Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Czy serwisować auto w ASO? #27 MOTO DORADCA



Serwisowanie w ASO? Temat szeroki jak rzeka!
SUBSKRYBUJ : http://motodoradca.tv/subskrybuj
FACEBOOK : http://www.facebook.com/youtubemotodoradca
INSTAGRAM : http://www.instagram.com/motodoradca
KOSZULKA : http://motodoradca.cupsell.pl/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa

Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.

Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.

20 thoughts on “Czy serwisować auto w ASO? #27 MOTO DORADCA

  1. Bywając w kilku ASO różnych marek napatrzyłem się. Musi być drogo z kilku powodów. Np. cała armia trutni na biurowych stanowiskach tam zatrudniona. Niezłe widowisko jak łażą piękne panie z kąta w kąt, z pokoju do pokoju – widać, że pociotki, pozorują głównie pracę. Pracownicy obserwują klienta, oceniają po wyglądzie i aucie. Można zostać dobrze obsłużonym, jak i oszukanym. Taka sama loteria jak w innych warsztatach. Okrutna prawda jest taka, że człowiek zmuszony do korzystania z takich usług jest zawsze petentem, skazanym na ich łaskę i niełaskę. Pozory, kurtuazja, udawanie że jest odwrotnie, ale kierowca jest tylko dla nich mięsem, źródłem dochodu.

  2. A ja uważam że pomimo większej ceny warto serwisować w ASO. Podam tylko kilka przykładów z życia (a mam ich wiele i chyba nigdy już nie pojadę poza ASO).
    Wymiana rozrządu w ASO robocizna 500, u Pana "Tadzia" 350. W ASO mogę mieć swoje części więc różnica 150zł i mam FV gwarancje itp.
    Kilka przykładów gdzie się "przejechałem" nie robiąc w ASO. Wszytskie dotyczą Renault.
    – Wymiana świec żarowych ASO – 400 z robocizną, w innym zakładzie 200, wymieniłem w innym zakładzie i…. źle dokręcili świece wycieki paliwa, przemoczenie i zerwanie paska wieloklinowego (wymienianego 10 miesięcy wcześniej)
    – Wahania obrotów, brak diagnozy u rożnych mechaników. Naprawa a ASO 160zł
    – Po wymianie pompy paliwa brak wskazań zużycia paliwa, wszyscy mechanicy rozkładali ręce, cały dzień jeżdżenia, naprawa w ASO 80 zł
    – Wymiana płynu w chłodnicy w ASO 300, poza ASO w "bardzo dobrym zakładzie" 200. Skutek rozbili samochód, szkoda całkowita, 2 miesiące bez auta, wszystko z mojego ubezpieczenia
    Takich przypadków mam wiele, nigdy więcej poza ASO, bez znaczenia że trochę drożej.

  3. Ja z swoim Focusem, jeżdżę do ASO pomimo, że już jest po gwarancji, właśnie często trafiam u nich na promocje i uważam, że wychodzę na tym na plus, bo przynajmniej mam pełną książkę serwisową a jakby nie było to zawsze duży atut przy sprzedaży.

  4. Witam motodoradcę oraz wszystkich motomaniaków 🙂 Dopiero zaczynam oglądać wszystkie Twoje odcinki po kolei…a więc moim zdaniem jest to Seat Exeo z silnikiem diesla ale jaka pojemność to już nie wiem 😉 Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. Nigdy więcej ASO ! Dwuletnia gwarancja kończy mi się za kilka miesięcy. Pierwszy przegląd po 30 tyś. km., lub po 2 latach. Po przejechaniu nieco ponad 16 tys. / jeżdżę stosunkowo mało / wyświetla mi się komunikat, o konieczności wymiany oleju. Zdziwiony zaglądam do książecki serwisowej i rzeczywiście , wymiana oleju po 15 tyś. Chciałem doczekać do końca gwarancji, zrobić przegląd poza ASO i dopiero wtedy wymienić olej. No, ale jak coś mi padnie, a nie dopełnię warunków, to naprawa gwarancyjna pójdzie się paść. Pojechałem więc do ASO i……zabuliłem za robociznę , olej i filtr PIĘĆ STÓW / bez 9 zł. /. Ludzie, to nie był Mercedes, BMW, czy Lexus, tylko zwykła Skoda Rapid. Gdybym sam kupił olej i pojechał na wymianę do warsztatu szybkiej obsługi wydał bym , nie więcej, niż 200 zł. Sprawdziłem ceny w necie. Na robociźnie podwójne przebicie, a na oleju, trzykrotne ! Dobrze, że gwarancja kończy się za trzy miesiące.

