Najlepsze Auta Elektryczne na Długie Trasy – Szokujące Wnioski?
Najlepsze Auta Elektryczne na Długie Trasy – Szokujące Wnioski?
Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
A jeśli doceniasz moją pracę będę wdzięczny za wsparcie kanału
Numer Konta Dla Wsparcia Kanału
50 1020 5558 1111 1307 3680 0074 – w tytule koniecznie „DAROWIZNA”
lub https://patronite.pl/napradpopolsce
Pisz
NapradpoPolsce@gmail.com
Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/wolnyczas
Użytkuje Testuje więc Polecam
https://evston.com/pl/
Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)
Kabel do np Kii e-Niro Typ2 Typ2 do ładowania ze słupków AC
https://evston.com/pl/kable-do-ladowania/118-kabel-typ-2-evston-chargeflex-16a-trojfazowy-5m-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybrydowych-plug-in.html
Przenośna Stacja Ładowania do np, Kii e-Niro z siły
https://evston.com/pl/przenosne-stacje-ladowania/84-zencar-typ-2-11kw-6-16a-5m-kabel-zlacze-cee-16a-5pin.html
Warto zaopatrzyć się na wszelki wypadek również w komplet przejściówek do Stacji Zencar’a
https://evston.com/pl/akcesoria-i-adaptery/97-komplet-adapterow-cee-16a-do-schuko-i-cee-16a-do-cee-32a.html
Naszego Nissana Leaf’a ubezpiecza:
Beniamin Branc z agencji Lider-Pośrednictwo Ubezpieczeniowe. tel.661376510 benjib@wp.pl
Moje auto ładuje na GreenWay
https://greenwaypolska.pl
#NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #ZakopaneTest #PolskiTest #Testpl
@PompaCiepłaiPV @Panele Fotowoltaiczne @Eko Niezależny @Dobry Projekt @na prad po Polsce @Tomasz Żyłka PV
Mechanik do Hybrydy Serwis samochodów elektrycznych świadczony przez certyfikowany personel przy użyciu specjalistycznych maszyn. Umów się na wizytę w serwisie Electric Cars, aby jak najszybciej sprawdzić swój pojazd. Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Samochody Hybrydowe Warszawa Serwis Naprawa Samochodów na Akumulator – Serwis Samochodów Elektrycznych, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Opinia Samochodów Elektrycznych, Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja wysokonapięciowych akumulatorów hybrydowych oraz naprawy pojazdów elektrycznych. Jesteśmy firmą zlokalizowaną w Warszawie, która specjalizuje się w obsłudze i naprawie samochodów hybrydowych i ciężarowych. Jesteśmy firmą specjalizującą się w konserwacji i naprawie pojazdów hybrydowych i elektrycznych w naszym sklepie. Diagnostyka i programowanie to obszary, w których mamy duże doświadczenie i wiedzę. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego, który przyjeżdża bezpośrednio do klienta. Zapraszamy do kontaktu z naszym mechanikiem, który znajduje się w Warszawie. Ochota, mechanik. Mechanik z Białołęki. Mechanik w Śródmieściu sympatyczny i pomocny mechanik Mechanik Bielany. Mechanik Praga-Północ.
Naprawa wszelkich usterek elektrycznych, zdalna diagnostyka Tesli, Toyoty, BMW, Mercedesa, Audi. Od 2018 roku oferujemy naszym klientom w Warszawie możliwość wynajmu pojazdów hybrydowych i elektrycznych poprzez naszą działalność. W tym czasie przeprowadziliśmy z powodzeniem setki napraw pojazdów wyprodukowanych przez Teslę, BMW, AUDI, TOYOTĘ, VW. Jesteśmy ekspertami w diagnostyce i programowaniu komputerowym samochodów hybrydowych i elektrycznych. Wykonujemy również naprawy instalacji wysokiego napięcia, takie jak obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Opracowywanie programów komputerowych do pojazdów elektrycznych. Samochody elektryczne są znacznie droższe w naprawie niż samochody tradycyjne, wynika z badania serwisowania samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez naszą firmę, która wywodzi się z branży napraw samochodowych i koncentruje się na serwisowaniu samochodów elektrycznych. Koszt szkód wahał się od średnio 1500 zł do 12 000 zł o 10%. więcej niż w przypadku aut benzynowych i nawet o pięćdziesiąt procent więcej niż hybrydy typu plug-in.
