Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

TOYOTA AURIS II HYBRID – używana hybryda nie tylko do miasta | Test OTOMOTO TV



Toyota już dawno postawiła na technologię hybrydową. Nie da się ukryć, że samochody z takim napędem rewelacyjnie sprawdzają się w mieście i nie najgorzej na trasie. Czy zatem opłaca się kupić używanego Aurisa w wersji hybrydowej? Zapraszam na kolejny test!

W tym odcinku testujemy Toyota Auris 2 generacji z napędem hybrydowym o mocy 136 KM z rocznika 2013.

🚘 Znajdź Toyota Auris 2 na OTOMOTO: http://bit.ly/otomoto_toyota_auris_2

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: http://otomoto.pl
🔹 Facebook: https://bit.ly/facebook_otomoto
🔸 Instagram: https://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/grupa_FB_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Zobacz więcej recenzji samochodów używanych: http://bit.ly/recenzje_uzywane_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: http://bit.ly/otomoto_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#toyotaauris #autogniezno #otomoto

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

47 thoughts on “TOYOTA AURIS II HYBRID – używana hybryda nie tylko do miasta | Test OTOMOTO TV

  1. Brakło mi jednej rzeczy, na co zwrocic uwage w uzywanej hybrydzie. Tak wiecie, konkretnie hybrydzie, skoro hybryda jest w tytule. Baterie, akumulatory itd, jak to wyglada? Jak sprawdzic ich zywotnosc, jakie są koszty wymiany itd..

  2. Borze, ile razy to już słyszałem, B nie jest do odzyskiwania energii, bo przy normalnym trybie też odzyskuje energię przy hamowaniu, B jest dodatkową opcją jak się zjeżdża ze wzniesienia w dół, pomaga w utrzymaniu prędkości jak się zjeżdża w dół, wtedy silnik dodatkowo wspomaga baterie i nie trzeba się bawić tyle pedałem hamulca.
    Tak, B też odzyskuje prąd, ale też działa jak "hamulec aktywny" czyli bez używania klocków hamulcowych, ale używa jednostki napędowej do przyhamowania.
    Jednostką napędową może być silnik lub jak w hybrydach ma miejsce, silnik elektryczny.
    Na ogół przy hamowaniu aktywnym, aby nie tracić energii kinetycznej, ładuje się akumulator, ale jest też możliwość obejścia ładowania akumulatora, pod warunkiem że akumulator jest w pełni naładowany, wtedy sterownik robi zwarcie klem silnika elektrycznego, i wtedy silnik sam z siebie działa jak hamulec. Prąd krąży tylko w obrębie silnika elektrycznego.
    A wiem co mówię, bo sam mam hybrydę i czytałem różne źródła, a zagadnienie jest skomplikowane i można dostać zawrót głowy.
    Denerwuje mnie to też że ludzie powielają błędy i wypowiedzi innych ludzi którzy pojęcia nie mają do czego służy litera B, a uczą innych że na pewno tak musi być.
    Proszę, skorygujcie te błędy. PS, na pulpicie w Hondach często się widzi oznaczenie CHR, jak myślicie co to oznacza? To oznacza odzyskiwanie energii, albo inaczej, ładowanie akumulatora. Z angielskiego CHARGE. I przy każdym naciśnięciu pedału hamulca, najpierw załącza się system odzyskiwania, i ładuje się akumulator, a jeśli trzeba ostro zahamować, to wtedy użyte są klocki…

  3. Fajny test jak zawsze. Z każdą generacja hybrydy są coraz lepsze. Prosta i niezawodna konstrukcja silnika spalinowego plus dopracowany do perfekcji napęd hybrydowy jako całość pozwala cieszyć się bezproblemowa eksploatacja przez wiele lat. Hybrydowe Toyoty jako Taxi w wielkomiejskich światowych aglomeracjach przekroczyły milion kilometrów przebiegu i jeżdżą dalej – rewelacja !!!

