Loading…

Naprawa Aut Elektrycznych

Warszawa - Mechanik, Serwis i Naprawa Aut Elektrycznych i Hybrydowych
Kontakt

NAPRAWA BATERII NAPĘDU HYBRYDOWEGO LEXUS GS450H BEZ LIPY!!!



Siema.
Po pierwsze to YT mocno tnie zasięgi więc proszę o udostępnianie moich filmików, dla Was to tylko kliknięcie a dla mnie to dużo…
Naprawiłem baterię w lexusie, naprawa polegała na wymianie 8 sztuk z 40 ogniw. Na podstawie swoich doświadczeń stwierdzam że to co pokazują na filmikach na jutubie to ściema. Ogniwa NIMH z których składa się bateria zużywają się NIEODWRACALNIE. Możecie się nad nimi modlić, palić zioła kupować ładowarki- NIC TO NIE DA!
Rozwiązania na naprawę baterii w dużym skrócie:
1.Wymiana uszkodzonych ogniw na sprawne używane starczy na rok lub dwa koszt około 1k pln
2.Kupno nowej baterii w serwisie koszt w przypadku GS450h ok 15k pln spokój na kilka lat co najmniej.
W powyższym filmiku dzielę się swoimi spostrzeżeniami i doswiadczeniami, jeśli to burzy czyjś światopogląd to przepraszam nie chciałem.
POZDRO!

Przegląd leksa po zakupie:

Film z podróży po lexusa gorąco polecam obejrzeć! :

NOWE !! Gadżety Profesora
https://sklep660527.shoparena.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych oraz specjaliści z uprawnieniami, dysponujący profesjonalnym sprzętem. Umów się na przegląd auta w serwisie Aut Elektrycznych. Naprawa samochodu akumulatorowego – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Auta Elektryczne opinia, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis.

Naprawa Samochodów Elektrycznych i Regeneracja Baterii Hybrydowych HV. Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w naprawie pojazdów/ samochodów hybrydowych w Warszawie. Jesteśmy firma która specjalizuje się w naprawie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania. Elektryk samochodowy oraz mobilny warsztat z dojazdem do klienta. Zadzwoń do naszego mechanika z dojazdem w Warszawie. Mechanik Ochota. Mechanik Białołęka. Mechanik Śródmieście. Wesoła Mechanik. Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.

Naprawa Samochodów Elektrycznych

Mechanika
Serwis ogólny
Diagnostyka
Naprawa wszystkich usterek elektrycznych, diagnostyka zdalna Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi. Nasz serwis samochodów elektrycznych i Hybrydowych w Warszawie działa na rynku od 2018r. Przez ten czas dokonaliśmy setki napraw samochodów marki Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA, VW. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie diagnostyki i programowania komputerowego w Autach Hybrydowych i Elektrycznych. Podejmujemy się również napraw układu wysokiego napięcia (spadek rezystancji izolacji, remont baterii, remont silnika elektrycznego).

Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych

Programowanie Komputerowe Aut Elektrycznych. Według przeprowadzonego przez naszą firmę z branży firm warsztatów samochodowych badania nad serwisowaniem auta elektrycznego to samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie od samochodów tradycyjnych – koszt szkody jest średnio to 1500 zł do 12,000 zł o 10 proc. wyższy, niż w przypadku pojazdów benzynowych i aż 50 proc. wyższy, niż w przypadku hybryd typu plug-in.
Programowanie systemów informacyjno- rozrywkowych US-EU, dostosowanie systemów ładowania US-EU. Zajmujemy się serwisem zaawansowanej elektroniki z różnych branż przemysłu, a także samochodów hybrydowych i elektrycznych. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie pojedynczych komponentów co stanowi ułamek ceny całego modułu. Nasz warsztat jest wyposażony w profesjonalny sprzęt naprawczo-pomiarowy, który jest konieczny do wykonania skutecznej naprawy. Nasi doskonale wyszkoleni technicy poradzą sobie nawet z najtrudniejszymi przypadkami.

37 thoughts on “NAPRAWA BATERII NAPĘDU HYBRYDOWEGO LEXUS GS450H BEZ LIPY!!!

  1. Suma sumarum te wszystkie elektryki ,hybrydy to jeden kosztowny ,nieekologiczny szajs, do tego cholernie skomplikowany. Za różnicę w cenie ,ile można by paliwa kupić i normalnie jeździc.

  2. Ta bateria długo nie pozyje lepiej wymienic na nowe baterie, zbiegiem czasu I tak klęknie przetrwają te nowe a te stare szlag trafi. Pozdro. Trzeba sprwdzic pojemnosc kazdej celi roznymi onciazeniami I zostawic na kilka dni I jeszcze raz sprawdzic te stare mogą sie grzac przy obciazeniu.

