Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Prosty sposób na wyciągnięcie tłoczków z zacisku hamulca hydraulicznego w rowerze.



0:00 Jak wysunąć tłoczki z zacisku.
1:25 Wciśnij jeden tłoczek z powrotem, by wyjąć drugi.
2:20 Jakich metod nie polecam…
3:00 Jak wyjąć drugi tłoczek – TUTAJ również należy zatkać palcem otwór!
3:20 Montaż nowego tłoczka w zacisku hamulcowym.
4:20 Nie pomyl tych dwóch uszczelek.

🍒 🍒 organiczne jedzenie 🍒 🍒

Home

🔥🔥 najgorętsze forum o rowerach 🔥 🔥
https://szajbajk.com/2EDp50s

🔥 🔥 mega grupa na Facebook’u 🔥 🔥
https://www.facebook.com/groups/szajbajk/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

39 thoughts on “Prosty sposób na wyciągnięcie tłoczków z zacisku hamulca hydraulicznego w rowerze.

  1. Elo, ja przy odpowietrzaniu wcisnąłem lekko hamulec i jeden(ten większy) z 4 tłoczków (Deore XT BR-M8020) rozwaliło, oczywiście od dołu i lekko na boku ale nie widoczne nawet jak tłoczek był wysunięty ok 30%. Nie wyszedł niestety jak na filmiku za pomocą wody bo już nie mogło być zbudowane ciśnienie. Po chyba dwóch godzinach prób różnymi sposobami udało mi się uszkodzony tłoczek wyjąć ale z tego co widziałem kawałeczki ceramiki były w kanalikach przelotowych do drugiej komory i podejrzewam, że też są pod drugim tłoczkiem(pod tym mniejszym). Widzę, że Shimano nie sprzedaje jak firma Sram części oryginalnych tylko woli jak ktoś kupi cały zacisk 🙂 Są firmy produkujące zamienniki ale ciężko stwierdzić czy mają podobne parametry działania. Nie pozostaje nic innego niż zakupić kolejny zacisk i trzymać stary (zalany w oleju mineralnym) jako części zamienne.

  2. Nigdy nie należy używać wody w układzie gdzie pracuje olej i ten układ będzie dalej używany. Przecież w wszystkich elementach gniazd uszczelek ta woda pozostanie choćby niewiele i ponowny montaż można wykonać po dokładnym wygrzaniu i osuszeniu elementów. Należy rozpołowić zacisk, owinąć obudowę i tłoczek szmatką , umieścić strzykawkę z olejem w miejscach jaka na filmie i powoli wypychać tłoczek; każdy z osobna. Ceramika jest krucha więc rozwaga jest jak najbardziej na miejscu więc lepiej wolniej podawać olej. Olej ten sam co w układzie i najlepiej nowy – koszt pomijalny do ceny zacisku.
    Pamiętajmy o wyczyszczeniu gniazd tłoczków i uszczelek oraz samego tłoczka. Smarowanie pastą sprawdza się w samochodowych zaciskach o tłokach stalowych tłoczki ceramiczne lepiej ewentualnie bardzo lekko przesmarować smarem silikonowym — ale najlepiej olejem jak na filmie. Wciskamy powoli naciskając centralnie palcem na tłoczek i tak aby nie uszkodzić kwadratowej uszczelki.
    Wydaje się proste ale szczególna uwaga przy ceramice i obudowie alu jest jak najbardziej na miejscu.
    Co do stalowych śrub z klejem na gwincie i gniazd z gwintem w alu to polecam nie przekraczać momentu siły z tabeli rozmiaru gwintu

  3. Dlaczego piszecie żeby używać powietrza? Woda jest najlepsza, generalnie jakiś płyn, ale woda jako neutralna dla powierzchni jest lepsza w takiej pracy i co najważniejsze bezpieczna, powietrze jest ściśliwe, dlatego tłoczek wystrzeli jak złapie luz, przy zastosowaniu wody, w momencie poluzowania tłoczka nie ma się co rozprężać więc tłoczek nie wystrzeli tylko się wysunie, dlatego np kompresory do testów zalewa się wodą do pełna, wpuszczone powietrze ma minimalna objętość, w przypadku awarii nie ma eksplozji

  4. Przy odkręcaniu czułeś że śruby są dość mocno skręcone bo były skręcone na kleju, widać zresztą ślady niebieskiego kleju:) przy ponownym skręceniu także powinieneś użyć kleju do gwintów oraz dokręcić kluczem dynamometrycznym zgodnie z instrukcja:)

    Tak właśnie urywa się gwinty w aluminium 🤗 wydawało się że dokręcone było mega mocno więc też tak dociągamy a to klej trzymał a śruba ma mieć 5Nm😁

  5. Wlewanie wody do układu gdzie pracuje olej mineralny nie wydaje mi się najszczęśliwszym pomysłem. Jak się potem skutecznie pozbyć wszystkich drobin wody, aby uniknąć wiązania z olejem i tworzenia galarety?

  6. Co wy robicie z tymi rowerami że musicie odpowietrzac? Downhill czy coś? Mam cube nature pro z 2014r. i nigdy nie odpowietrzałem. Jeżdżę głównie szuter, asfalt itp.1000-1500 rocznie

  7. Mój odwieczny sposób na wyjmowanie tłoczków to rozłożenie zacisku, zatkanie dziurek, złapać zacisk w szmatkę i psiknąć kompresorem… Wyskakują bezproblemowo… 🙂

  8. Przy ceramicznych tloczkach latwo je uszkodzic, zwlaszcza kiedy z duza sila uderzaja o siebie, aby to zlagodzic warto dac miedzy tloczki filc, material ktory pochlonie uderzenie. Odradzam przy ceramicznych tloczkach uzywac kompresora, nie mamy kontroli nad cisnieniem, lepszym rozwiazaniem jest olej albo w ostatecznosci woda i szczykawka jak zostalo to pokazane na filmie.

  9. Cześć Daniel odwiedziłem dzisiaj zieloną górę w poszukiwaniu Twojego sklepu, chciałem zapytać Ciebie jaką byś polecił polską stronę internetową z ubraniem dla kolarzy. Serdecznie pozdrawiam z Legnicy

Dodaj komentarz

Zadzwoń!