Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Spalinowy czy elektryczny? Liczymy koszty! (TEST PL 4K) | eCaroSeria



W tym odcinku eCaroSerii sprawdzamy ile naprawdę kosztuje zakup samochodu elektrycznego i porównujemy go z autem spalinowym. W tym celu dogadaliśmy się z Volkswagen Financial Services – ale to nie znaczy, że będziemy wam wciskać kit. Wszystko policzyliśmy osobiście, a jeśli nie wierzycie, to zobaczcie sami.

Kalkulator VWFS – samochody spalinowe https://bit.ly/3tULuON
Kalkulator VWFS – samochody elektryczne https://bit.ly/3y8MK3w

Wszystkie ceny podane w materiale były aktualne w czasie realizacji odcinka.
Kalkulacja kosztów serwisu dotyczy występujących w materiale samochodów – czyli Volkswagena ID.4 w wersji GTX oraz Tiguana 2.0 TSI o mocy 245 KM. Dla innych wersji silnikowych i wyposażeniowych ceny te mogą się różnić.

#ecaroseria #wszystkooelektrykach #vw

🔥🔥🔥
Subskrybuj nasz kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1

CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.

Program zawiera lokowanie produktu.
https://www.vwfs.pl/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

23 thoughts on “Spalinowy czy elektryczny? Liczymy koszty! (TEST PL 4K) | eCaroSeria

  1. naciągane , taka bateria ładowana z gniazdka 220V to kilkanaście godzin ładowania, a nie wszędzie da się podpiąć instalacje 360V , taryfa nocna to zazwyczaj 8h dziennie, także pozostają stawki 2-3zl za kWh na szybkich ładowarkach, prąd raczej będzie rósł paliwo będzie się wahać między 6-7-8 zl no i ten zasięg w zimie 150 km trochę mało to będzie pozdro

  2. Bąku jak już się do ciebie odezwali z działu finansowego wv to zapytaj co oni tam robią, bo telefonów nie odbierają na meila nie odpisują, nadpłat kredytów nie uwzględniają. Przez nich nie moge otrzymać dotacji z programu mój elektryk bo potrzebna jest zgoda banku na cesje ubezpieczenia… swoją drogą od 16m czekam na dotacje z NFOŚiGW, dokumenty składałem z 8razy, wszystko wygląda fajnie na papierze lecz rzeczywistość to weryfikuje.

  3. Może napiszę na własnych doświadczeniach i firmy w której pracuję w Holandii. Ładowanie auta w mieście kosztuje 1:1 co benzyna (2.0 245km). Firma w której pracuję na potęgę elektryfikowała pracowników flotę i namawiała wręcz do kupowania elektryków. Ponad 20 ładowarek pod firmą które na obecną chwilę są wyłączone 2 działają ponieważ koszta przerastają pracodawce i nie kalkuluje się nam to. Dodam że z dnia na dzień firma postanowiła że całą flotę z elektr wymieni na disla i benzynę ponieważ w dalsze trasy Belgia/Niemcy są 3x dłuższe i często są duże opóźnienia w dostawie, koszta utrzymania elektr są w chuj większe niż aut spalinowych. Elektr które mają 3/4 lata czyli dość nowe z przebiegami 150+ psują się jak szalone do tego w moim zasięg przy 100% baterii spadł o 25% co jest sporo.
    Nie wspomnę o autach elektr w których nie było ac i uległy lekkiej stłuczce ….. Niektóre stoją po 6 mc ponieważ nie opłaca się ich naprawiać, ja się orientowałem to od 60 do 120 tys zł za baterię w zależności od modelu. Dodam że jest to średniej wielkości firma licząca około 350 + i mająca dość sporą flotę. Pracuję tu dopiero 2 lata ale firma chciała być tak strasznie eko że teraz z perspektywy 4 lat rezygnują z elektryfikacji.