Programowanie USA-UE dla systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania, a także dostosowywanie systemów ładowania USA-UE. Oprócz serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, serwisujemy najnowocześniejszą elektronikę z różnych branż. Nasze naprawy są wykonywane na poziomie poszczególnych podzespołów, co skutkuje ceną stanowiącą ułamek tego, ile kosztowałaby naprawa całego modułu. Aby dobrze wykonać naprawę, niezbędne jest wyposażenie naszego warsztatu w specjalistyczny sprzęt zarówno do naprawy, jak i pomiaru. Nawet najtrudniejsze sytuacje nie są w stanie sprostać wysoko wykwalifikowanemu personelowi, którym dysponujemy. Certyfikowani ludzie i specjalistyczny sprzęt obsługują samochody elektryczne. Umów się na przegląd samochodu w Electric Cars tak szybko, jak to możliwe. Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa Naprawa pojazdów akumulatorowych – Serwis Samochodów Hybrydowych Warszawa
Regeneracja i konserwacja akumulatorów samochodów elektrycznych. Warszawska firma specjalizująca się w naprawach pojazdów hybrydowych i ciężarowych. Nasz warsztat specjalizuje się w naprawie samochodów hybrydowych i elektrycznych. Jesteśmy biegli w diagnostyce i programowaniu. Mobilny serwis i warsztat elektryka samochodowego. warszawski mechanik. Mechanik Ochoty. Mechanik firmy Serwis Samochodów Technik Śródmieścia, miły i pomocny Bielany. Mechanika Praga-Pónoc.
Diagnostyka, Tesla, Toyota, BMW, Mercedes, Audi zdalna diagnostyka. Od 2018 roku wynajmujemy samochody hybrydowe i elektryczne w Warszawie. W tym czasie naprawiliśmy setki samochodów Tesla, BMW, AUDI, TOYOTA i VW. Specjalizujemy się w diagnostyce i programowaniu komputerów Hybrydowych i Elektrycznych Samochodów. Nasza organizacja zajmuje się naprawą układów wysokiego napięcia takich jak rezystancja izolacji, akumulatory, silniki elektryczne (obniżenie rezystancji izolacji, naprawa akumulatorów, naprawa silników elektrycznych). Rozwój oprogramowania pojazdów elektrycznych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez naszą organizację skupiającą się na naprawach samochodów, samochody elektryczne są droższe w naprawie niż samochody standardowe. Koszty szkód wyniosły od 1500 zł do 12 000 zł, o 10% więcej niż samochody z silnikiem benzynowym io 50% więcej niż hybrydy typu plug-in.
Dostosowanie systemów informacyjno-rozrywkowych i ładowania w USA i UE. Zajmujemy się również najnowocześniejszą elektroniką wielu firm. Naprawy poszczególnych podzespołów stanowią ułamek kosztów naprawy całego modułu. Nasz warsztat do efektywnej pracy potrzebuje specjalistycznego sprzętu naprawczego i pomiarowego. Nasz doświadczony personel poradzi sobie z każdym problemem.
Kia ev6 oraz Ioniq 5 rocznik 2023 będą miały podgrzewaną automatycznie baterię przed ładowaniem. Trzeba będzie wybrac w nawigacji ładowarkę a system sam zacznie podgrzewać baterię przed zatrzymaniem.
Ciekaw jestem jak wypadnie w tym zestawieniu xc40
Zauważyłem że w e-c4 jest bardzo mała pojemność baterii. Jeżeli się nie mylę to brutto tam jest 50 a w tabelce jest 41. Czy to nie zbyt duża różnica w porównaniu np z leaf który ma 40 a użytecznej 36?
Bardzo pożyteczne zestawienie dla zastanawiających się nad tym co kupić. Czy mogę prosić o plik z arkuszem?
Czas oczekiwaniw na niro 10m troche lipa
Eniro akurat dobrze znam, ponieważ trochę tym samochodem pojeździłem, a moje ZOE w zimie ładuje się jeszcze wolniej niż Niro tzn kilkanaście kWh w piku w temperaturach poniżej 0.
Zimą serie ID wygrają z Niro ponieważ Niro masakrycznie wolno się ładuje. Można poszukać sobie dane np. u niemieckich youtuberów.
