Peugeot 308 1.4 VTI 95KM (czasami koszty naprawy przerażają SZOK!!!)
https://www.instagram.com/_auto_chall
Przybliżony koszt naprawy części plus robocizna 2500 euro… przy współpracy z Polską 1700euro…
Wada fabryczna głowicy może doprowadzić do niezłych kosztów naprawy…
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Dla tych silników to są rozpowszechniona usterka
Jakie powinno być ciśnienie na cylindrach .. ja mam wszystkie 10 przy próbie ejowej 11.5
A miałem kupic 207 z tym silnikiem tylko na jeździe próbnej zaczął dziwnie grzechotać i mocy nie miał.
Podobno to silnik zaprojektowany przez inżynierów BMW – albo na współpracy z PSA.
Mialem to samo w 207 gowno nie silnillk 1.4 vti
Uśmiechnięte tłoki najlepsze 😁
Silnik BMW/PSA niestety bubel…mój 17 letni 407 bez problemu pokonuje kolejne kilometry ale to już dziadkowe 2.0 HDI….dziadkowe ale daje radę i nie sypie się jak choinka po Bożym Narodzeniu.
silnik bmw = gówno
miałem 308 sw na gnojówce, fajne autko.
Wtrące tu swoje 3 grosze. Sporo poczytałem o 1.6 vti że guano. Ale znalazlem z pl salon pl mało najazdu i całość brandowana das welt auto. Podniecony jak małpa dynamitem troche w ciemno kupiłem tą cytryne. Ujechalem sto km i czerwony komunikat oil pressure low stop. Od tego momentu pochyła w dół z autem ale przyjeli je z powrotem w ramach rękojmi. Jak otworzylem książke serwisową od tego cuda nogi mi się ugieły. Czego tam ludzis nie wymieniali…
Morał taki że jak coś jest liche to nie będzie twoje akurat ok. I co świeci nie musi być gites
Super nagrania super mechanika. W moim 308 1,6 vti po zablokowaniu koła zamachowego 2 i 3 tlok jest wyżej od 1i 4 około 10 km. Szykuje się do naprawy do przy ruszaniu po niedługim postoju puszcza chmurę dymu i pije olej. Sondy wariują,łapie sporo związane z nimi.
Dlatego kupiłem.jako drugie auto grande punto 1.2 LPG…auto jest b obszerne nie do zepsucia i pali 7litrow LPG…ktoś zna lepszy mniej problemowe oszczędniejsze autko…słucham zn awcow
Nie ma najmniejszego sensu przy takim słabym silniku wolnossącym dawać dłuższej 5 bo silnik ma wysoko moment obrotowy a moc jeszcze wyżej, nie miałby siły jechać.
Co ma tytuł filmu do jego zawartości? Ani słowa o kosztach.
Mam P207 1.4 vti 2008 rok 112k przejechane i szczerze poza dolewaniem oleju nic mi nie sprawia kłopotu. Z tego co już się dowiedziałem o tej rodzinie silników to najwięcej kłopotów robią te najbardziej wysilone – ze sprężarkami. Myślałem nad podmianką silnika na mocniejszy, ale z tego co widzę, to trzeba będzie porzucić ostatecznie ten pomysł.
W tych motorach siada pompa oleju z elektrozaworem i daje błędami
Cooo? Nawet 100 tyś km nie przekroczył i już silnik padło?! Heh jeszcze elektronika tam pada często.
Po prostu: to nie są samochody przeznaczone dla biedaków z krajów dawnej RWPG. Serwis nawet dla Francuzów jest drogi. W Polsce problemy się nawarstwiają, bo druciarstwo kwitnie i tak to się kończy. Problemy są tym większe że większość tych aut w Polsce to utopce, ulepy i inne zwłoki. Ten egzemplarz pewnie do Polski dotarł już ledwo jeżdżąc….
Kolektor rurowy wydechu ? No to sie postarali
Bardzo fajny kanał. Mam małe pojęcie o naprawach, a oglądam 😀
tyle liści na podszybiu , to chyba z krzaków wyciągnięty ten lew
Patrze i cieszę sie z posiadania 3.0 v6 citroena benzyna 207koni w którym nie dzieje się NIC , praktycznie nic . ata maja 18 lat mam 2 takie i pałuje je identycznie , a że rozkłada się to na jednego człowieka więc i obciążenie jest rozłożone i jakoś mnie znoszą 🙂
A myślałam o takim peugeocie 😔
Kurde – też mam ten silnik…I kilka problemów 😒 Wyrzuca płyn po odkręceniu zbiorniczka płynu chłodzącego. Ale tylko jak bardzo gorący. Test na uszczelkę pod głowicą zrobiony i nic nie wyszło. Oleju nie przybywa, płyn w chłodnicy czysty – temperatura silnika wzorowa – nikt nie wie co mu się dzieje..
Mam Peugeot 308SW z silnikiem 1.6 VTI i bardzo złe doświadczenie jak na pierwszy peugeot w życiu, auto kopci na wolnych obrotach, potrafi puścić bąka przy ruszaniu jak dłużej postoje na światłach i chleje niebotyczne ilości oleju od 0,5 do 1 L oleju na 1k kilometrów, wiec zapewne czeka mnie remont silnika, mieszkam w Niemczech i zastanawiałem się nad kosztami takiego remontu i własnie się dowiedziałem jakie mogą być. Może chcesz naprawić i moje ? 😀
Pozdrawiam
U mnie w rodzinie jest c3 Picasso z tym silnikiem ma 150k nalotu i tylko był wymieniony rozrząd i olej co 10k kompresja niemal wzorowa zależy jak się dba
Mam 207 cc uszczelka poszla 6tysi naprawa z gwarancja
Gówniane BMW….
Nie kupuje się samochodów na F!!!!
Honda accord 2003 xD moze i ruda zrzera, moze i trzeba zawory regulowac ale nie ma takich jaj.. Tylko Honda, tylko azjatycka motoryzacja!
Co robisz na te wycieraczki? U mnie jest to samo w a6 c6 a kupiłem nowe oryginalne ramie, wycieraczki miałem valeo i denso i na każdej to samo, środkiem nie zbiera.
Ach te BMW
Miałem identycznie tylko Peugot 308sw na trzecim cylindrze wymiana pierścieni musiał wałek welwetronic do wymiany rozrządu ustawienia na blokada i elektroniczna poziomica
Czy ten silnik vvt może wpływać na mniejszą moc?
Silniki z serii prince sa chyba gorsze niz tsi, to naprawde wielkie osiagniecie.
14 VTI jest do dupy… 16 VTI niby to samo ale 1,6 chodzi
👍👍👍👍
rozrzad trzeba co 100.000 km robic albo olej co 6-10 tys km robic
U mnie w 1.6 16v vti wypadlo 5 gniazd bo termostat padl i silnik sie przegrzal
No u mnie 1.6 vti 120koni w c3 picasso jeszcze jedzie.110tys.przebiegu. Ale olej i filtr co 10tys. Byle czego nie leje
Gowno nie samochód
Rozrząd wyjmuję w całości i wkładam w całości, taki typ silnika. Najmniejszy przebieg przy którym wymieniałem to oryginalne 56000 km. Jedna ciekawa usterka, która się trafiła przy takim silniku a mianowicie silnik nie odpalał – rozrusznik sprawny, kręci ( autko trafiło do mnie po wizytach w trzech warsztatach, bo brak błędów w komputerze ). Autko po dwóch dniach odjechało o własnych siłach do właściciela , a lokalizacja usterki to był prawdziwy challenge.