Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Samochód elektryczny w dobie kryzysu. Czy to się opłaca? | EV Repair



#elektromobilność #Tesla #kryzys

W tym odcinku opowiemy trochę o tym, czy i dlaczego inwestowanie w samochody elektryczne w dobie kryzysu jest opłacalne. Wyjaśnimy dlaczego auta elektryczne trzymają i będą utrzymywać swoją wartość. Miłego oglądania!

Zapraszamy na nasze media społecznościowe oraz stronę internetową, na której możecie umawiać się na wizyty!

Warsztat: https://www.evrepair.pl/

IG: https://www.instagram.com/evrepairgarage

​FB: https://www.facebook.com/evrepairgarage

TIK TOK: ttps://vm.tiktok.com/ZMRSXTkNQ/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

8 thoughts on “Samochód elektryczny w dobie kryzysu. Czy to się opłaca? | EV Repair

  1. Bateryjki nie są takie super ekologiczne to auta zero emisyjne. Mieszkam w Norwegii z dwa, trzy lata temu kiedy bramki, parkingi były za darmo, nie płaciło się podatków, ubezpieczenie tańsze to się opłacało. Norkii nazywają te auta eccolommebok czyli (ekonomiczny portfel).Znam osoby co posiadają albo posiadali Tesle i odradzają zakup tego auta, cena nie adekwatna do jakość

  2. Wozisz się z dumą samochodem, który waży ponad dwie tony, a co za tym idzie szybciej zużywa opony oraz ściera nawierzchnie dróg. Te pyły właśnie zatruwają ludzi, no faktycznie możesz być z siebie dumny. Jak już chcesz być tak bardzo ekologiczny to jeździj lepiej tym ionem.

  3. Bardzo ciekawy temat. Moim zdaniem dobrze kupione auto, tzn. nie na hura i pod korek finansowy tylko z głową i w stosunku do naszych faktycznych potrzeb, będzie dobrym ruchem.

  4. Pomijając inflację to sama różnica w koszcie paliwa w 3/4 spłaca mi ratę leasingu za auto (20kkm przez pół roku). Klocki wcześniej wymieniałem raz na rok zobaczymy jak będzie teraz 🙂 Badanie okresowe w Aso miałem akurat po pół roku użytkowania i klocki były super co w sumie nie powinno dziwić skoro bardzo sporadycznie używam hamulca. Apropo wartości to przez pół roku moje auto zdrożało o ponad 30% (kupowałem umyślnie używane). Tak więc nie wyobrażam sobie powrotu do auta spalinowego przy obecnych cenach paliwa i ogólnej drożyźnie 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!