  4. W 2024r. zostanie uwolniona cena energii i zgodnie z szacunkami cena KW będzie kosztować ok.6zł. Więc jak wyglądają koszty zużycia 🙂 🙂 🙂 Dlaczego 6zł. Cena energii w dniu dzisiejszym to 2zł., a przedsiębiorstwa dostały informacje o podwyżce 200% w przyszłym roku. Gospodarstwa domowe po uwolnieniu cen energii w 2024 będą płacić taką samą stawkę jak przedsiębiorstwa. Żeby było zabawnie to na portalu Globenergia słyszałem o cenie 7-8zł za KW w 2024r. Więc zbliża się do cen paliwa 🙂 🙂 🙂 Dlaczego tych informacji nie ma w programie ??? Dodatkowo pomijając sprawy motoryzacyjne, weźcie Panowie i Panie rachunek za energię i przeliczcie sobie ile w 2024 będziecie w gospodarstwie domowym miesięcznie płacić za prąd. Dekarbonizacja, w kierunku której zmierzamy jest super 🙂 🙂 🙂

  5. Po czterech latach, a taki samochód jeździ dłużej, masz zwrot inwestycji w elektryku. Potem tylko zyskujesz nawet gdy po 7 latach zabijesz baterię. Ciekawe, który z tych samochodów odsprzedaż drożej o ile utrzymasz baterię przy życiu?

  6. JAKIE RATY TY LICZYSZ? LUDZIE ZNOWU NASTĘPNY POLITYK! LICZY SIĘ TYLKO KOSZT PRODUKCJI I CENA POJAZDU! REALNIE JEST ALBO WYŻSZA ALBO NIŻSZA! NASTĘPNA KWESTIA ! JAKA DOTACJA ,ŻE AŻ CIĘ CZŁOWIEKU WYZWĘ " BARANIE" KTO DOTUJE? TY? RZĄD? TO SĄ PIENIĄDZE LUDU!!!! Z PODATKÓW!!! CZYLI ZA TO WSZYSTKO PŁACI I TAK KONSUMENT !!! TAK MÓWISZ JAK NASZ RZĄD !! 500+ DAJE RZĄD ? NIE ROZDAJE PIENIĄŻKI POLAKÓW ,KTÓRZY HARUJĄ !!!! CZYLI JAKA DOTACJA? HEHEHE NAPRAWDĘ NIE WIEM JAK WY WSZYSCY DAJECIE SIĘ NABRAĆ NA TE DOTACJE! NASTĘPNĄ KWESTIĄ JEST ……RECYKLING !!!! KTO POTEM BĘDZIE RADIOAKTYWNE BATERIE UTYLIZOWAŁ ?? OD RAZU WAM NAPISZĘ PRZYSŁOWIOWY KOWALSKI Z PODATKÓW !!! POZDRAWIAM ! I JAK NIE UMIECIE LICZYĆ TO PROSZĘ OTWORZYĆ SWOJĄ DZIAŁALNOŚĆ A WTEDY ZOBACZYCIE JAK DOKŁADNIE WYGLĄDAJĄ PRAWDZIWE KOSZTA !!!

  7. To nie jest zakup auta, ale użyczenie auta od banku, czyli używam i wczuwam się jak by było moje, ale w praktyce jest nie moje. Za nazywanie " moim" muszę płacić co miesięczną ratę i dokąd tak będę robił, będę mógł żyć w tej iluzji.