  4. Przyznam że te końcowe argumenty na nie są tak naciągane, że wręcz pokazują jak ciężko znaleźć wady tego napędu 🙂 To rzeczy oczywiste że to nie jest auto stworzone do sportowej jazdy ani nie będzie szpanerskie jak Tesla bo kosztuje jej ułamek. Za to nie utknie nigdy w trasie bo akumulator się rozładował 😉 A jeżeli chodzi o wymuszony tryb EV i jego nikły zasięg to on nie służy do normalnej jazdy tylko np. żeby cicho podjechać pod dom w nocy lub np. w(y)jechać autem za bramę bez odpalania spaliny 🙂

  5. U nas w firmie robią aurisem spore przebiegi i o dziwo spalanie zawsze wynosi około 5l czy to trasa czy miasto, a stylistyka auta nie jest najgorsza, japoński styl trzeba lubić

  6. Majster jak prezentujesz auta to więcej uwagi do awaryjnosci sie przygotuj , bo jeszcze troche i podstawą zakupu bedzie AWARYJNOŚĆ ,nie wyglad pojemność bagazników miejsa wagi itp AWARYJNOŚĆ to jest podstawa , a przykład jest VW robią auta syfy benzyna i tez dizel ,powtorze syfy tak samo dotyczy sie BMW ,Mercedes itp lepiej kupić auto stare i klasyka bo np mercedes 300 D zapominamy o awariach 124 model

  7. Jezdzilem tym nie raz. Nie wygodne auto, pozycja za kierownica nie dostosowana do mnie bo kierownica daleko, regulacja jakas ciwnka, wzrost tylko 180cm wiec o co chodzi, co z wyzszymi kierowcami? telepie na rownej drodze, komfortu zero. Mnie to spala 7 litrow wiec zeby bylo mniej trzeba sie postarac czyli tak jak w benzynie lub w dizlu. Jakosc wykonania wnetrza mierna. Ogolnie jak by to nie palilo mniej jak 6l to by nie bylo wziecia bo jakosc ogolna porazajaco niska. Ale januszy nie brakuje na to auto. Wrazenie jak by sie ba pol sprzegle przyspieszalo, nie chce sie tym przyspieszac, zero przyjemnisci z jazdy. Dla zlotowy ktory liczy zlotowki moze byc. Od punktu A do B w katastrofalnych doznaniach i warunkach. Pozdrawiam oszczednych ktorzy dali sie naciagnac

  8. A ktory samochod przy pszyspieszaniu nie "wyje" znafco? No i te porownania z np BMW.A dlaczegop nie z Porsche 911? Zakonotuj to sobie "testerze"-ignorancie ze samochod jest zaprojektowany "do czegos" a nie "do wszystkiego".Ba..Nawet jes dedykowny dla pewnej grupy kierowcow o okreslonych preferencjach.Ten samochod- a akurat go mamy- to samochod ktory ma byc oszczczedny (i jest), wygodny i jest przeznaczony do spokojnej jazdy i to nawet na dlugie trasy. Pomijam juz fakt ze jest bezawaryjny. Powinien byc sprzedawany z torba z Media-Markt z napisem "nie dla idiotow"..Jak ogladam te twoje "testy" i pierdolenie to wielokrotnie ci to juz mowilem zajmij sie testowaniem sraczy

  9. jeżdżę czasem tą nowszą, corollą (Panek). Wielki, wygodny, ładny, z grubsza ergonomiczny, świetnie zrobiony samochód,który… nie jedzie.

    Zerowa frajda z jazdy. O swojej Corolli 1,4vvti mawiam, ze kompletnie brak jej seksu, ale to rakieta w zestawieniu z tą hybrydą.

  10. Bardzo dobrze się Ciebie słucha 🙂 fajnie zrobiona recenzja i mimo iż nie ze wszystkimi wnioskami się zgadzam to spokojnie obejrzałem od samego początku do samego końca

Dodaj komentarz

Zadzwoń!