Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Rower elektryczny naprawa baterii.

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

33 thoughts on “Rower elektryczny naprawa baterii.

  1. MEGA fantastyczny materiał a ci co wypisują brednie "doczepiające się do Pana" niech nie oglądają ja JESTEM ZIELONY i dla mnie Pana materiały są mega pomocne bo świetnie Pan omawia co Pan robi , co z czym a czego nie kij w D hejtom niech Pan się nie zraża tymi ludźmi

  2. Noo witam Szefa. Od dzisiaj zacząłem oglądać kanał. Jednak prostota opisywania tego czy owego zadziwia. Dlatego followek, like i reszta kanału będzie obejrzana 🙂 Pozdrawiam 🙂

  3. Hej, takie pytanko.Hej, mam stara baterie 6s4p i jedna cela pokazuje 0,7 V gdzie reszta 3.5 V. Czy lepiej jest ta cele co jest wadliwa zastapic cela rozladowana do 3.5 V tak zeby poznij BMS naladowal cala baterie czy naladowac wszystkie cele do 4.2 V i zlozyc z bms-em. Jak radzisz ??

  4. Takie ogniwa no name to najgorsze 🙁 Mam też ogniwa no name w powerbanku, szybko padają.
    Kiedyś kupiłem latarkę z "oryginalnymi" ogniwami wysokoprądowymi (LGHG2) i na jednej też mam takie kropki (jeszcze działa).

  5. Dziękuje, świetny filmik. mam właśnie baterie ebike do naprawy, na początku jeździłem na niej 15km, teraz już starcza tylko na 5km, zastanawiam się czy powodem jest to ze jest zima i cele zmniejszyły swoja pojemność czy któreś są uszkodzone i BMS je pomija przy ładowaniu? przymierzam się do rozebrania baterii i wstępnej diagnozy. Czy mogę zastąpić cele 2000mAh celą o pojemności 3500mAh ale tym samym napięciu i czy bms naładuje ta większą pojemność czy naładuje tylko wartości 2000mAh?

  6. Witaj, świetny filmik. Mam do niego parę pytań 🙂 Czy pojedyncze cele można połączyć za pomocą lutowania zwykłą lutownicą? czy w łączeniu musi być zastosowana blaszka czy można użyć drucika miedzianego ? (jeżeli tak to jaki przekrój polecasz) Czy doładowywanie pojedynczej celi ma się odbyć tylko tak jak na Twoim filmiku tj. po połączeniu z całym kompletem czy można ładować celę pojedynczo? Dzięki, pozdro 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!