Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Pierwsza prywatna Toyota Mirai II – "elektryki są do niczego"



Promocja na ubezpieczenia:
https://mubi.pl/zachar (150 zł cashback!)

To pierwsza kupiona w Polsce prywatna Toyota Mirai 2 generacji. Jak się jeździ po kraju, który dopiero marzy o stacjach z wodorem?

#Toyota #Mirai #Salonówka

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

36 thoughts on “Pierwsza prywatna Toyota Mirai II – "elektryki są do niczego"

  1. tych dwoje ludzi przedstawiło w krótkim skrócie całą obłudę eko-ludków, chcą być eko więc mają 2 diesle w zapasie śmiech!!!!!!!Obecnie podaje się, że 96% światowej produkcji wodoru pochodzi z paliw kopalnych, głównie w wyniku tzw. reformingu parowego gazu ziemnego. Jest to najtańsza obecnie technologia produkcji wodoru.

  2. Dlaczego te auta nie mogą mieć normalnego silnika spalinowego i paliwem byłby ten wodór? Po co produkować prąd do produkcji wodoru żeby wodór potem zamieniać znowu na prąd? Bez sensu kompletnie.

  3. a wodór produkuje sie z czego xD… 96% produkcji wodoru na swiecie pochodzi z paliw kopalnych, 4% to elektroliza wody. Są rozne metody tej produkcji, kazda ma inne emisje CO2. Powstaly wodor w zaleznosci od metody oznaczany jest innym kolorem. Niebieski moze mieć emisyjnosc z produkcji nizsza o 95% od szarego. Metoda szara emituje 9-12kg CO2 na 1kg wodoru wiec jesli niebieską zmniejszymy o 95% i wyprodukujemy milon kg wodoru to wciąż będzie to ponad milion kg CO2 do atmosfery. Ale zanim wyprodukujemy ten wodór najpierw musimy wydobyć paliwa kopalne co samo w sobie jest emisją. W przypadku elektrolizy 1 kg wodoru wymaga 9l wody i 50kwh prądu. Ten prąd najpewniej będzie z węgla.
    Ten film już na wstępie tego Pana jest kłamstwem.
    PS. para wodna jest jednym z głównych gazów cieplarnianych.
    Śledząc całą branże elektryków i wodorowych odnosze wrazenie, ze bedzie prześciganie sie w marketingu i ustawodastwie a finalnie ludzie bedą oszukani bo to nie bedzie po prostu ekologiczne a oni bedą przekonani, ze jest.

  4. Nie wiem… gdzie wpiszę o pozyskiwaniu wodoru to wychodzi elektroliza (w PL) i do elektrolizy muszę mieć prąd, a prąd w PL mam z węgla. Z tą ekologią, to takie "bla bla, bla bla bla", bo nie wiem co. Podobało mi się jak u Zachara dawno temu testowali z jakimś gościem z Krakowa Teslę. Tam było po prostu, że typek chciał być PIONIEREM, przetestować nową technologię, bo było go stać po prostu na to, a do tego miał firmę zajmującą się ogniwami itp.
    Takie naturalne, a tutaj eko, eko, eko… dziwnie się słucha, ale auto ciekawe nadrabia.

  5. Super. Oby to się udało i oby wodór stał się paliwem przyszłości. O spalinówkach też ówcześni Janusze aut parowych mówili że to się nie przyjmie

  6. Kiedyś VW reklamowal pierwszego miejskiego disla ze jest super eko (skoczyło się odszkodowaniem)… Jak usłyszałem wodór to poszukałem informacji na temat jego produkcji, przesyłu i ceny. Zanim ktoś powie, że szuka coś bardziej eko od elektryki i ze rozwiązaniem jest Wodór to niech się zastanowi ile CO2 potrzeba wydalić do atmosfery aby go stworzyć i po drugie samochód jedzie to zabiera tlen i wydala wodę. H2 + O2 = H20 i energia. Czyli tlen magicznie znika.

  7. Nie wiem co wy macie, że to dla was są pionierzy. Oni po prostu chcą się pokazać, że mają coś czego nikt inny czy większość ludzi nie ma. Jedni kupują drogie obrazy, inni samochód na wodór, który jest jeszcze bardziej bezsensowny niż zwykły elektryk z kablem. A co do ekologii… Równie dobrze mogli powiedzieć, że mają bryczkę i niewolnika, który tą bryczkę ciągnie i jakie to nie jest ekologiczne, bo je jednego arbuza i kubełek kurczaków na dzień😂 Pionierami to są firmy które wymieniają całą flotę na ekologiczne samochody a nie rozkapryszeni państwo którym jazda V8 po mieście się znudziła.

  8. … Pierwsze co rzuciło mi się w uszy to denerwująca y – skrzekliwy głos tej kobiety. Samo auto spoko – niestety w UK lobbuje się elektryki kosztem LPG (zamykanie stacji) i na technologii aut z wodorem, więc z aut eko zostają hybrydy.

  9. Auto na wodór zatankujemy w przyszłości w kilka minut a elektryka na baterie będę musiał ładować kilka godzin. Ekologia obu tych technologii jest porównywalna więc wybór jest jak dla mnie prosty.

  10. Polecam poczytać ile potrzeba zużyć energii na wyprodukowanie a przede wszystkim magazynowanie wodoru 😉 i już nie jest tak eko w przypadku polski na dzień dzisiejszy 😉

  11. Spoko, tylko że właściciele opowiadają same bzdury na temat technologii. Widać że kompletnie nie mają pojęcia o tym. Przydałby się komentarz korygujący, a bez niego wyszły brednie i fejki

Dodaj komentarz

Zadzwoń!