Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

Od 5 lat jeżdżę na co dzień elektrykiem



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Jest to Nissan Leaf pierwszej generacji. Bateria 24 kWh. Zasięg max 140 km. Po Warszawie zrobił w tym czasie 50 000 km!!! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

23 thoughts on “Od 5 lat jeżdżę na co dzień elektrykiem

  1. a ja od 30 lat dieslem i w zyciu nie kupie elektryka ktorego ladowac trzeba cala noc zeby przejechac polowe tego co dieslem. jak glupim trzeba byc zeby kupowac taki bubel i zasmiecac planete bateriami, glupi ludzie kupuja to co im glupia telewizja powie.

  2. Na miasto auto zasilane prądem lub wodorem jak najbardziej na TAK. W pewnym stopniu dotyczy to także hybryd.Dlaczego? Obecne auta wydzielają spaliny wdychane przez innych kierowców, pieszych, rowerzystów i mieszkańców miast. Podobnie jest z pyłami z klucków hamulcowych. To wszystko jest wdychane i nie jest obojętne dla zdrowia oraz życia. Pamiętajcie, kropla drąży skałę, nowotwory wychodzą po 10-20 latach!

  3. Dobra mowa. Prawda jest ze jazda elektrykiem w dłuższe trasy jest problemem ze względu na czasu ładowania. Mimo iż teraz są samochody które doładować można na odpowiedniej stacji do 80% w ~20minut i można na tym zrobić ok 300km to i tak chciało by się mieć tak jak to jest w spalinówkach – tankowanie zbiornika do pełna + płatność ~ 5minut i zasięg na poziomie do 1000km.
    Osobiście uważam, że lepszej technologii od akumulatorowej do aut nie potrzeba, wystarczy jedynie dopracować akumulatory i proces ładowania baterii. A inaczej mówiąc bateria powinna być standardem dla każdej marki samochodów. Każde auto powinno składać się np. z kilku modułów bateryjnych wagowo dopasowanych do możliwości przeciętnego człowieka i powinny istnieć "bateriomaty"(takie paczkomaty z bateriami które się ładują, a my z poziomu apki w telefonie możemy zobaczyć gdzie mamy baterie naładowane żeby je wymienić) w których czekają na nas baterie naładowane i do których wkładamy baterie do naładowania. To jak taki dzisiejszy punkt wymiany np butli gazowych do kuchni gazowej.
    To tak jeśli chodzi o trasy, w koło komina można nadal używać ładowania przewodowego.
    Ogólnie osobiście uważam, że samochodowa technologia akumulatorowa powinna wiązać się nie tylko z ładowania ale również z szybką wymiana baterii. Tylko tym powinny zająć się instytucje którym zależy na ochronie środowiska.

  4. Nic się nie zgadza proszę posłuchać co powiedział Hołowczyc na temat elektryczne. Nic się nie sprawdza bo nie opłaca się naprawić elektryczne gówno

  5. Facet a powiedz mi jak dasz radę na długich trasach z dużym ładunkiem gdzie w docelowym miejscu nie ma ładowarki. Mało tego ( to twoje eco czy pomyślałeś z kąd bierze się prąd do ładowarek) Wielki bum na elektryki. Jeszcze będziesz całował spaliniaki .Dowiedz się ile kosztuje nowa bateria.Doeiedz się gdzie wyląduje twoja stara bateria skoro jesteś taki eko. Dowiedz się skąd się biorą metale ciężkie na produkcję twojej baterii.
    Dowiedz się ile ludzi cierpi przez Ciebie.Ale Ty jeździsz elektrykiem i Ty jesteś ECO.

  6. Dziwię sie że w elektrykach nie robią dachu z ogniw fotowoltaicznych, przy słonecznej pogodzie akumulatory stale by się doładowywały. Elektryk na dłuższą metę to niewypał, tak czy siak nadejdzie czas w którym będą same elektryki a problem z ich częstym ładowaniem będzie zażegnany. Na razie takie samochody to zabawki dla bogatych.

  7. Jeżdżę elektrykiem zeczywiście na trasy długie jest problem z ładowaniem. Wszystko ok jeżeli w danym momencie ładowarka jest wolna. Jak jadę powyżej 200 km to mam rezerwowy mały cichy agregat 3300Vat i ładowarkę, ale i tak nie przesiadłbym się na spalinówkę.

  8. 1. Auta spalinowe nie znikną. Zawsze będzie jakaś firma, która będzie kontynuowała tę chlubną tradycję
    2. Elektryki również zostaną – kwestia wynalezienia niewielkich ogniw zdolnych magazynować i przyjmować wielką ilość energii, oraz efektywnie ją oddawać.
    3. Wodór się może przyjąć, o ile dopracują technologię transportu, przechowywania i bezpiecznego tankowania wodoru. Już są takie udane próby. Ale mimo wszystko chyba to będą ekologiczne ogniwa wodorowe.
    4. W niedalekiej (jakieś 50 lat) przyszłości – bawię się teraz w fantastę bez żadnych dowodów naukowych – w każdym aucie będzie zamontowany reaktor fuzyjny, co zmieni potrzebę tankowania w potrzebę zwiększenia żywotności mechanizmów, bo taki reaktor wystarczy na całe życie pojazdu.

  9. Gratulacje świetny merytoryczny materiał.
    Ten odcinek jest przykładem że jak się chce o czymś opowiedzieć rzetelnie, to nie wystarczy trzy dni testów. Zupełnie inaczej się opisuje samochód używany przez kilka lat. Podobne zdroworozsądkowe podejście można zaobserwować u Waldemara Florkowskiego.
    My przez lata użytkowania różnych samochodów, osiągnęliśmy jakąś równowagę 🙂
    – Elektryki codziennie do pracy, w trasę 3 litrowy diesel (np BMW) a na przejażdżkę i na ciężką zimę 4×4 V8 HEMI 🙂
    Dzięki za fajny, filmik, taki kompletnie bez spiny.

  10. Jest problem znaleźć teraz zwykły, nowy samochód bez dodatku typu: hybryda, elektryk, plug-in i inne start-stopy i gówna! Brniemy w pseudoekologie kosztem pasjonatów czerpiących przyjemność z normalnej jazdy "normalnym" samochodem.

  11. Czyli jeśli pracuję w domu, do sklepu mam 150 metrów, a jeżdżę 4 razy w miesiącu w trasę 400 km, to od 2025 roku będę w dupie, jeśli zechcę kupić odpowiednie auto do moich potrzeb? Nie ma to jak nowoczesny, realny faszyzm. Nowocześni zamordyści nie przyłożą mi pałą ale z uśmiechem powiedzą że wiedzą co dla mnie – dorosłego człowieka – jest dobre i wiedzą to lepiej ode mnie. Lenin w piekle się uśmiecha.

  12. Panie Adamie stwierdzenie że do Wrocławia jedzie się 7 godzin zamiast 3 to bzdura !!! Jak może tak Pan mówić ? Czas jazdy elektrykiem jest nieznacznie dłuższy.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!