  8. Dajcie spokój ludzie to założenie że leasing, kredyt. Osobiście mam od 3 lat PV 7 kW, posiadam też siłę w domu. Myślałem o elektryku, fajna sprawa jako 2-3 auto w domu na zakupy , pojeździć wokół komina. no ok na Śląsku z jednej na drugą stronę województwa. Ale nie wyobrażam sobie jechać tym nad morze czy do rodziny w Niemczech albo do UK gdzie mieszkałem 18 lat. Moim zdaniem na chwilę obecną elektryk to jest kwestia sporych kompromisów i śmieszą mnie opinie posiadaczy elektryków którzy naciągają argumenty do z góry założonej tezy. Osobiście reprezentuję grupę która nie lubi kredytów/leasingów , zamiast tego staram się znaleźć nowe auto w jak najlepszej cenie płacąc całość przy zakupie. Z mojego punktu widzenia zastanawiam się gdzie jest ta infrastruktura, gdzie utylizacja baterii, już nawet nie wspominam o tym co się stanie kiedy ilość posiadaczy pojazdów elektrycznych osiągnie co najmniej połowę ogólnej ilości samochodów osobowych poruszających się po polskich drogach. Ok ceny paliwa mamy jakie mamy , ale kto powiedział że mają one być dalej na poziomie 7-7.5 płn, przecież to wystrzeliło w kosmos przez ostatnie pół roku. A nawet gdyby to poczekajmy do nadchodzącej zimy, tej i następnych i przekonajmy się jak będą wyglądały ceny za 1 kW prądu, nie wspominając już o produkcji energii i spadku pojemności baterii w niskich temp. Wcale nie będę też zdziwiony kiedy przy obecnej sytuacji z paliwami energetycznymi i trendzie nakłaniania ludzi do zakupu pomp ciepła(sam posiadam), oraz aut elektrycznych będziemy mieli do czynienia z przerwami dostaw prądu. W takim wypadku życzę posiadaczom aut elektrycznych szerokiej drogi, już nawet nie chcę wspominać o wielu wyrzeczeniach w użytkowaniu samochodu na które z reguły godzi się taki posiadacz. Żeby nie było , trochę już elektrykami pojeździłem sam od kilku lat jestem zaciekawiony kierunkiem rozwoju tego typu pojazdów, tak samo jak" studiuję " sens posiadania takiego samochodu ze szwagrem inż elektrykiem i zarazem jej pasjonatem. Reasumując punkt widzenia zależy od pkt siedzenia i tu nie chodzi o to żeby na siłę bronić samochodów spalinowych bo jest tam wiele dodatkowych kosztów związanych z eksploatacją, akurat w moim wypadku po GW auto z reguły serwisuję sobie sam, a w jej trakcie szukam możliwie najtańszej opcji. Na chwilę obecną uważam że że w wypadku małej grupy posiadaczy jest to ciekawa alternatywa na krótkie do średnich dystansów. Jeśli technologia ogniw bateryjnych się nie zmieni to jak dla mnie jak ktoś wcześniej wspomniał jeśli takie auto nie będzie na jednym ładowaniu bez względu na temp otoczenia robiło 600-800km to nie ma sensu go kupować. Już nawet nie wspominam o tym że nie mam nerwów to zatrzymywania się na ładowanie co 300-400 km i czekanie po 1h aż się bateria naładuje do 70-80%.

  9. Czekaj czekaj…Liczyłeś do wszystko dla ID4. Uwzględniając przy tym maks dopłatę na Kartę Dużej rodziny.
    Kto przy zdrowych zmysłach wybierze ID4 dla 5 osobowej rodziny? Chiałbym zobaczyć ich wyjazd na wakacje, ba nawet na weekend. Dwoje dorosłych, 3 dzieci i bagaż 🙂
    Bo gdyby taka rodzina wzieła ID6 – co byłoby normalnym wyborem przy tak licznej rodzinie- to Tiguan wygrywa w bloczkach. Ale rozumiem, że wybór ID4 był konieczny ze względu na wynik końcowy testu? Sponsor zadowolony?
    Pozdrawiam.

  10. Nadzwyczaj niskie koszty serwisu tiguana. Serwis przy takim przebiegu to 2800zł? po 80k przebiegu olej minimum 4 razy do wymiany i raz klocki a za chwilę rozrząd i olej w skrzyni.

  11. 15:20 największą walutą jest nasz czas, ja tam wole więcej zapłacic i zatankować samochód, a nie czekać 40min-1h aż go naładuję oczywiście jeśli w trasie okaże się ze ładowarka jest nie zajęta.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!