Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Pierwszy elektryk, ale jaki? 4 scenariusze zakupu (z życia wzięte)



===✅ Link aktualny w 2022✅===
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
Otrzymasz 150 zł cashback + do 2000 zł premii za polecenie

Partnerem odcinka jest ING Lease (Polska)
https://www.inglease.pl/eko – Sprawdź leasing na samochody BEV, PHEV i hybrydy

Zapraszam na przegląd elektryków według najpopularniejszych realnych scenariuszy zakupu
– oto 4 przykłady z życia wzięte!

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

46 thoughts on “Pierwszy elektryk, ale jaki? 4 scenariusze zakupu (z życia wzięte)

  1. Auta Elektryczne to syf i tyle
    Produkcja droga eksploatacja droga
    I jeszcze do tego podwyżki pradu przez to że będzie dużo aut elektrycznych wszystko ma swoją cenę a przez te syfiaste elektryczne Auta prąd na całym świecie w ⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
    Górę

  2. Renault zoe nie bo spada zasięg? A w tych wsiokvagenach to co? Rośnie? Nie możecie być raz rzetelni? Zoe to najlepiej sprzedający się elektryk w swojej klasie w Europie ale po co o tym wspominać. Wystarczy zobaczyć kilka testów tego auta z Anglii czy Norwegii gdzie jeździ najwięcej elektryków. Niestety w Polsce żadnemu pseudo dziennikarzowi przez gardło nie przejdzie że francuskie jest w czymś lepsze od niemieckiego. Czas świetności golfa i passata dawno minął i wszędzie to widzą tylko nie w Polsce. Wystarczy że o, Rydzyk otworzy muzeum wsiokvagena i kaset disko polo i następne pokolenie będzie mu sponsorować Bentleya

  3. Co sądzisz o BMW i3? Mnie interesowałby elektryk raczej mniejszy, ale taki bardziej z wyższej półki. Peugeot 208 niby spoko, ale są takie rzeczy jak np. Kamera cofania która pozostawia wiele do życzenia, czy nie lepiej byłoby zamiast peugeot 208 kupić i3?

  4. Jako zadowolony użytkownik od 2 lat jaguara XE P300 mój wybór jest tylko jeden wspomniany w Twoim materiale Jaguar I-pace tylko dla tego ze obecnego auta szukałem dość długo i po testach większość aut o podobnej charakterystyce i kryteriach prze zemnie postawionych był to jedyny spełniający wszystkie punkty . Teraz przyszedł czas na ekonomie i oszczędność ale nie kosztem komfortu. Jak wspomniałem xe ma wszystko więc czy I-pace bedzie tym ekonomiczniejszym zamiennikiem. szkoda ze nie Rozwinąłeś więcej na jego temat , czy nie warty uwagi ?dla mnie nr.1 I-Pace

  5. 3-4 lata po szybkich ladowarkach i masz 70% pierwotnej bakterii i 100km zasiegu. bedziesz jeździł takim goownem??!
    kolejny, brzydki jak noc listopadowa MELEX… i tablet na kólkach!
    przestancie reklamowac te OKROPNE KLOCOWATE MELEXY!!
    jak nie widzisz roznicy w wygladzie, to na 100% jest to "EKOPSEUDOLOGICZNY" lelektryk.
    kupujcie, kupujcie. po 1-2latach zobaczycie w co wdepnęliscie….
    onanizm gnojkow przy szybkim ruszaniu spod swiatel szybko zmieni sie w trwały brak erekcji,
    gdy gnojek zobaczy ze juz nie jest pierwszy bo wyprzedzily go 2 nowsze elektryki….
    https://www.youtube.com/watch?v=UgJJsRg07n4
    https://www.youtube.com/watch?v=BDbXinfMAkU&t=1347s
    https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8&t=831s
    https://www.youtube.com/watch?v=OT8Fx4iGnys

  6. zabrakło info o rodzaju baterii może to być też jedno z podstawowych kryteriów wyboru nawet tesla w modelu 3 zakłada chińską baterie firmy calt bateria o dziwo nie wybucha a za to zapewnia ponad 2x większą żywotność

  7. Tylko nikt nie mówi że elektryczne auto ma baterie nie taką jak w telefonie ! Tylko ogromna na całej płycie podłogowej ! Pomysł jak jest szkodliwe promieniowanie dla człowieka! Tyle się mówi żeby telefon na noc nie trzymać przy głowie blisko bo jest promieniowanie pomyśl jak wielkie jest w samochodzie elektrycznym o tym się nie mówić ! Wyprodukowanie 1 auta elektrycznego jest tak groźne dla środowiska sama produkcja jak byś zrobił 350.000 km diesel-em! I kluczowa 3 sprawa ze elektryka po wypadku nikt nie naprawisz! leżą na złomie i zalegają. . zobacz kraje skandynawskie! I ostatnia rzecz nikt O tym nie mówi A jednak to prawda jak się zacznie palić elektryk elektryczne auto to już go nie ugasisz !!!

