000zl, w przeciagu 5 lat, zoszczedzisz 22000zl na benzynie, lub 13000zl na hybrydzie, mniej serwisu przy elektryczny samochodzie. Czyli jak kupilbys hybryde za 66000zl toyota avensis, + 13 000zl koszt paliwa w przeciagu 5 lat, jezdzac miasto – podroze = 79000zl zaplacil bys za 5 lat uzytkowania, dopiero po 10 latach, wyrowna ci sie inwestycja miedzy elektrykiem a hybryda. ale zaosczedzisz na elektrycznosci w domu, wiec dopiero srednio po 5 latach zwraca sie inwestycja z paneli, mozna powiedziec za jakos dopiero tak po 7 latach wyrowna ci sie inwestycja miedzy tymi dwoma samochodami, pozniej tylko praktycznie za darmo pod warunkiem ze nie bedzie trzeba wymieniac paneli itp z serwisem, mozna powiedziec ze samochod zwroci ci sie po 15 latach

  6. Dziękuję za szczegółowe dane, na czymś takim lubię pracować.

    Wyprodukowałeś od czerwca do końca listopada 6.290 kWh z instalacji 9,6 kWp

    Kwh/Kwp = 655

    W tym samym okresie czasu w Rzeszowie produkcję miałem 569 – 602 kWh/kWp a za cały rok 2020 mam do końca listopada 1048 – 1085 kWh/kWp. Grudzień statystycznie mi daje 20 kWh/kWp.

    Czyli moja produkcja (mam dwie oddzielne instalacje) w analogicznym okresie jak u Ciebie dała 8% mniej energii a rocznie daje 1.100 kWh/kWp, więc twoja dałaby w 2020 roku 1.180 kWh/kWp = 11.400 kWh

    Dla bezpieczeństw możesz zakładać, że produkcja roczna u Ciebie wyniesie 1100 krotność zainstalowanej mocy kWp modułów PV.

    E-samochód .

    6380 km / 984 kWh = 15,4 kWh/100 km

    Samochód nie jeździł zimą a z mojego doświadczenia wiem, że w zimie zużycie energii w aucie jest 2 x większe. Ja dołożę 15% i założę, że rocznie zrobisz 10.000 km, bo w Polsce jeździmy rocznie około 20.000 km, więc jazdy elektrykiem jakieś 50% tego.

    10.000 km x 17,7 kWh/100 km = 1.770 kWh rocznie potrzeba energii

    Kupując tą energię w taryfie G11 zapłaciłbyś 1150 zł

    Przechodząc na taryfę 2 taryfową G12w mógłbyś „tankować” za 0,33 zł co daje rocznie 600 zł („oszczędzasz” 550 zł) ale w dzień taryfa kosztuje 0,72 zł a nie 0,65 jak w G11.

    Ale w dzień panele produkują energię elektryczną więc w Twoim przypadku jest zerowe zużycie.

    Kończąc

    Nawet intensywnie używając auta elektrycznego i zużywając stosunkowo dużo energii w domu, będziesz miał sporą nadwyżkę energii, która przepadnie, więc kolejnym krokiem będzie albo inwestycja w kopalnie bitcoin, by spożytkować nadmiar energii a ciepłem dogrzać dom albo inwestycja w pompę ciepła.

    Pozdrawiam

  7. Dacia Duster 2020 lpg 60 tyś
    Polisa Ac, nw, OC 1700 zł
    Koszt przejechania 6000 km
    1080 zł przy cenie gazu 2 zł

    Nissan leaf 115 tyś
    AC, Nw, Oc 3000 zł
    Koszt przejechania 6000
    650 zł
    Jednak rozsądniej jeszcze wybrać auto nowe z LPG a za pieniądze które zostaną czyli około 60 tyś
    Starczy na rower elektryczny, skuter wodny i na kilka wakacji z żoną do USA, Kanady, Chin, Meksyku
    Tak bym wydał 115 tyś 🙂

  8. Słabe to podsumowanie i stanowczo za długie, ale rozumiem, że jakoś filmik trzeba nakręcić, ale przynajmniej na koniec powinna być konkretna informacja excel i ile w każdym miesiącu wyprodukowałeś, po tych prawie 10 minutach pokazywaniu i opisywaniu każdego wykresu. Informacja powinna być konkretna: moja instalację kosztowała X zł, w tym roku wyprodukowałem 7mwh, zużyłem W mwh czyli po mojej taryfie zostało w kieszeni Y zł. Inwestycja zwróciła mi się w Z %. Z tego, co pamiętam wątek, to Twoja instalacja kosztowała ponad 50k, ile rzeczywiście dokładnie wyszło na koniec, chyba nigdy się nie podzieliłeś. W tym roku pi razy oko "oszczędziłeś" 5k z mniejszym lub większym okładem w zależności od tego ile poszło w sieć i ile zużyłeś. Nawet zakładając 1 dodatkową MWh rocznie, to kilka lat niestety ta "inwestycja" potrzebuje. W idealnych warunkach, zakładając, że nic się nie rozwali, a produkcja byłaby bliska zużyciu, taka instalacja zwraca się w 7 lat, realnie w Twoim przypadku przy tych szczątkowych i niejasnych informacjach strzelałbym w okolice 10+, tym bardziej biorąc pod uwagę Twój filmik o one meter, gdzie wspominałeś, że w te "najlepsze dni" oddawałeś do sieci 3 razy więcej energii niż zużywałeś, chyba że coś pokręciłem. Inwestycja, która zaczyna się zwracać po ponad 10 latach, dupy nie urywa. Patrząc po forach i nieściemnianych filmach reklamowych, realny czas zwrotu dobrze dobranej fotowoltaiki to właśnie okolice 10 lat (nie biorąc pod uwagę ewentualnych napraw), więc jesteś right on track.