  3. Super odcinek. Mistrzu Chrysie czy przeto mógłbyś cyknąć odcinek o jakimś starym nissanie LEAF gdzie sprawna jest bateria na 7/12 kresek l. Jak to zregenerować taka baterie i ile to kosztuje oto czy się opłaca kupić takie auto

  4. Kupilem 2022 RAV4 w Hybrydzie. Piekne autko, ale mam lekkiego pietra i kilka pytan:
    1. Czy mozna.bedzie np zapalic silnik spalinowy i pojechac jesli bateria calkiem padnie, czy tam jest zwykly rozrusznik w razie W?
    2. Czy mozna doladowac taka baterie podobnje jak zwykla samochodową poprzez jakas ladowarke itp? Sorry jesli smieszne, ale slabo ogarniam hybryde jeszcze 😀

  5. Mam pytanie,jestem w posiadaniu też lexa tylko rx400 h
    Też mi siada ta bateria i tak samo spada do koloru fioletowego jak dłużej postoje na miescie. Powiedz mi proszę jaki jest koszt napraw takiej Bateri i co się stanie jak mi spadnie do ostatniej kreski podczas jazdy..Pozdrawiam serdecznie mistrza mechaniki i elektroniki 😎

  6. Hahaha, mam to samo jestem pod wrażeniem jak jeżdzę lexusem w hybrydzie . Co by człowiek nie robił to nie przekroczy 7litrów, cisza, świetne prowsdzenie, same plusy jednak czegoś brakuje, japońskie auta nie mają duszy i charyzmy.

  7. Hybrydy Toyoty i lexusa były od początku na NiMh bateriach dopiero od 4 gen Priusa przeszli na Lion dlatego że ta technologia jest już na tyle dojrzała ze miało sens ich zastosowanie aby pakiet baterii hybrydowej był mniejszy i lżejszy co pozwala na więcej miejsca w aucie i niższe spalanie. Prius zawsze dostaje nowe elementy jako pierwszy dopiero później trafia to do reszty modeli. Ja mam toyotę estime z 2013 z napędem hybrydowym, niestety od wielu lat temu model nie jest oferowany w Europie a szkoda, bo wygodą i osiągami bije wszystkie sharany galaxy smaxy itd, i jest 4 buto pędny 🙂

  8. Witam. Mam do naprawy baterię w swoim GS450h z 2007r. i zanim sie do tego zabiore to chcialbym przygotowac "makaron" do balansowania baterii. Można wiedzieć mniej więcej ile kabla Ci poszło do połączenia cel? I czy dobrze zrozumiałem z filmu, że łączyłeś wszystkie minusy razem i wszystkie plusy razem? Dziękuję i Pozdrawiam z Siemiatycz 😁

  9. U mnie w 4 generacji GS450h – w manualu jest napisane ze około 1km można jechać na samym prądzie. W praktyce delikatnie z 2-3 można zrobić jak się uważnie jeździ. Bateria zazwyczaj ma 6/8 kresek podczas normalnej jazdy 🙂 To norma ze naładowanie na 100% występuje baaaaardzo rzadko. W tym Lexusie S to tryb sportowy na skrzyni – sam tez byłem zaskoczony, bo spodziewałem się trybu do wjeżdżania pod górkę, ale tutaj jest sport 🙂 U mnie w F Sporcie jest jeszcze S+ utwardzający zawieszenie i poprawiający cały układ kierowniczy. Tak jak piszesz auto dla normalnych ludzi 😂😂 po prostu działa, ale w MK4 mam jeszcze tonę innych bajerów, wiec umilają mi czas 😀 Z drugiej strony jak wciśniesz go w ziemie to cos tam pomruczy 😂😂

  10. Bardzo ciekawy filmik . hybrydowa bateria jest na spomaganie silnika spalinowego . Na baterii można jechać do 25 km na godzinę . Te baterie są nigdy całkiem naładowane i nigdy całkiem rozładowane. W górach ładownie baterie służy tez jako Hamulec .

  11. Miło mi się ogląda twoje filmy i może z tego od się na uczuć A może prostsze wymiana rozrusznika w głupim oplu zefira 1.6 B zeira B . nie każdy wie jak i co odrecic aby głupi rozrusznik wyjąć albo w strym brawo 1 1.9 td rok 1989 tam wymień rozrusznik he abp alternator to trzeba pół auta rozegrać ….. Miło by było to zobaczy prefosjonalnie

  12. Widziałem na innym filmie, że to balansowanie można łatwiej zrobić, niż na 80 kabelków. Należy moduły poukładać tak samo obok siebie, a nie na przemian, jak oryginalnie. Wtedy można każdy biegun połączyć ze sobą na przykład kawałkiem rozwiniętej cyny, wkręcając go pod wszystkie nakrętki z danej strony.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!