Słucham Ciebie od ponad 7 miesięcy. Ogrom informacji bardzo pożytecznych. Podoba mi się, że mówisz nie tylko o plusach lecz również o minusach. Dzisiejsza tabelka pokazuje inne spojrzenie na funkcjonalność poszczególnych marek. Jak składam informacje że wszystkich oglądanych filmików to zaczyna się wyłaniać mój LIDER.
super porównanie 🙂
Testy bez sensu w ogóle ciagle martwienia się gdzie się załaduje ile itp itd. Dopóki nie ma sieci ładowarek to ciagle w stresie. Przejechałem e tronen 55 z Norwegii do Paryża bez żadnych problemów. Przystanki co 200km stacja Inoity czas trwania ładownia max 20 minut i jadę dalej. A w Polsce to dojade ze Świecka do Łodzi potem mogę tylko hotel 😂 albo laweta. Poczkajmy w Polsce jeszcze 3 lata. Liczy się tyko czas ładownia najkrótszy e tron gt miażdży powinien być z przodu i taycan.
iona nie ma w zestawieniu a to taki długodystansowy pojazd 😉
Korea łyka towarzystwo, ale muszą być spełnione 2 warunki. Szybkie ładowarki i aktualizacja związana z podgrzaniem pakietu przed dojechaniem do stacji.
Elektryk tylko do miasta i jak się ma dom lub garaż pod blokiem , wtedy jest sens a ja nie widzę sensu podróżowania po kraju z mapa w ręku i kalkulatorem czy dojadę do ładowarki,nr 1 to PLUG IN.
A gdzie kona 39 i 64?
Myślę że takie zestawienie z "Zakopane test" byłoby mega pomocne. Zróżnicowane samochody, różne style jazdy, różni kierowcy ale w większości ta sama trasa.
Poprosze o udostepnienie pliku, moze na google sheet? Dodalbym sobie Ioniqa classic, a takze ceny uzywanych aut w Norwegii.
Myślę, że te wyliczenia są nierealne z jednego powodu. Przyjąłeś ładowanie w piku, co jest bardzo optymistycznym założeniem w trasie, bo na trasie są różnej mocy ładowarki, mogą być zajęte lub współdzielone co obniża moc i wydłuża czas ładowania. Wolał bym wynik realny ile naładuje auto w 30min przy mocy 25-40kW, bo to jest moim zdaniem realny scenariusz, choć pewnie masz większą wiedzę na temat średniej mocy ładowania i warto nią się podzielić.
A gdzie Chevrolet Bolt EV zasięg 550 km.
Super kanał , fajny odcinek. Moja prośba czy możesz to arkusza dodać ZOE 40 i 50 bo testowałeś ( fakt zimą), i e208. Mimoże auta miejskie ale uważam że mają potencjał większy niż Leaf 30 czy 40. Choruje na nowy NIro lub Megane ale raczej ze względu na zwiększone raty kredytu(mieszkanie) raczej będę musiał zadowolić się czym mniejszym i tańszym o połowę od ceny NIRO 🙁
Wszystko fajnie ale trzeba lepszy mikrofon kupic bo na tel jak oglądam slabo słychać.
Świetny materiał Michale, nie zważaj na malkontentów, którzy Ci wypominają zamiłowanie do kalkulacji i statystyk, to brak szacunku do Twojej pracy… Właśnie powinni Ci być wdzięczni – dzięki takim osobom jak Ty ludzie nie mający takiej pasji/umiejętności mogą się wiele dowiedzieć i nie muszą spędzać godzin nad wyliczaniem tak przydatnych informacji. Pozdrawiam
Super bardzo dobre wyliczenia👍
Panie Michale, przez zupełny przypadek siedziałem dziś kilka godzin i planowałem trasę naszego majowego wyjazdu do Polski. Pierwszy raz elektrykiem który posiadam od 4 miesięcy ale jeszcze nie miałem okazji wypróbować na dłuższych trasach. Udało mi się przekonać żonę byśmy całą podróż pokonali drogą lądowa a nie jak zwykle promem. Przy pomocy ABRP udało mi się rozplanować punkty i czasy ładowania, bo sama droga w zasadzie jest jedna i nie było co kombinować. Trasa 1213 km, czas jazdy obliczony przez ABRP to 10godz 48min, czas na ładowanie 2h 32 min czyli cała podróż 13h 20 min. Co daje przeciętną na trasie 112km/h. Wszystkie ładowania, siedem razy, na szybkich ładowarkach. 4 razy Ionity, 1 Shell i 2 Greenway. Tyle komputerowe obliczenie. Zobaczymy jak będzie w praktyce. Prawdopodobnie będę trzymać się może trochę przesadnie tych wyliczeń bo nie jestem tak w 100% pewien czy kartą MAINGAU mogę ładować w sieci Shell a bez tego może być ciężko. Napisałem do nich to pytanie, zobaczymy. Przekaże Panu wszystkie zebrane cyfry i uwag. Jeżeli dojadę do mety, bo podobno to się nie da. I bardzo dziękuję za bardzo dobry odcinek.