  9. @MocnyVlog chcesz screena z produkcji na inwerterze solaredge z optymalizatorami? Posiadam instalacje 4.56 kw a inwerter mam 8kv dwustringowy i podlaczony jeden string i panele monokryształ

  10. Instalacja za jakieś 30.000 zł. Ja zużywam 2.100kWh rocznie. Mam zwykłą taryfę za 36gr/kWh. Czyli te 30.000 zł będzie mi się zwracało… prawie 40 lat…? Jak nic się nie zepsuje i nie będzie trzeba tego serwisować… Trzeba faktycznie dużo prądu zużywać, żeby to się zwróciło. Jakby miał dwa auta elektryczne, które robią 15.000km rocznie + zużywałbym w domu 2x więcej energii, niż obecnie, to zwrot by zajął też dziesięć lat.

  11. !! Cześć Szafa. Taka mała obliczeniowa pierdoła (ale ważna). To Twoje liczydło po przecinku zle liczy. Powinno być 206.64 zł i 600.24 zł – Pierdoła ale przy dokładnych obliczeniach po przecinku czasami do wartości tysięcznej bardzo ważna. Ja bym takie liczydło to przez okno wy….ł Pozdrawiam

  12. Ale teraz się narobiło tych domokrazcow z firm co sprzedają instalacje . Nie ma tygodnia żeby u mnie jakiś nie był z oferta . Mam wrażenie ze za chwile to taksówkarze tez się wezmą za montaż paneli 🙂

    Na przyszły rok Szafa dorzuć tez info jaki jest koszt rocznego serwisu jeśli jest konieczny do podtrzymania gwarancji .

  13. Jeśli Twoja instalacja pracowałaby cały ten rok, to spokojnie 10MWh produkcja by przekroczyła.
    U mnie 3KWp wyprodukowało do tej pory od początku roku 3423 KWh

  14. Musisz zaliczyc koszty kompletnej instalacji SolarCel Paneli i to podzielic na lata ktore bedziesz mugl uzywac.= Amortyzacja.
    Wtedy dostaniesz przecietny kosz ile cie kosztuja do dzisiaj twoje potrzeby elektryczne.
    Czyli w twoim przypadku w twoim stylu zycia jest perfect ale dla innych to moze byc bardzo kosztowne
    To znaczy ci co podrozuja po Europie albo po Polsce.
    *********************************************************************************
    W dzisiejszym czasie elektryki sa czyms nowym i ciekawe dla ludzi na roznych poziomach socjalno bytowych.
    Czy sa takie dobre i praktyczne?
    To zalezy jak rozumiemy = porownajmy co smakuje dla Marcina i jakie przyprawy.
    Dla wielu ludzi przyprawy chemiczne to trucizna,sa smaczne i nie zdrowe.
    **************************************************************************************
    Kiedy komunisci zabronia sprzedazy samochodow na benzyne i na Diesel Fuel to wtedy kupie sobie Hulejnoge.
    ************************************************************************************************************
    Popieram ciekawosci i odkrycia techniczne,uwarzam ze kazdy ma prawo do swojego zadowolenia.
    W dzisiejszych czasach nie mamy perepetum mobile zeby miec cos zanic to znaczy wszystko kosztuje.
    Elektryka jest kosztem zatrucia otoczenia nie mniejsza od poliw Benzyny czy Diesla.
    Plus Battery sa bardzo ciekawe i bardzo trujace
    Ile tysiecy mlodych dzieci nie dozyje do swoich pelnych lat i nigdy nie beda miec swoich rodzin i swoich marzen w pelni.
    ***************************************************************************************************************************
    Polityka dzisiejsza to robic kasse pod nowym Parasolem.
    Czy wy w Polsce placicie za torby plastikowe kiedy kupujecie zywnosc,etp?
    Bo gdzie ja zyje kazda torba kosztuje 5 cent i to jest dobre kiedy zaplacisz nie szkodzi na enviremant.
    Ten Francuski spisek ekologiczny jest dobry dla kraji ktore placa millionowe kary.
    Nikt nie powiedzia a kto czy do ktorych kieszen ida te milliony?
    *************************************************************************************
    Hollenderska zywnosc przystosowana dla Polskich konsumentow jest bardzo zdrowa i jakosciowa?
    Ja kocham Diesele Mercedesa chociaz BMW ma najlepszy Diesel engine 3L 6R
    Cos podobne jak w zyciu zenimy sie z praktycznymi kobietami a te piekne tylko podziwiamy.

  15. ja mam u siebie 15,6 w 48 panelach z falownikiem fronius instalacja naziemna wystartowałem 8 maja do dnia dzisiejszego wyprodukowanego mam ponad 11,5 instalacja położona miedzy Ostrowcem świętokrzyskim a Radomiem pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!