  6. W zeszłym roku Octavia 1.4 TSI mojego ojca zaczęła tracić na mocy. Werdykt ASO – sprężarka do wymiany- 2000zł
    Po wizycie u Januszexa okazało się, że to tylko zablokowany EGR, koszt 300zł. ASO wysłało rachunek za diagnozę bo naprawa nie była wykonywana u nich ale się zamknęli po udowodnieniu błędnej diagnozy. Dlatego nie polecam ASO

  7. Z serwisami ASO też pewnie różnie bywa.
    Nie chcę generalizować, ale kilka lat temu miałem taką sytuajcę w Renault.

    Samochód, już drugi z kolei, był tam zakupiony.
    Przy normalnym przeglądzie okazało się, że nie świeci podświetlenie panelu sterującego dmuchaw etc.
    Wymienili żarówkę, koszt 100 zł.
    Bardzo drogo, ale najgorsze jest to, że połamane zostały zaczepy mocujące ów panel, czego gołym okiem nie dało się stwierdzić, a plastiki nie były dobrze spasowane do siebie – odpowiednio zamontowane na swoje miejsce.

    Dwa lata później znów przepaliła się żarówka, tym razem już sam ją wymieniłem.
    Koszt niewielkie, nie pamiętam, koło 1 zł, czas pracy poniżej godziny.
    Wtedy właśnie się zorientowałem, że serwisant uszkodził owe zaczepy.

    Mam nadzieję, że takich kiepskich i nieuczciwych serwisantów w ASO jest jak najmniej.

  8. słyszałem o pewnym ASO w Krakowie, że robili totalna fuszerkę jak np. wymiana filtra paliwa polegała na odkręceniu dmuchnięciu i byle do przodu 😉 ASO niemieckich samochodów premium 😉 pozdro dla kumatych.

  9. Przedłużone gwarancje to pułapka. Musimy serwisować w drogim ASO,  a zakres gwarancji kurczy się wraz z każdym rokiem i przejechanym kilometrem. Nawet przy krótkiej i pełnej gwarancji, musimy chandryczyć się o każdą prawie usługę, bo "panie, ten typ tak ma ". Natomiast zysk przy sprzedaży 8 – 10-latka iluzoryczny. Po gwarancji nie polecam oczywiście przysłowiowego Mietka w stodole, ale przyzwoity warsztat nieautoryzowany, specjalizujący się w jednej, ewentualnie kilku markach. A teraz słowo do Doradcy. Mimo, że raz poróżniliśmy się/ nowe, czy używane /, to kanał bardzo mi się podoba. Porady życiowe i mądre. Podane przystępnym i poprawnym językiem. Młodego kierowcę uczą, staremu przypominają. Tak trzymać.  Pozdrawiam.

  10. Zgadzam się z prowadzącym, aczkolwiek ja mimo wszystko odradzam serwis. Już nawet pomijając ceny z kosmosu tylko w serwisie robili problemy z rzeczy śmiesznych. Nigdy nie zapomnę jak zachciało mi się zamontować światła przeciwmgłowe do leona II., miało być profesjonalnie więc pojechałem do serwisu. Objechałem 3 aso werdykt niewykonalne, pojechałem do 4 jest cień szansy ok ile i co trzeba kupić. Jak mi zaczęli kombinować co oni musieli  by wymienić…wiązki ( czyli głupie kable) za setki zł, reflektory za 1200zł po promocji, włącznik za 600zł …a na koniec stwierdzili, że jak szaleć to szaleć moduł komfortu…tak z 5000zł musiałbym zostawić, aby mieć śmieszne światła przeciwmgłowe. Podziękowałem i pojechałem do elektryka….300zł bez pierdzielenia w 3 godziny plus koszt włącznika i lamp. Można ? można. Dla tego nie lubię serwisów, bo to miejsce, gdzie jeśli nie macie chociaż trochę pojęcia o motoryzacji puszczą was w skarpetkach. Przy wymianie oleju wymienią wam rozrząd, bo taka jest procedura. 

  11. Ja mam świetnego mechanika na wsi zabitej dechami, który naprawia samochody w skromnym garażu z kanałem i podnośnikiem (tłok wychodzący z podłogi). Chłopak ma talent i potrafił naprawić dolegliwości w aucie których w ASO nie mogli wykryć, a hajs kasowali i to nie mały. Do gościa trzeba się umawiać około 2 tygodnie na przód ba ciągle zawalone podwórko. A auta przyjeżdżają różne od kilkunastoletnich szrotów po auta które nie dawno opuściły salon. Także ludzie nie łapcię się na piękny okazały warsztat z profesjonalnymi narzędziami, a na człowieka który się zna na rzeczy 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!