
Toyota RAV4 Plug-in, czyli stara dobra hybryda inaczej
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Samochody hybrydowe są z nami od ponad dwudziestu lat. W tym czasie motoryzacja rozwinęła się w niebotyczny sposób. A i same hybrydy bardzo mocno ewoluowały. Standardowe samoładujące układy coraz częściej zastępowane są tymi z możliwością ładowania z gniazdka lub stacji, żeby jak największy dystans pokonać na prądzie, bez używania silnika spalinowego. Po co? To proste! W mieście jeździmy elektrykiem, a w trasie nie mamy ograniczonego zasięgu i napędza nas prosty silnik spalinowy. Czy jest to rozwiązanie idealne? Zobaczcie! Miłego odbioru! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.
Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa Samochodów Elektrycznych
Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).
Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych
Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.
Panie Adamie. Nie rozumiem pańskiej recenzji, która jest krzywdząca dla tego samochodu i od początku jest nastawiona na "NIE". Inna ocena tego auta na 8 m-cy temu na YT: STR # 117 Toyota – genialny SUV zarówno przez oceniającego jak i forumowiczów ma znakomitą recenzję. Głośność we wnętrzu mierzona w decybelach we wnętrzu wynosi zaledwie 62.
Adam, nie ma vibratto bo w końcu włożyli normalny silnik elektryczny na przód.
Kia niestety dalej nie kapuje że silnik elektryczny jest malutki i czy będzie 60KM czy 120KM to właściwie różnica dla nich żadna w kosztach ale w użytkowaniu jest ogromna różnica. Wiem bo mam i hybrydę i pełnego Elektryka. Zwykłe 120 koni w elektryku to jest power od zera do 80km/h idzie pięknie. Na miasto rakieta hahha.
Adam, już Ci odpowiadam ha ha.
W US Plug In kosztuje dosłownie tyle samo co zwykła hybryda.
Ale do rzeczy. Kosztuje ok.7750USD więcej niż podobny hybrid.
Jeśli jednak zarabiasz w miarę dobrze a tak trzeba aby kupić sobie RAV 4 Prime odliczasz sobie 7500USD taax credits.
I nagle się okazuje że masz plug in w cenie hybrydy.
Ale dlaczego w Polsce różnica jest jeszcze większa niż beż odliczeń w innych krajach?
Cóż, oni wiedzą że Polacy są oszczędni, mamja solary i umieją liczyć więc wyciskaja z was ile wlezie. Wstyd.
No i jednak pamiętaj, te 306 koni i 4×4 jednak kosztowac więcej musi bo chodzi po prostu o to że u konkurencji jak chcesz wypasione 3.0TDi żeby było 4×4 i 6s do setki to cena będzie taka sama o ile nie dużo wyższa w Suvie.
Super
Rav-ka z kierownicą po prawej drążek zmiany biegów ma tak samo oddalony od kierowcy jak i w Polsce.
Panie Adamie nabyłem z salonu w 2021 nowiutka hybrydę plugin RAV4. Potwierdzam to znakomity wybór.
Moi rodzice mieli Avensisa 3 2 litry bezyna zamienili na rav 4 wersja adventure polecam autko
RAV4 jest w top 4 najgorzej wykonanych aut na dzień dzisiejszy, Camry top 5 najgorzej wykonanych aut, Highlander i Aygo top 1 najgorzej wykonanych aut.
Nowoczesne Hybrydy Plug in powinny mieć baterię 18kWh jako minimum , oczekuje od kolejnych wersji 24kWh i gwarantowanego zasięgu 100km przy średniej prędkości 120km/godz
Auto za 240k a maska na kij bez amortyzatora
Ravka pali w lato 5,5 a w zimę 6,5 w mieście
Jak by nie można było zamontować tych kabli jak w odkurzaczach.
a ile ta RAVka pali średnio na 100km kiedy nie ładujemy z gniazdka akumulatorów?
Pozdrawiam:)
ta technologia, spalanie 6,2 a 12 letnia Insignia w kombi o wadze małego czołgu ponad 1700 kg, pali 6,5
A hondę zjechał jak przysłowiową bura s…., a toyota lepsza bo kolegi ?
Dokładnie na taką czekam, ten sam kolor, to samo wyposażenie – nie mogę się doczekać.
Jedyne co chyba wymaga poprawki – bateria ma 18.1kWh a nie 14 jak pan Adam powiedział
Auto spoko, ale glosne jak jasna cholera :(((( w trasie nie do jazdy. Szacun do Adama K. ze o tym powiedzial jako najwieksza wada. Wielu recenzentow (oplacanych ? :D) przechodzi przez ten aspekt milczeniem…
Jaka prostacka, neardeltańska twarz, wprost odrzuca. Stara się nadrobić mało wyszukaną, mocno naciąganą elokwencją.
Mam to auto od 2021 października jako stary 40 letni 😉 hondziaz jestem mega zadowolony
Nadajesz się do testów jak ją do kuchni
Taka pyta … 🤣👍
6 maj. Śnieg. Kurtyna.
Przy takiej cenie przestarzałe multimedia…. Smutne