Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Volvo S90 Naprawa Hybrydowa po gradobiciu. PDR + Spotter oraz badanie grubości powłoki



W dzisiejszym odcinku naprawiamy Volvo S90 z 2020 r po gradobiciu
99% w gniotek została wyciągnięta przez specjalisty od PDR
Aluminiowa maska została wymieniona i polakierowana bardzo blisko grubości fabryki

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

20 thoughts on “Volvo S90 Naprawa Hybrydowa po gradobiciu. PDR + Spotter oraz badanie grubości powłoki

  1. Kto decyduje sie malowac takie auto ?grad szkolny jak w okolicy nie ma technika nie mowie o garazowcu to zapraszam do Wroclawia.Wszystko bylo do usuniecia w jeden dzien.

  2. Czy bardzo zmasakrowany gradem samochód jest opłacalny do naprawy? Czy są takie samochody, których z tego powodu nie naprawiacie? Skoro jedna wgniotka zajmuje tak dużo czasu, narzędzi i materiałów, to jej naprawa musi kosztować, szacuję 700…1000zł od takiej "trudnej" sztuki i pewnie 200..500 od łatwiejszej, której nie trzeba malować. Naprwa więc bez trudu może kosztować 30…50 tyś. Ma ona sens dla bardzo drogich i stosunkowo nowych samochodów. Np. widziałem roczną Teslę (520tyś zł) po gradobiciu, wystawioną do sprzedaży za 200tyś. Zastanawialiśmy się nad nią ale z powodu tudnych do oszacowania kosztów naprawy, zrezygnowaliśmy. Bardzo proszę o komentarz.

  3. Witaj Szymon !
    Super sprawa jak lakiernia jest razem z blacharnia 👍 pozazdrościć 😉
    Ale z tym lakierowaniem do oryginału to jest jakieś wariactwo, w papierach serwisowych i tak będzie stało ze auto było uszkodzone i odbyła się naprawa,
    Fabryka kadzie jak najcieńsza warstwę lakieru aby zaoszczędzić na kosztach i nie koniecznie jest to dobre dla blacharki 🤨
    ale to tylko moje subiektywne zdanie ,)

    Pozdrawiam Piotr

  4. Przy tak młodym aucie, jak ja był właścicielem ,to raczej bym się zdecydował na ściągnięcie podsufitki, i dobranie się do wgnieceń od wewnątrz.

  5. Mam pytanko do ciebie, wiem że zapewne nie będziesz chciał zdradzić ile zarabiasz a mógłbyś mi chociaż powiedzieć jaki jest przedział zarobkowy jako blacharz samochodowy który dopiero ukończył szkołe? Dokładnie w serwisie i w duzym miescie? Oczywiście potrafie spawać Tig oraz Mig, mam trochę wiedzy oraz praktyki na ramię, a obsługa narzędzi blacharskich nie jest dla mnie niczym trudnym, potrafie wstawic cwiartke bezproblemowo. Niedługo kończę szkołe za granica i wracam do Polski. Mam zapał do pracy i chce sie rozwijac jak najlepiej w tym zawodzie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!