Materiał klasa światowa, Nyland by się nie powstydził, otwiera oczy wielu malkontentom. tzw doradcy w salonach powinni się tego uczyć a nie wciskać klientom kitu którego sami często nie rozumieją.
A jak będzie kolejka do ładowarki i każde auto potrzebuje pol godziny to stracimy pol dnia .
witam, czy można liczyć na test Renault Kangoo ZE
Panie szefie, a gdzie Ioniq 28kWh ? Jak można było pominąć tak rewelacyjne auto 😉
.
Niestety ale podane zużycia dla ix3 oraz i4 są w tabelce mocno zawyżone. Przy normalnej jeździe autostradowej tempomat na 130 ciężko jest przekroczyć 22kWh
Fajna rozkmina, ale jednak np w autach typu EV6 nie ma sensu ładować >80% bo w zakresie 0-80% ładuje się <20m. Jak wiemy 2 postoje np po 18m mogą dać 2x większy zasięg niż jeden postój 30min bo >80% gwałtownie spada prędkość ładowania. Lepszym byłoby porównanie ile czasu trzeba na uzupełnienie 200km w trasie? Czy to jest 15 czy 30min? To dałoby lepszy obraz sytuacji. Ale jeszcze raz szanuję za świetne rozkminy
Dobra materiał, czyli stare Niro nadal daje radę.👍
Panie Waldemarze pozwolę sobie stwierdzić, że te wyliczenia odnośnie jazdy elektrykami są już męczące. Mam wrażenie, że Pana każda jazda to jeden wielki bilans. Kolega zamówił już 3 auto elektryczne, sam sprawiłem prezent rodzinie pod choinkę i zamówiłem Eniro (wciąż czekam na odbiór). Moja opinia jest taka że albo kogoś stać na elktromobilnosc albo jeszcze jakiś czas korzystać będzie z tradycyjnych silników. Pisząc stać mam na myśli nie tylko finanse ale również czas który też kosztuje. Może więcej ciekawych testów, wrażeń a mniej matematyki często zbyt mocno uogólnionej. Pozdrawiam
Czy ktoś porównał czy inne auta z takim ciśnieniem w oponach jak tesla są w stanie zejść do 14kw/100?
Fajne zestawienie, szkoda ze nie ma jednego z najpopularnieszego auta na zachodzie (nad zakupem sie zastanawiam) Hyundai kona cena i zasiegi jedne z leprzych. Pozdr
Nie Tesla NIE MA 14kwh/100
Albo inaczej – jeśli Tesla ma 14 to i4 nie będzie miał 25
Mógłbyś Waldku wrzucić ten plik na jakiegoś Dropboxa? Z pewnością sporo ludzi jest zainteresowane 🙂
Super zestawienie. Chociaż zabrakło Króla Ekonomii: starego Ioniqa. Niejedną nówkę pozamiatałby na szufelkę.
A czemu w rozpisce nie ma Zoe ? Pozdrawiam.
Najbardziej ekologiczne auta w Polsce, to samochody spalinowe nie kłamstwa o elektrykach.
Myślę że warto też nagrać podobny odcinek na rzecz kosztów przejechania tych 1000km oraz czasu z tym związanego ale generalnie super robota.
Niro z teslą i tak rządzą… przy mocy ładowarek spotykanych w Polsce ilość kW w piku jest tak samo wartościowym parametrem jak grubość pokrywy śnieżnej zeszłej zimy. Co innego w podróży na zachód kontynentu. Pozdrawiam serdecznie
docelowo – najważniejsze żeby nie opuszczać wyznaczonych stref sanitarnych pokrywających się z uśrednionym zasięgiem na jednym łądowaniu , brać dawki przypominające i zachowywać dystans społeczny, czuj duch! kryjryj!
Na wakacje to się jedzie na luzaka a nie martwić się czy ładuje 130 czy 70.
Bardzo wartościowy materiał. Czyli nie za szybkie ładowanie DC takie straszne nie jest w przypadku nowego Niro EV 🙂 Jak wskoczą rabaty za PV to może to być znów złoty strzał 🙂
👍
Można dodać Taycan jako auto z największą prędkością ładowania?