  8. Miał być Peugeot e-208… wyszła Tesla Model 3 LR 😉 rata 5559 zł netto przy leasingu na 48 miesiące i wpłacie własnej 15%. Tutaj pokazują mało realny scenariusz wpłaty na poziomie 45% ;p

  9. Ja wybrałem Tesle S 70D.
    Napęd na 4 koła. W miarę moc.
    Przede wszystkim!! Autopilot. Z autopilotem jest jak z automatyczną skrzynią biegów. Nikt nie potrzebuje dopóki nie ma. Jak już ma, to nigdy nie wróci do auta bez.
    Cena kilkadziesiąt tysięcy mniejsza od wersji z większą baterią, a zasięg wciąż na poziomie 300km+.
    I na końcu dwie wisienki !!!!
    1. Auto wciąż ma 2-3 lata gwarancji na silniki i baterie !!!!
    2. Wyjazd gdzieś dalej lub na wakacje jest za darmo!!! Tesla S do roku 2016 i niektóre 2017 mają darmowe dożywotnie ładowanie na ładowarkach Tesli!!! Tylko trzeba kupić sztukę z UE bezwypadkową. Więc jeden wypad do Chorwacji i już macie 1000zl w kieszeni na paliwie :).

  10. Myślę, że powinieneś zrobić test w miastach, gdzie operatorem energetycznym jest Energa. W Koszalinie,czy Gdańsku z dostępnością stacji ładowania jest lepiej niż dobrze. Z tej perspektywy posiadanie auta elektrycznego nie jest takie bez sensu.

  11. Jedyny elektryk jakiego mógłbym kupić, to Mirai. Toyota pokazała ostatnio, że przejedzie on nawet 1000 km i szybko się go tankuje. Jak będą u nas stacje wodorowe będe się nad nim zastanawiał

  12. Jak zwykle ciekawy filmik, ale z wyborem jedynego samochodu w rodzinie bym mocno polemizował – tylko i wyłącznie tesla
    Pomijając walory tych samochodów, jako jedyne już obecnie i jeszcze długo będą pozwalały spokojnie podróżować po kraju i zagranicy dzięki sieci Superchargerów. Jest to jedyna sieć ładowania tworzona z głową dająca stosunkowo wysoką pewność że dojeżdżając do stacji naładujemy się bez czekania (4 stanowiska to minimum), w rozsądnej cenie, a do tego zawsze można skorzystać z pozostałych chaotycznie rozmieszczonych ładowarek obsługiwanych przez 100 różnych dostawców i aplikacji.

    Mustang jako samochód jest super, ale wciąż tylko do miasta. Trzeba uczciwie dodać, że obecnie w kraju mamy w praktyce pojedyncze stacje ładowania, które z wystarczająco dużym prawdopodobieństwem mogą być albo właśnie zajęte albo zepsute aby odechciało się nam dalszego podróżowania. Można powiedzieć że w kontekście podróżowania po kraju, ich obecność ma znaczenie jedynie symboliczne, nie praktyczne. Pokrycie kraju Superchargerami też jeszcze nie jest idealne, ale dla wielu już dziś może być wystarczające. Trzeba pamiętać że użytkowy zasięg w trasie to 80-20%, czyli nawet w tesli Long Range to jest w praktyce 200-250km przy sensownej prędkości, a ładowanie na Supercharger min 30 minut, a na zwykłych (50kW) godzina (a może dwie jeśli ktoś inny chwyci kabel pierwszy). Wiec teoria wygląda zgoła inaczej niż praktyka 🙂

  13. Zachar dlaczego pominęliście Kię E-Niro? ma osiągi prawie takie jak mustang, lepsze wnętrze, bardzo małe zużycie energii, a w wersji na pełnym wypasie można ją kupić za 150 tys. netto 182 tys. brutto..

  14. Szczerze mówiąc to dziwi mnie brak Fiata e500(tych sprowadzanych ze Stanów). W przeciwieństwie do Citigo one są, używanych Skód jest jak na lekarstwo a jak są to kosztują powyżej 70 tysięcy.

  15. Dodałbym 2 wielkich nieobecnych –
    1. Nissan Leaf, dzięki niskiej cenie wyjściowej (oczywiście w wersji 40kWh, auto z zeszłego roku) <125 kPLN mieści się w rządowym programie dopłat, dzięki czemu jest chyba jedynym nowym elektrowozem do kupienia w ostatecznej cenie nawet poniżej 100kPLN. Ma swoje wady, ale do jazdy miejsko-podmiejskiej nadaje się wyśmienicie, jest wygodny, przyzwoicie wyposażony nawet w podstawie i ma duży bagażnik.
    2. Kia e-Niro, wyraźnie droższa, ale za to z szybszym ładowaniem i bardziej uniwersalnym złączem CCS. Jechałem obydwoma, oba są wygodne dla 4-osobowej rodziny, a w wersjach 64 kWh nadają się do jazdy w trasy, choć tu bardziej Kia z uwagi na przegrzewanie się baterii w Nissanie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!